Partyflock

Forumonderwerp · 851570

Waarschuw beheerder
Heey peeeps (K)

Ik heb vrijdag een afspraak in het Ziekenhuis bij de KNO arts..

Eerdaags worden mijn keelamandelen verwijderd..

Om al een beetje een idee te krijgen wat me te verwachten staat..

dacht ik..

Ik schakel jullie in..:)
Dus mensen die dit al eens ervaren hebben
graag jullie reacties..

Liefs

Mirjam

Waarschuw beheerder
Praten gaat beter, maar kost veel kracht....

09 september haal je wel hoor, maak je geen zorgen ;)
Waarschuw beheerder
..fjoeww.!!

Waarschuw beheerder
Bij mij is het ook eigenlijk voorals de rechterkant!!
Vannacht kapot gegaan aan de oorpijn, maar gaat nu
gelukkig weer wat beter!
Succes allemaal!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 augustus 2006 om 17:58:
@ Suusje; voel je, je vandaag weer iets beter? Of nog steeds keelpijn?? En wat betreft die astma, ik liep vannacht ook onwijs te piepen....heb astmatische bronchitus, het zal allemaal wel door die operatie komen en het weer is natuurlijk ook naadje.

nou, ik heb dus een virale of bacteriele luchtweginfectie, 80000 pufjes en pilletjes:(

Zondag naar de huisartsenpost geweest omdat ik t zo benauwd had. Mn eigen doc heeft vakantie en was vd week naar een plaatsvervanger gegaan, die dacht dat t allemaal wel meeviel.

Kan ook niej werken nu en ik zou juist lekker extra werken:( heb een 10 uren contract dus krijg alleen die uren betaald. Getsie! En hoest met de keeltjes?
Waarschuw beheerder
ow das wel minder suus!!:( beterschap!

hier gaat t aardig goed hoor, kan eigenlijk alles wel eten, als t niet te heet is enzo, gewoon een kwestie van goed kauwen;) thuis zitten heb k ook geen zin meer in dus ga maar weer is wat doen vdaag :P heb nog wel paracetamol nodig maar verder denk ik dat t ergste wel voorbij is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op dinsdag 22 augustus 2006 om 10:28:
nou, ik heb dus een virale of bacteriele luchtweginfectie, 80000 pufjes en pilletjes

Kalm aan wijffie!!! Goed je rust pakken en proberen te slapen.

Uitspraak van HilLton op woensdag 23 augustus 2006 om 11:01:
heb nog wel paracetamol nodig maar verder denk ik dat t ergste wel voorbij is!

Fijn meid...toch moet je rustigjes aan alles weer opbouwen. Ik ben vanmorgen eventjes in de stad geweest en ben nu erg moet. Ik heb ook wat meer last van mijn keel sinds gisterenavond..misschien komt dat omdat ik meer aan het praten ben ofzo?? Geen idee, zal wel loslopen ;)
Waarschuw beheerder
ik ben afgelopen woensdag geholpen aan mijn keelamandelen!!
Pijnlijk met slikken..maar moet doorzetten..!! Vandaag 26 augustus toen ik opstond had ik een misselijk gevoel..moest heel erg kokhalsen! Heb ook overgegeven..!! Verder doet slikken ook nog wel pijn..aan de rechter kant heb ik meer pijn dan aan de linkere kant!! Last van mijn oren heb ik dus helemaal niet...Alleen een beetje een zwak gevoel..! ik denk dta ik zo een broodje ga maken met smeerkaas..en ga dopen in wat melk ofso..ik sterf namelijk van de honger..!!
Waarschuw beheerder
ah is minder.. maar na een weekje ben je der weer bovenop hoor, athans de 4/5 dag was t ergst en dan gaat t heel snel! rechterkant deed bij ook meest pijn en nu nog steeds beetje, wit brood zonder korstjes is miss nog goed te doen!

