Partyflock

Forumonderwerp · 851570

Waarschuw beheerder
Heey peeeps (K)

Ik heb vrijdag een afspraak in het Ziekenhuis bij de KNO arts..

Eerdaags worden mijn keelamandelen verwijderd..

Om al een beetje een idee te krijgen wat me te verwachten staat..

dacht ik..

Ik schakel jullie in..:)
Dus mensen die dit al eens ervaren hebben
graag jullie reacties..

Liefs

Mirjam
Waarschuw beheerder
haha als ik het zo hoort ben ik erg benieuwd haha.. ben nou weer ziek.. :( dus maar snel 13 april worden ;)

Waarschuw beheerder
Ben vanochtend weer opgestaan met een vuurrode keel...pfff stem is bijna weg (gister koorts nu niet meer gelukkig) dit is al de 3e keer dit jaar heb twee weken geleden een week niet kunnen praten van de angina (dat doet echt zeer) en nu alweer een keelontsteking pfff... :(
En het erge is dat als ik naar de KNO arts ga dat hij dan zegt jouw amandelen hoeven er niet uitgehaald te worden want ze zijn te klein...
TJA GEK HE als ik weer beter ben.....

Pfff hoe is dat bij jullie gegaan want ik ben het echt beu en denk dat mijn amandelen laten weghalen de enige oplossing is :S

Waarschuw beheerder
Ik ben vanmorgen op controle geweest (6 weken na de operatie) en alles was pico bello!:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 31 maart 2006 om 10:36:
maar dat mocht niet, niemand mocht bij me pas laat in de middag dus lag ik daar heel de dag in mn remi tussen allemaal stomme ouwe wijven die heel de tijd tegen me aan zaten te lullen

nope mocht ik ook niet :S omdat ik niet op de kinderafdeling lag :S

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:10:
Pfff hoe is dat bij jullie gegaan want ik ben het echt beu en denk dat mijn amandelen laten weghalen de enige oplossing is

gewoon elke x naar de dokter blijven gaan, dat die er op t laatst ook zat van is ;) heeft bij mij ook wel 3 jaar geduurd voordat ze er eindelijk uit mochten..en dat terwijl de dokter zelf nog geen voorstander was. gewoon doorzetten dus ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:32:
Ik ben vanmorgen op controle geweest (6 weken na de operatie) en alles was pico bello!

beter :cheer: ik moet 8 mei..wat moet je allemaal doen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 31 maart 2006 om 10:36:
maar dat mocht niet, niemand mocht bij me pas laat in de middag dus lag ik daar heel de dag in mn remi tussen allemaal stomme ouwe wijven die heel de tijd tegen me aan zaten te lullen

als ut goed is mogen ze meteen bij me als ik op de afdeling kortverblijf lig.. de bezoekuren zijn daar van 8.30 uur tot 20.00 uur... Lekker de hele dag :D
Waarschuw beheerder
ooh ik heb nog niks gehoord.. als k bij doe ouwe lui lig.. weet iig dak wa muziek mee moe neme dus :P haha dood verveling anders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:36:
gewoon elke x naar de dokter blijven gaan, dat die er op t laatst ook zat van is heeft bij mij ook wel 3 jaar geduurd voordat ze er eindelijk uit mochten..en dat terwijl de dokter zelf nog geen voorstander was. gewoon doorzetten dus

nou, mijn dokter die was niet zo moeilijk, ik heb er eerder zelf nog even over nagedacht. En mn kno arts vond het ook nodig, mijn amandelen waren sowieso heel vaak gezwollen ook zonder keelontsteking, en ik had zowat 1x in de maand een flinke angina op het laatst.

Uitspraak van * Zahne op vrijdag 31 maart 2006 om 12:52:
als ut goed is mogen ze meteen bij me als ik op de afdeling kortverblijf lig.. de bezoekuren zijn daar van 8.30 uur tot 20.00 uur... Lekker de hele dag

dat mocht niet bij mij want je mag sowieso niet teveel praten int begin. (ik kan dat dus echt niet he, kletskous nr 1)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 31 maart 2006 om 13:52:
(ik kan dat dus echt niet he, kletskous nr 1)

hahaha aangenaam ;) maar ja door die medicijnen die ik in me infuus kreeg, kon ik dus donderdags en vrijdags normaal praten..dat heb ik zaterdags geweten toen die verdoving was uitgewerkt :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:16:
dat heb ik zaterdags geweten toen die verdoving was uitgewerkt

