Uitspraak vanHier heb ik echt trauma's aan overgehouden[PPT]HeegTownMadness [PPT]
op woensdag 22 februari 2006 om 15:20:
Ik ook, die enge kop van die pop...jaaaiks!
Benjamin Ben is echt VET

Tis vooral leuk om het liedje te zingen in allerlei talen!! Probeer maar eens
Iiiik beeeeen beeenjamin ben.....
HOI!
Tis vooral leuk om het liedje te zingen in allerlei talen!! Probeer maar eens
Iiiik beeeeen beeenjamin ben.....
HOI!
Uitspraak van The Untalented OneAlleen dan wel ver weg van Snorkellandop woensdag 22 februari 2006 om 15:46:
Snorkelland...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:00:Haha...vierendelen ja...kon ik niet vinden, maar ook
whahahaha we zitten op 1 lijn
Uitspraak vanwhahahaha we zitten op 1 lijn[PPT]HeegTownMadness [PPT]
op woensdag 22 februari 2006 om 16:02:
nou bij mij niet hoor
Ram hem dan maar door de gehaktmolen ofzo, in 4 stukkies valt ie nog enigszins inmekaar te zetten
Uitspraak van The Untalented OneRam hem dan maar door de gehaktmolen ofzo, in 4 stukkies valt ie nog enigszins inmekaar te zettenop woensdag 22 februari 2006 om 16:03:
Haha...blijft echt niet alleen bij vierendelen hoor...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:10:Haha...blijft echt niet alleen bij vierendelen hoor...
voetballen met zn hoofd
Uitspraak van The Untalented Oneer staat Val Doodop woensdag 22 februari 2006 om 16:12:
Deze bedoel je?
Lama...hij pleurt er zelf een andere code tussen...
laatste aanpassing
Uitspraak van The Untalented OneDit had Benjamin moeten zijnop woensdag 22 februari 2006 om 16:34:
Echt wel
Behoorlijke low budget serie ook, moet je zien hoe dat ding eruit ziet man!!!
Die heb paar doppen in zn harsus, jaja, en dan maar zeggen dat de E.O. en het geloof goeie dingen brengen!!
Hallo, die grote zwarte doppen hebben de jeugd gestimuleerd om drugs te gaan gebruiken!
En dan ook nog hypocriet met hun jezusbusje de bende proberen te bekeren bij een houseparty...
Linchen....DIE HELE SCHIJNHEILIGE BENDE!
Die heb paar doppen in zn harsus, jaja, en dan maar zeggen dat de E.O. en het geloof goeie dingen brengen!!
Hallo, die grote zwarte doppen hebben de jeugd gestimuleerd om drugs te gaan gebruiken!
En dan ook nog hypocriet met hun jezusbusje de bende proberen te bekeren bij een houseparty...
Linchen....DIE HELE SCHIJNHEILIGE BENDE!
laatste aanpassing
Uitspraak vanAl het goede komt uit Harlingen zo te zien[PPT]HeegTownMadness [PPT]
op woensdag 22 februari 2006 om 16:42:
eyyy
Uitspraak van The Untalented Oneeyyyop woensdag 22 februari 2006 om 16:43:
oja... waar kwam jij vandaan dan?

![:respect: [PPT]HeegTownMadness [PPT]:@](/images/user/93074_2679822.jpg)