beterschap!
Waarschuw beheerder
Wanneer begonnen jullie zo een beetje met warm of lauw eten te eten?? ik denk dat ik het wel aankan maar aan de ene kant durf ik het niet echt..! HELLUPP!! mn operatie is nu 5 dagen geleden!

ooh ja en warm douchen..?? hoeveelste dag deden jullie dat??
ik douche nu namelijk koud..:( en dat is geen pretje!!:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hi sanne je moet gewoon wat meer masturberen met jezelf dan vergeet je ook de pijn :p
Waarschuw beheerder
warm douche deed ik gelijk de volgende dag, als t maar niet te heet en te lang is! warm eten derde dag volgens mij, je moet zelf beetje aanvoelen wanneer je t kan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HilLton op woensdag 30 augustus 2006 om 19:01:
warm douche deed ik gelijk de volgende dag, als t maar niet te heet en te lang is! warm eten derde dag volgens mij, je moet zelf beetje aanvoelen wanneer je t kan

pcies. Als je operatie 5 dagen geleden is kun je echt wel warm (niet te heet/scherp) eten. Moet je juist doen, omdat je dan eerder geneest. het is even doorzetten. Mocht het nou echt niet gaan, maal het dan een beetje fijn. Warm douchen kan gewoon hoor, niet te heet dat schijnt niet goed te zijn. Kop op :flower:
Waarschuw beheerder
ik eet nu gewoon een beetje lauw/warm zeg maar, slikken doet nu BIJNA geen pijn meer. ik voel het natuurlijk nog wel! ik douch nu ook gewoon warm, maar aan de ene kant ga ik er weer snel onder uit omdat ik toch bang ben, dat het gaat bloeden ofso:S Het is nu een week geleden en voel me een stuk beter! Bedankt voor jullie raad ;);)

Groetjesssss

Waarschuw beheerder
Mijn amandelen zijn dr uit gehaald toen ik 19 was...
Nou ik ben 2 weken echt fucking ziek geweest pffff :s , maar goed daarna nooit meer last gehad van keelontsteking!!!
Succes en beterschap allemaal!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik word maandag opgenomen.
Word eerst de hele dag verneveld (ivm astma), plus dat ik aan de prednison moet. Dinsdag gaan die krengen eruit. Ik ben benieuwd hoe het verloopt.

Waarschuw beheerder
Tip voor de mensen die bang zijn om veel gewicht te verliezen. Neem ipv vla weightgainer (vloeibaar voedsel). Zit eiwit/vet/kh in en je krijgt per portie ongeveer 250-500 kcal binnen. Zolang je op calorisch onderhoud blijft eten/drinken, val je niet tot weinig af ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben net weer thuis. Gisterochtend hebben ze die krengen eruit gerost.

Dat mensen er zo lang ziek van zijn komt volgens mij doordat ze te weinig koud drinken en eten. Vloeibaar voedsel, zoals brinta en eiwitpoeders zijn goed te doen. Zacht gekookte eieren ook. Beetje creatief zijn. Volgens de dokter mag ik de eerste dagen niet warm eten en douchen. Daarna mag ik het voorzichtig proberen. Dezelfde avond vroegen ze al of ik een paar boterhammen wilde..

Heb alleen gister zwaar onder de morfine gezeten (ging niet helemaal goed ook, lol.. werd erg rillerig/zweterig/bleek volgens de zusters, dus moest nog even op de OK blijven) en zetpillen met paracetamol. In de middag ben ik ermee gestopt en zit tot nu zonder pijnstillers. Is allemaal wel te doen. Tot nu toe dan.. kan nog van alles gebeuren :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 11:17:
Word eerst de hele dag verneveld (ivm astma),

dat is vaag, hoezo dat dan? Ik heb namelijk ook astma, bij mij niet gebeurd!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 12:36:
Dat mensen er zo lang ziek van zijn komt volgens mij doordat ze te weinig koud drinken en eten.