vertel vertel :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Wenniej :lief: op vrijdag 31 maart 2006 om 14:21:
vertel vertel

whuaha nou toen begon de pijn goed op te zetten, zetpillen nam ik per 2 anders hielp t niet, praten wou niet, slikken wou niet, ontzettend oorpijn..veel te druk geweest dus..had vrijdagavond ook 3 mensen op bezoek thuis dus das te veel van t goeie..tip voor jullie ;) doe rustig aan ook al heb je nergens last van haha :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Wenniej :lief: op vrijdag 31 maart 2006 om 14:21:
vertel vertel :P

die was kats naar de kloten:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 15:33:
whuaha nou toen begon de pijn goed op te zetten, zetpillen nam ik per 2 anders hielp t niet, praten wou niet, slikken wou niet, ontzettend oorpijn..veel te druk geweest dus..had vrijdagavond ook 3 mensen op bezoek thuis dus das te veel van t goeie..tip voor jullie doe rustig aan ook al heb je nergens last van haha

is bij mij echt precies hetzelfde gegaan....mn moeder kwam me halen int ziekenhuis en ik zat rechtop in dat bed en had het hoogste woord, en zij maar hopen op eindelijk 2 daagjes rust;)

maar idd...na 2 dagen dan wordt het hel. Je moet ook gewoon doorgaan met de pijnstillers en de eerste week gewoon steeds om de paar uur de maximale hoeveelheid nemen, niet gaan afwachten tot de pijn terugkomt omdat je denkt kijken of ik het red, want dan ga je dood. Dat deed ik dus wel, echt geen aanrader.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 15:33:
zetpillen nam ik per 2 anders hielp t niet

normaal neem ik die dingen dus echt niej, no way maar nu wilde ik ze heeeel graag :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 31 maart 2006 om 15:50:
is bij mij echt precies hetzelfde gegaan....mn moeder kwam me halen int ziekenhuis en ik zat rechtop in dat bed en had het hoogste woord, en zij maar hopen op eindelijk 2 daagjes rust

maar idd...na 2 dagen dan wordt het hel. Je moet ook gewoon doorgaan met de pijnstillers en de eerste week gewoon steeds om de paar uur de maximale hoeveelheid nemen, niet gaan afwachten tot de pijn terugkomt omdat je denkt kijken of ik het red, want dan ga je dood. Dat deed ik dus wel, echt geen aanrader.

hahahahaa inderdaad ze kwam me opzoeken en ik was alles netjes aan t vertellen, goed drinken, ijsjes eten nergens last van, 'snachts goed geslapen in het ziekenhuis, vrijdag zat ik al in de kleren op me ma te wachten, savonds ook nog gewoon praten enzo..totdat het begon uit te werken, die verdoving, wat een hel zeg.. en inderdaad pijnstillers door blijven nemen want ik deed t in t begin ook niet en ik d8 echt dat ik dood ging. zetpillen neem ik normaal ook niet, alleen toen echt vet veel.. nu wordt ik al misselijk als ik er aan denk, zit zo'n apart luchtje aan :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zal probere me eigen een beetje rustig te houden dan :D Maar of ut gaat lukken O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Zahne op vrijdag 31 maart 2006 om 16:19:
Zal probere me eigen een beetje rustig te houden dan Maar of ut gaat lukken

doet t echt, want die pijn die je anders na die tijd krijgt is bijna niet te verdragen :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 16:22:
doet t echt, want die pijn die je anders na die tijd krijgt is bijna niet te verdragen

oke je hebt me overtuigd :jaja:

Waarschuw beheerder
whuaaha jeej :cheer:
Waarschuw beheerder
haha als k dat zo allemaal hoor... ik bereid me voor :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 22:56:
jup inderdaad...dan krijg je gewoon medicijnen voor die pfeiffer, dan hoeven je amandelen er nie uit.. ik ben ook 3x daar op getest..

zijn geen medicijnen voor helaas....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 31 maart 2006 om 13:52:
nou, mijn dokter die was niet zo moeilijk, ik heb er eerder zelf nog even over nagedacht. En mn kno arts vond het ook nodig, mijn amandelen waren sowieso heel vaak gezwollen ook zonder keelontsteking, en ik had zowat 1x in de maand een flinke angina op het laatst.

