Jo.
Mijn verstandskies komt door en kan er niet goed uitkomen. mun wang is opgezet en flink ontstoken.
wat zijn jullie ervaringen met de verstandskies?
donderdag word die van mij getrokken
allejezus veel pijn
ik vond het allemaal wel meevallen,
heb alleen 2 weken vloeibaar moeten eten, ben 12 keer opnieuw onder behandeling geweest voor verschillende infecties en onverklaarbare bijwerkingen.
linker kaak heeft drie oparaties moeten ondergaan, voordat ik eindelijk weer normaal kon praten, eten en slikken.
nu ongeveer 2 jaar later, ben ik er vrijwel klaar mee.
moet volgende week voor de 46ste maar laatste keer! (hopenlijk) voor controle langs.
ik vond het allemaal wel meevallen,
heb alleen 2 weken vloeibaar moeten eten, ben 12 keer opnieuw onder behandeling geweest voor verschillende infecties en onverklaarbare bijwerkingen.
linker kaak heeft drie oparaties moeten ondergaan, voordat ik eindelijk weer normaal kon praten, eten en slikken.
nu ongeveer 2 jaar later, ben ik er vrijwel klaar mee.
moet volgende week voor de 46ste maar laatste keer! (hopenlijk) voor controle langs.
Jo,
Mijn verstandskies komt door en kan er niet goed uitkomen. mun wang is opgezet en flink ontstoken.
allejezus veel pijn
Die van mij moesten ze in stukjes boren omdat ie er niet in 1 keer uit wilde.
De chirurg trok zo hard dat ik echt dat dat hij mijn kaak of zou breken of uit de kom zou trekken.
Dat niet gebeurt, maar wel ongelofelijk veel pijn gehad.
Uitspraak vanTess
op dinsdag 21 februari 2006 om 16:51:
ieder geval word je zo vol met verdoving gespoten dat je er echt nix van voelt
Jo,
allejezus veel pijn
word al bijna bang,bij mij is een maandje geleden denk een verstandskies boven door gekomen,deed absoluut geen pijn(vele zeggen dat het wel pijn doet) en heb er nog geen last van moet 6 maart op jaarlijkse controle ben benieuwd wat de tandarts ervan zegt maar hoop dat de verstandskies erin mag blijven zitten want als ik deze verhalen lees durf ik niet!
me gebit is nu nog helemaal intact zonder gaatjes ben altijd binnen 10 min buiten bij de tandarts dat wil ik zo houden!
yes, heb ze nog alle 4!!
want iedereen krijgt verstandskiezen
wat zijn de mogenlijk heden met de verdoving?
weet iemand dat
Ze komen met een spuit waar ik normaal gesproken de voegen in de badkamer mee dichtkit....tering wat een spuit
Maandag moet ik voor de 2e keer naar de kaakchirurg voor de laatste 2....
wat zijn de mogenlijk heden met de verdoving?
Tja, misschien weet je uit eigen ervaring met de tandarts hoe gevoelig je bent voor pijn, dan kan je dat mooi zeggen tegen de kaakchirurg.
Bij mij was de 1e x een ramp, te weinig verdoving, hij had er geloof ik 3 of 4 van die chemische spuitjes in gedaan(aan 1 kant dan). 2e x vroeg ik om meer verdoving en toen gingen er heel wat in spuitje is nie echt fijn, maja, na 1 merk je er nog weinig van
Je wordt er alleen een beetje flauw van, maar beter dan die pijn toch En je zal er misschien wat meer voor betalen, maja...dan hebbie ook wat
naderhand moet je elke keer het eten uit het gat pulken waar eerst je tand zat..
wie overwint dit ?
gewoon goed spoelen met zout water
Ik heb ze alle 4 en nooit last van gehad
en heb geen pijn gehad hoor.