is ook zo, drinken doen de meesten wel snel en veel alleen veel mensen durven niet te eten terwijl je juist zo zsm weer moet gaan eten voor een snel genezingsproces.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 12:36:
In de middag ben ik ermee gestopt en zit tot nu zonder pijnstillers. Is allemaal wel te doen. Tot nu toe dan.. kan nog van alles gebeuren

als ik jou was zou ik toch sowieso pijnstillers nemen de eerste dagen en niet afwachten tot de pijn terugkomt. Believe me dan is er namelijk niet meer tegenop te slikken. Sterkte en als je nog tips wil, pb-en mag altijd:)

:flower:

Waarschuw beheerder
Thanks ;)

Uitspraak van :)suusje:) op woensdag 4 oktober 2006 om 21:52:
dat is vaag, hoezo dat dan? Ik heb namelijk ook astma, bij mij niet gebeurd!

Vreemd.. ik moet ook 6 dagen aan de prednison (nu alleen morgen nog).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 00:01:
Vreemd.. ik moet ook 6 dagen aan de prednison (nu alleen morgen nog).

waarom is dat dan precies?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 00:01:
Thanks

:) you're welcome

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op donderdag 5 oktober 2006 om 08:31:
waarom is dat dan precies?

Eventuele ontstekingen/infecties geloof ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 09:24:
Eventuele ontstekingen/infecties geloof ik.

hmmm ok. Naja die heb ik gelukkig ook niet gehad. Na een dag of 3 begon de pijn bij mij echt ernstig te worden, eerste dagen eigenlijk bijna geen last. Echt proberen gewoon te blijven eten ook al doet het nog zo'n zeer, des te eerder genezen de wondjes! Ik at steeds zachte witte broodjes, daar plukte ik stukjes vanaf dat ging wel aardig, met smeerworst of kruidenboter ofzo. En babypotjes met fruit, haha! Dat prikte wel maar goed tegen vitaminegebrek.

:flower: je overleeft t wel, hoe staat t nu met de pijn?
Waarschuw beheerder
als ik deze reacties lees heb ik er niet geweldig veel zin in... ben bijna nooit ziek maar als ik ziek ben is t dat ik een keelontsteking heb... de dokter zei dat als t terug kwam dat ik ze erui moest laten halen... en ik heb t dus terug :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op donderdag 5 oktober 2006 om 12:03:
hmmm ok. Naja die heb ik gelukkig ook niet gehad. Na een dag of 3 begon de pijn bij mij echt ernstig te worden, eerste dagen eigenlijk bijna geen last. Echt proberen gewoon te blijven eten ook al doet het nog zo'n zeer, des te eerder genezen de wondjes! Ik at steeds zachte witte broodjes, daar plukte ik stukjes vanaf dat ging wel aardig, met smeerworst of kruidenboter ofzo. En babypotjes met fruit, haha! Dat prikte wel maar goed tegen vitaminegebrek.

je overleeft t wel, hoe staat t nu met de pijn?

Hehe, idd de 3e dag en moet zeggen dat ik me behoorlijk zuur voel nu.
Ik had gisteravond al vast gegeten. Aardappelpuree en 4 eieren (wel koud ;) ). Heb er 2,5 uur over gedaan, maar wel mijn bord leeggegeten. Verder eet ik aardig wat havermout/olijfolie/eiwitpoeder/melk welke ik in de blender gooi. Melk gaat trouwens wel goed. Werd afgeraden ivm slijmvorming, maar dat valt allemaal wel mee. Die combo is toch weer goed voor 800kcaltjes ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 13:27:
Werd afgeraden ivm slijmvorming, maar dat valt allemaal wel mee. Die combo is toch weer goed voor 800kcaltjes laatste aanpassing 5

ik dronk geen melk, vind ik sowieso vies:P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 13:27:
Ik had gisteravond al vast gegeten

moet je ook gewoon zoveel mogelijk doen, alleen niet te heet/scherp/gekruid in het begin. Wat ook wel (Y) gaat is macaroni ofzo. En inderdaad, toen ik (op dag 3,4,5) teveel pijn had om te eten gooide ik gewoon eten door de blender. Spinazie met een tartaartje en aardappelen. Best goed te doen.

