zo ik heb even tijd voor me verhaaltje
gister om half 12 moes ik in het ziekenhuis zijn, 12 uur kreeg ik een drankje waar egt mega weinig in zat, en een zetpil.. wachte tot de ok vrij was.. ik zag er egt tegenop.. nou half 2 kwamen ze me ophale.. huilend daar naar toe gerede.. mams n kus gegeve.. ik moes nog even op de uitslaap kamer liggen wat ik kreeg nog een infuus.. toen hoorde ik degeen die voor me was al wakker worden.. die lag op het strand

nou 2 uur kon ik de operatie kamer in.. lekkre warme deken gekregen.. ik moes maar huilen en huilen dus hebben ze me snel onder zeil gemaakt.. fijn ik wou tellen ben tot de 3 gekomen haha

toen ik wakker werd, ik werd heel rustig wakker.. kreeg koud water, en k riep heel zachtjes ( me vriendje) dus egt schreewend wakker worden deed ik niet. nou heb ik tot half 5 daar gelegen.. mocht ik terug naar de zaal, daar heb ik 4 keer bloed overgegeven.. en wou ik al helemaal geen bezoek ik wou slapen. dinds gister half 8 niet meer overgegeven, heel slecht geslapen daar, en als ik naar de wc moest, moes dat hele infuus mee.. dus was wel even raar.. smorgens om 7 uur een lekker ijsje.. en om 10 uur alweer na huis.. het slikken doet mega pijn, ik heb al vla, pudding en heel klein stukje gehakt bal gegete.. ging prima.. mocht eigenlijk nog niet.. elke dag 3 zetpillen ofzo en dan valt het wel mee.. het slikken gaat iig al veel beter