Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 18:06:zo heb ik er ook nog 1
leuk he Photoshoppen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 18:13:ik weet dat hij ooit een verhouding met een Vent heeft gehad
Was jij dat ?????????
whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja hoe heete die alweer?
jan joost of koos...
zoeits toch?
maar waarom loopt ie NU elke mandag scheef
Jonggggggggggggggggggggggggeeeeeeeeeeeee!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 18:42:Trutje jij zeurt teveel want jij bent zelf ook zo wassig als de pest
ben geboren om te zeiken ... en zal dat blijven doen tot de laatste adem uit mij is
en wat ben ik wassig
zou je ook eens moeten doen ... meteen van je vliegen probleem af
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 18:54:gezellig zeg weer een nieuw topic!
laatste aanpassing
Uitspraak van -=VanDalen=- op dinsdag 21 februari 2006 om 19:01:Hallo wat denk jij wel niet?
geloof me ... server overload als ik dat hier ga neer typen
Uitspraak van -=VanDalen=- op dinsdag 21 februari 2006 om 19:01:ik liep ook vandaag nog liever met wandelstok hoor!!
denk dat dat gewoon aan je leeftijd ligt .. en niets te maken heeft met het weekend
over watjes gesproken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 19:06:ben ik gewenst???
heeeeeeee een lup is toch altijd gewenst!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 19:09:heeeeeeee een lup is toch altijd gewenst!
en mien luppie is dr ook weer af