Waarschuw beheerder
Tartaar is een goede. Ga ik vanavond even proberen. Dat is wel lekker zacht. Macaroni ook! Hoe zit het met zout? Niet teveel natuurlijk, maar kun je daar wel een beetje van binnenkrijgen, zoals op de tartaar? En warm moet ik volgens mij ook nog even mee wachten. Ik denk dat iedereen het wel heeft, maar ik ben misschien wel een beetje TE voorzichtig. Bang voor nabloedingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 14:19:
Tartaar is een goede. Ga ik vanavond even proberen. Dat is wel lekker zacht. Macaroni ook! Hoe zit het met zout? Niet teveel natuurlijk, maar kun je daar wel een beetje van binnenkrijgen, zoals op de tartaar? En warm moet ik volgens mij ook nog even mee wachten. Ik denk dat iedereen het wel heeft, maar ik ben misschien wel een beetje TE voorzichtig. Bang voor nabloedingen.

wanneer ben je geopereerd? Ik heb geloof ik de derde dag spinazie met tartaar en aardappelen erg fijn gemaakt. Desnoods gooi je het even door de blender. Je kunt best een beetje zout op je vlees doen hoor, hier merk je weinig tot niets van en het verbetert de smaak! je laat het gewoon een beetje afkoelen, zodat je eten niet te warm is.

macaroni was (Y) en bouillon ook voor overdag. Blijf je een beetje op krachten. Te voorzichtig is bijna iedereen wel, hoort erbij;)

Waarschuw beheerder
Dus je mag wel lauw eten?
Ik ben dinsdag geopereerd btw.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 15:37:
Dus je mag wel lauw eten?
Ik ben dinsdag geopereerd btw

ja hoor, dan is het juist de bedoeling dat je nu zo langzamerhand steeds iets meer "normaal" gaat eten, ook al doet het zeer. Gewoon lauw/warm, niet te heet. spinazie met aardappelen en tartaar door de blender, ik zou zeggen: try before you die;)

Waarschuw beheerder
Heb net bruine boterhammen zonder korst met smeerkaas en tomatensoep gegeten. Nog een eiwitshake en een halve tartaar. Die tartaar is nog wel flink voor het strotje hoor. Het gaat wel als je het eet en wegslikt met wat water. Probleem is dat er allemaal stukjes in mijn keel (waarschijnlijk in de wondjes) blijft steken.. Ik kan dus niet gorgelen met water om het weg te spoelen, omdat mijn halve gehemelte onder de brandblaren zit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 21:46:
Die tartaar is nog wel flink voor het strotje hoor.

ik had hem ook door de blender gedaan en dan door mn aardappeltjes en spinazie joh, niet zo los! Dat lijkt me idd lastig wegkrijgen. Smeerkaas gaat idd goed, ook smeerworst en kruidenboter is goed te doen. Al dat soort dingen trouwens wel. Als je veel pijn hebt kun je ook een ijszak in een handdoek doen en die in je nek leggen dat helpt iets.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 6 oktober 2006 om 10:07:
ik had hem ook door de blender gedaan en dan door mn aardappeltjes en spinazie joh, niet zo los!

haha ok :D Maaja opzich gaat het wel zolang je maar goed kauwt en het wegspoelt met water ;)

's ochtends is de pijn wel het hevigst, vooral omdat je de hele nacht niets drinkt. Dus in de ochtend al aan het ijs en ijswater.

Smeerworst. Ook al een goeie :D (y) thanks voor de tips!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 10:22:
's ochtends is de pijn wel het hevigst, vooral omdat je de hele nacht niets drinkt. Dus in de ochtend al aan het ijs en ijswater.

ik ga je iets vervelends vertellen....ik werd na een paar dagen s'nachts wakker met bonkende keel/oren, wist echt niet meer waar ik het zoeken moest. Vriendje uit bed voor ijswater, dat zo'n 2 x per nacht. Zorg dus dat je een geheel bevroren flesje water naast je bed hebt staan, heb je ijswater wanneer je s'nachts/s'ochtends wakker wordt.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 10:22:
Smeerworst. Ook al een goeie thanks voor de tips!

ervaringsdeskundige zullen we maar zeggen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 6 oktober 2006 om 10:50:
ik werd na een paar dagen s'nachts wakker met bonkende keel/oren, wist echt niet meer waar ik het zoeken moest.