Nou mijn docter heeft me lang laten lopen:S todat ik zelf aandrong... en de kno vond dat ze dr zo snel mogelijk uit moesten i.v.m gevaar dat dr op gegeven moment een abces zou ontstaan :S.... mja :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 18:26:
Nou mijn docter heeft me lang laten lopen todat ik zelf aandrong... en de kno vond dat ze dr zo snel mogelijk uit moesten i.v.m gevaar dat dr op gegeven moment een abces zou ontstaan .... mja

ik vind mijn dokter echt goed, hij is ook super aardig enzo en heeft t tot nu toe altijd bij t juiste eind. Hoor wel meer dat artsen huiverig zijn voor amandel operatie. De mijne had het al een aantal keer geopperd alleen wilde ik er zelf niets van weten (schijtluis;) )

Ben nu echt blij dat ik ze niet meer heb, noooooooooit meer keelontsteking sindsdien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 18:22:
zijn geen medicijnen voor helaas....

whuaha oeps :$ nou ja, you get my point ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 18:26:
Nou mijn docter heeft me lang laten lopen todat ik zelf aandrong... en de kno vond dat ze dr zo snel mogelijk uit moesten i.v.m gevaar dat dr op gegeven moment een abces zou ontstaan .... mja

ja die van mij ook..
Waarschuw beheerder
ja dat klop ja, als ze weg zijn dat je geen keelontsteking meer heb, mare ik heb gehoord dat ze weer aan kunnen groeien of is dat zware boelschit.....:$
want dan is alles voor niets gewees en dan begint de elende weer van voor af aan :'( snik snik snik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angel O:) op zaterdag 1 april 2006 om 16:45:
ja dat klop ja, als ze weg zijn dat je geen keelontsteking meer heb, mare ik heb gehoord dat ze weer aan kunnen groeien of is dat zware boelschit.....
want dan is alles voor niets gewees en dan begint de elende weer van voor af aan snik snik snik

dat schijnt wel zo te zijn ja....maar is bij mij ook niej gebeurd:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op zaterdag 1 april 2006 om 17:37:
dat schijnt wel zo te zijn ja....maar is bij mij ook niej gebeurd

maar als t wel zou gebeuren zou je ze dan nog n keer weg moeten halen joh, of mag dat dan niey meer?????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Angel O:) op zaterdag 1 april 2006 om 18:19:
maar als t wel zou gebeuren zou je ze dan nog n keer weg moeten halen joh, of mag dat dan niey meer?????

ik heb da ook ooit gehoord ja, die moest ze voor de tweede keer laten verwijderen.. dus da kan wel dan
hoop alleen nie dat da bij mij gebeurt... dan weet je wat je te wachten staat en dan ga je toch twijfelen denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angel O:) op zaterdag 1 april 2006 om 16:45:
ja dat klop ja, als ze weg zijn dat je geen keelontsteking meer heb, mare ik heb gehoord dat ze weer aan kunnen groeien of is dat zware boelschit.....
want dan is alles voor niets gewees en dan begint de elende weer van voor af aan snik snik snik

nou bij mijn moeder zijn ze 14 jaar geleden verwijderd en mijn vader 30 jaar en dr is nix terug gegroeid.. meestal is er dan een deel vergeten tijdens de eerste operatie....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 18:36:
nou bij mijn moeder zijn ze 14 jaar geleden verwijderd en mijn vader 30 jaar en dr is nix terug gegroeid.. meestal is er dan een deel vergeten tijdens de eerste operatie....

zou goed kunnen, had da ook maar zo gehoord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 18:36:
meestal is er dan een deel vergeten tijdens de eerste operatie....

mooie sukkels dan, dan hoop ik voor hun niey dat ze dat bij mij doen want daar wordt ik niey blij van :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angel O:) op zaterdag 1 april 2006 om 18:47:
mooie sukkels dan, dan hoop ik voor hun niey dat ze dat bij mij doen want daar wordt ik niey blij van

Neee idd :(... bij mij zijn ze gelukkig nix vergeten voor zover ik weet,,, mijn moeder heeft af en toe nog dat dat kleine stukje gaat ontsteken:S.. maar ik denk dat het meestal wel goed gaat:)... sterkte en suc6 voor wie dr nog moet:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aaah vin t nog steeds spannend :P

Waarschuw beheerder
dat ze weer aangroeien kan alleen als ze tijdens je eerste operatie niet alles weg hebben kunnen halen.
vriendin van mij heeft dat ook, haar mond was te klein dus konden ze er niet goed bij. dan kan het alleen anders niet.
Waarschuw beheerder
aha oke, ik ben benieuwd...
ik heb woensdag 26 April een afspraak met de KNO-arts, ben benieuwd wat ie mij allemaal gaat vertelle en hoelang ik int ziekenhuis moet blijven :(

hope op t beste...

