35872x bekeken
donateur
Er zijn toch al wat dingen in omloop, die via bluetooth, gprs en sms continu dingen blijven doorsturen
Ja oke ,maar ik bedoel daar ben je zelf bij natuurlijk. Bluetooth altijd aan laten staan als voorbeeld dat is i.m.o vragen om problemen. Uiteindelijk ben je zelf meestal de veroorzaker van de problemen omdat je iets op je telefoon hebt gezet en zover zijn de meeste virusscanners voor telefoons nog niet las ik op tweakers dus je kan je afvragen of je er wel echt wat aan hebt.
donateur
Ik ben helemaal niet zo'n spelletjes speler eigenlijk
Ook niet op me pc, speel nooit spelletjes maar splinter cell is gewoon vet, het enige spel wat me wel kan boeien 
Welk spel zoek je dan? Heb SC van Ger..... gekregen
heb nog altijd niet fatsoenlijk games erop gekregen
Welk spel zoek je dan? Heb SC van Ger..... gekregen
laatste aanpassing
donateur
Een virusscanner voor een telefoon? Wat krijgen we hierna? een virusscanner voor een magnetron? laatste aanpassing 31 mei 2006 02:22
zo dus jij zit in de ict !!!!!!!
dan weet jij als geen ander hoe makkelijk het is toch om op een pc binnen te komen
deze tel is bijna een pc en ik internet erveel mee ja
dus beveiliging is nodig ja
succes op school vriend je zal het nodig hebben
jij hebt geen flauw benul wat ik van ict weet...vriend, dus laten we dat er even buiten houden.
Ik weet donders goed dat dat ding beveiligd moet worden als je kijkt naar de huidige mogelijkheden ervan.
Mijn punt is dat het belachelijk is dat het zo ver heeft kunnen komen dat je nu zelfs antivirus software nodig hebt voor een telefoon. Een ding dat gemaakt is om met iemand anders te praten en in het uiterste geval om ook mee te sms'en.
Heb zelf een k750 gehad (voordat ie was verzopen) en dat was net zulk stom speelgoed als dit ding met functies die ff leuk zijn om mee te pielen de eerste paar dagen maar die je later dus echt geen moer meer kunnen schelen.
Ik weet donders goed dat dat ding beveiligd moet worden als je kijkt naar de huidige mogelijkheden ervan.
Mijn punt is dat het belachelijk is dat het zo ver heeft kunnen komen dat je nu zelfs antivirus software nodig hebt voor een telefoon. Een ding dat gemaakt is om met iemand anders te praten en in het uiterste geval om ook mee te sms'en.
Heb zelf een k750 gehad (voordat ie was verzopen) en dat was net zulk stom speelgoed als dit ding met functies die ff leuk zijn om mee te pielen de eerste paar dagen maar die je later dus echt geen moer meer kunnen schelen.
laatste aanpassing
Belachelijk of niet het was te verwachten dat er antivirus software voor nodig was. Aangezien het een besturingssysteem is en veel mensen het gebruiken.
De nieuwere telefoons (en ook al oudere) zijn al niet meer bedoeld om alleen maar te bellen.
Deze zijn deels ter vervanging van de PDA.
Ik vind trouwens dat die battarij wel erg snel leeg is hoor
Moet je ff naar je instellingen gaan van Netwerk. Standaard staat 'ie op UMTS en dat gebruikt meer stroom van de accu.. Moet je 'em ff omzetten naar GSM
donateur
nou daarom toch wat praat je dan raar
er zijn hier mensen die willen hun tel niet zijn sneuvelen en ik ben er 1 van
en het is nu eenmaal zo dat ze het leuk vinden om andermans spullen kapot te maken
en wieweet ben je er wel 1 van want als ik je profiel bekijk en je studie dan weet jij er ook meer van toch
dus jij moet helemaal weten wat je kapot kan maken met die kutvirussen
Wat is de eigenschap van UMTS dan?
Is je internet verbinding op de telefoon (mits je UMTS abbo heb.. )
En je kan dan videobellen..
wat een kut telefoon! 9 van de 10x ziet mijn comp hem niet en kan ik er dus nike mee. Al 2x een software crash gehad en zeker wel 2x op een dag als ik wil bellen stoort en kraakt dat ding. En ook al een paar keer gehad dat hij ineens gaat trillen en er niet mee ophoudt. en bij meerdere personen tegelijk sms-en (vanaf 7) loopt tie vast.
Wie heeft dit nog meer? Ik ken nog 3 andere met zo'n nokia en allemaal herkennen ze het probleem.
Wie heeft dit nog meer? Ik ken nog 3 andere met zo'n nokia en allemaal herkennen ze het probleem.
nergens last van.
Ik vind trouwens dat die battarij wel erg snel leeg is hoor
Probeer ook altijd na iedere toepassing op afsluiten te drukken ipv op de rode waarmee je meteen naar t beginscherm terugkeerd, maakt ook nogal uit.
Wolfenstein 3d heb ik er nu op staan
Die had ik dus ook, maar kreeg m niet werkend om m'n tel. leuke shooter erop leek me wel aardig.
donateur
leuke shooter erop leek me wel aardig.
welke wil je splintercell ?????
donateur
svp
moet nu weg vanavond heb je hem
donateur
Belachelijk? Dat heet ontwikkeling
Heb zelf een k750 gehad (voordat ie was verzopen) en dat was net zulk stom speelgoed als dit ding met functies die ff leuk zijn om mee te pielen de eerste paar dagen maar die je later dus echt geen moer meer kunnen schelen
Niet jouw mening met feiten gaan verwarren!
wat een kut telefoon! 9 van de 10x ziet mijn comp hem niet en kan ik er dus nike mee. Al 2x een software crash gehad en zeker wel 2x op een dag als ik wil bellen stoort en kraakt dat ding. En ook al een paar keer gehad dat hij ineens gaat trillen en er niet mee ophoudt. en bij meerdere personen tegelijk sms-en (vanaf 7) loopt tie vast.
Denk dat jouw toestel gewoon een hardware probleem heeft! Ik herken i.i.g geen 1 van je problemen en heb er ook nog niet eerder over gehoord eigenlijk.
zal vandaag een printscreen laten zien met wat er is te krijgen bij Geronimo
Ik ben je nu al dankbaar
donateur
Moet je ff naar je instellingen gaan van Netwerk. Standaard staat 'ie op UMTS en dat gebruikt meer stroom van de accu.. Moet je 'em ff omzetten naar GSM
Bij mij kan je daar alleen kiezen tussen duaal en gsm
donateur
donateur
donateur
ander vraagje........... kan die instelling van invloed zijn op de foto's die je maakt? (Weergave)
nee dat lijkt mij niet dat staat los van elkaar
donateur
niet eens weten waarvoor ik t zou moeten gebruiken
ik dus ook niet maarja het is gratis en ultra mp is erg leuk
donateur
dus dat moet niet zo'n probleem zijn neem ik aan?
nee dat is niet zelf te doen en het kost niks hoor alleen moet je wel een servicepoint zoeken bij jou in de buurt
donateur
Vanaf welke software is dat dan? De mijne heb ik sinds vorige week zaterdag, kan me niet voorstellen dat er nu al nieuwe software beschikbaar is? (alhoewel ik em nou niet echt snel vind, maar stoor me dr niet echt aan)
Vanaf de winkel zit er waarschijnlijk nog een verouderde versie op aangezien ze al een tijd te krijgen zijn! Nieuwste software is versie : v 5.0609.2.0.1
Je checkt je huidige versie door *#0000# in te toetsen