Op zich logisch.. je hele binnenwerk heeft een opdonder gehad. Ik moet zeggen dat ik sinds gister ook aardige steken in mijn hoofd en rechteroor heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:08:
Op zich logisch.. je hele binnenwerk heeft een opdonder gehad. Ik moet zeggen dat ik sinds gister ook aardige steken in mijn hoofd en rechteroor heb.

schijnt van de klemmen te komen die in je keel geplaatst worden. Ik ben na 4 dagen terug gegaan. Ik was allergisch voor de pijnstillers die ik had gekregen en ik trok het echt niej meer van de pijn. Toen kreeg ik aan morfine verwante pijnstillers en was ik de hele dag zo vaag als een kanarie:lol:

naja, sterkte in ieder geval en hou ons op de hoogte!

:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:28:
schijnt van de klemmen te komen die in je keel geplaatst worden. Ik ben na 4 dagen terug gegaan. Ik was allergisch voor de pijnstillers die ik had gekregen en ik trok het echt niej meer van de pijn.

:o

Ik heb trouwens nog steeds geen pijnstillers genomen.. Kan er trouwens ook niet echt tegen. Krijg last van mijn darmen als ik een zetpil neem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op vrijdag 6 oktober 2006 om 10:50:
ik werd na een paar dagen s'nachts wakker met bonkende keel/oren, wist echt niet meer waar ik het zoeken moest.

Jezus dit heb ik dus sinds vanacht.. pff... ik denk dat dit toch wel de pijnlijkste nacht/dag is..
Waarschuw beheerder
oeiii sterkte dermee ...
ben der behoorlijk ziek van geweest vorig jaar ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:37:
Ik heb trouwens nog steeds geen pijnstillers genomen.. Kan er trouwens ook niet echt tegen. Krijg last van mijn darmen als ik een zetpil neem.

nou dat had ik dus ook, diclofenac ofzo zeker? Die kwamen er meteen weer uit dus dat hielp ook voor geen meter;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 10:55:
Jezus dit heb ik dus sinds vanacht.. pff... ik denk dat dit toch wel de pijnlijkste nacht/dag is..

erg he, sorry maar dat blijft wel een paar daagies zo. FF doorbijten. Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb, sindsdien nooit meer keelontsteking terwijl ik toch wel 1x in de 2 maanden de pineut was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op zaterdag 7 oktober 2006 om 12:28:
nou dat had ik dus ook, diclofenac ofzo zeker? Die kwamen er meteen weer uit dus dat hielp ook voor geen meter

hehe, als je een poepie laat zit je hele broek onder het vet :p

Waarschuw beheerder
Waar ik me trouwens best wel aan erger zijn de mensen die het nooit hebben laten doen (of laten doen hebben toen ze nog heel klein waren) en zeggen dat het allemaal best wel meevalt. Net of je je aanstelt ofzo. Gister werd ik verdorie nog gevraagd of ik mee ging stappen en zei dat dat gewoon echt nog niet kan. Kreeg ik als antwoord "maar het is al bijna een week geleden". :/ De meesten denken dat je na 3 dagen alweer 100% in orde bent ofzo.. werd zels gevraagd of ik maandag weer aan het werk kan haha :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 14:11:
Waar ik me trouwens best wel aan erger zijn de mensen die het nooit hebben laten doen (of laten doen hebben toen ze nog heel klein waren) en zeggen dat het allemaal best wel meevalt. Net of je je aanstelt ofzo. Gister werd ik verdorie nog gevraagd of ik mee ging stappen en zei dat dat gewoon echt nog niet kan. Kreeg ik als antwoord "maar het is al bijna een week geleden". De meesten denken dat je na 3 dagen alweer 100% in orde bent ofzo.. werd zels gevraagd of ik maandag weer aan het werk kan haha laatste aanpassing 7 oktober 2006 14:14