Waarschuw beheerder
Ik moet dinsdag bellen en dan weet ik hoelaat ik woensdag geopereerd word...

:S

OMG de zenuwen razen nu al door mn lijf..

hihihih

(K)je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 19:21:
Ik moet dinsdag bellen en dan weet ik hoelaat ik woensdag geopereerd word...

OMG de zenuwen razen nu al door mn lijf..

hihihih

je

:cheer: spannend!!!

Waarschuw beheerder
lieverd niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 11:47:
lieverd niet

Waarschuw beheerder
Mijn keel amandelen zijn 3 jaar geleden eruit gehaald...
mensen echt het knapt op ma de eerste 2 weken na de operatie haat je jezelf dat je het heb laten doen.
Het doet dan knetter veel pijn :jaja:
Verder is die narcose super je voelt je ff zo lekker als je net weg begint te zakken :D

Toen ik wakker werdt schold ik me ma helemaal te tering :vaag:
Draaide me om en ging weer slapen echt vaag was dat :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 april 2006 om 13:56:
Toen ik wakker werdt schold ik me ma helemaal te tering

pff moet ik denk maar niet doen :P hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 april 2006 om 13:56:
Toen ik wakker werdt schold ik me ma helemaal te tering

Ik kon na 1 week pas weer praten met veel pijn en een lelijke hoge k*t stem :S

Waarschuw beheerder
die van mij staan nu op me bureau in sterk water
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 17:15:
Ik kon na 1 week pas weer praten met veel pijn en een lelijke hoge k*t stem

ik heb ook wel het idee dat ik sinds de operatie sneller schor ben. Mijn schoonmama zegt dak mijn stem verkeerd ben gaan gebruiken toen het zo'n zeer deed en daar nu nog last van heb...:S echt wel vervelend maar das het enige nadeel
Waarschuw beheerder
ik heb nou weer last van die dingen.. snachts kan ik gewoon niet slapen van het hoesten zo erg is het.. ben blij dat die rot dingen eruut gaan :cheer:

Waarschuw beheerder
Ik moet morgen om kwart voor 8 in het ziekenhuis zijn ojeeeeeeeeej

Waarschuw beheerder
Succes (Y) echt ik ben blij dat ze eruit zijn maar heb er echt 2 weken last van gehad...
Door de wond in je keel heb ik alleen maar vla en pannekoeken kunnen eten O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Succes :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 17:15:
Ik kon na 1 week pas weer praten met veel pijn en een lelijke hoge k*t stem

Ik kon gelijk de dag zelf praten alleen alsk teveel ging praten deed het vet pijn....
Uitspraak van :)suusje:) op maandag 3 april 2006 om 19:02:
ik heb ook wel het idee dat ik sinds de operatie sneller schor ben. Mijn schoonmama zegt dak mijn stem verkeerd ben gaan gebruiken toen het zo'n zeer deed en daar nu nog last van heb... echt wel vervelend maar das het enige nadeel

Heb ik nooit last van gehad gelukkig lijkt me wel klote:S.... ik ben alleen sinds de operatie niet helemaal keelijpijn vrij geweest maar zo ziek constand benk nu nie meer :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 10:25:
Ik moet morgen om kwart voor 8 in het ziekenhuis zijn ojeeeeeeeeej

sterkte en suc6.. probeer zo snel mogelijk heel veel te drinken toen ik uit narcose kwam gingk gelijk drinken :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 13:38:
ik ben alleen sinds de operatie niet helemaal keelijpijn vrij geweest maar zo ziek constand benk nu nie meer

Volgens mij heeft iedereen daar last van :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 13:39:
sterkte en suc6.. probeer zo snel mogelijk heel veel te drinken toen ik uit narcose kwam gingk gelijk

Maar niet teveel want je hebt best veel bloed binnen gehad en dan wordt je kotsmisselijk en ga je keihard over je blaffer.
Heb ik ook gehad en is niet prettig langs die nog niet genezen wond!
Waarschuw beheerder
heb keihard lopen gillen toen ik uit de narcose kwam..

was ook pas paar jaar oud ofzo :)