ja dat had ik ook, terwijl je er echt goed ziek van bent en heel veel pijn kunt hebben:(

je wordt ook een beetje slap en je conditie gaat erg achteruit omdat ik bv alleen maar van de bank naar bed ging en pas na een week/anderhalf eens voorzichtig buiten ging kijken.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 14:02:
hehe, als je een poepie laat zit je hele broek onder het vet

:D erg he, neej die zetpillen werkten bij mij nou ook niet zoals het zou moeten;)

Waarschuw beheerder
net 5 boterhammen met smeerkaas, smeerworst en filet american. En nog 2 frikandellen (wel af laten koelen), plus nog wat vloeibaar voedsel. Moet zeggen dat wel steeds sneller gaat. Eerste vaste maaltijd deed ik eerst 2,5 uur over, nu nog maar 40 minuten :p Alleen na het eten voel je je zo zuur.

Waarschuw beheerder
Banaan is geen aanrader trouwens :x
Waarschuw beheerder
veel ijsjes eten, lekker verdovend.
Mijn partner had er veel last van maar die moest buiten zijn amandelen ook een abces uit zijn keel laten verwijderen.
Hij mocht eigenlijk 3 weken niks doen. kreeg van de KNO-arts op zijn flikker omdat ie na twee weken weer was gaan werken

Waarschuw beheerder
Ik hoorde van mijn oude heer dat hij op zijn 40ste ze zonder verdoving eruit heeft moeten laten halen. Hij had toen een keelinfectie (waar hij trouwens bijna aan overleden is). Die amandelen werkten die infectie alleen maar tegen en moesten dus verwijderd worden. Ik weet niet hoe dat nu gaat, maar hij mocht destijds dus niet verdoofd worden vanwege die infectie. Dat lijkt me pas pijnlijk. Hij is toen een half jaar uit de running geweest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 23:08:
Banaan is geen aanrader trouwens

neej he dat prikt al de hel! Dat had ik ook, gewoon zo'n olvarit potje met babyfruit haha, nou dat heb ik geweten.

Uitspraak van Nigel's mama op zondag 8 oktober 2006 om 00:35:
veel ijsjes eten, lekker verdovend

zeker waar, op een gegeven moment komen die ijsjes echt je neus uit!

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 02:42:
Ik hoorde van mijn oude heer dat hij op zijn 40ste ze zonder verdoving eruit heeft moeten laten halen. Hij had toen een keelinfectie (waar hij trouwens bijna aan overleden is). Die amandelen werkten die infectie alleen maar tegen en moesten dus verwijderd worden. Ik weet niet hoe dat nu gaat, maar hij mocht destijds dus niet verdoofd worden vanwege die infectie. Dat lijkt me pas pijnlijk. Hij is toen een half jaar uit de running geweest

:S ieuw!! naja, dan valt het bij jou nog alles mee toch?:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op zondag 8 oktober 2006 om 09:50:
neej he dat prikt al de hel! Dat had ik ook, gewoon zo'n olvarit potje met babyfruit haha, nou dat heb ik geweten.

Niet alleen prikken, maar alles zette op. Net een allergische reactie. Dacht ff lekker een fruitshake te maken (liter melk, 2 bananen, 1 mango en een halve meloen).. Drink 1 flink glas op en ja hoor..
Waarschuw beheerder
haha, weet je ok weer dat je dat beter kunt laten;)

hoest nou??

Waarschuw beheerder
Pijn is in de middag wel minder, zakt alleen wel meer naar beneden. Alleen tegen de avond en 's nachts is het nog flink afzien. Ik denk dat eergisternacht het ergst was. Mijn huig is nu ook flink ontstoken en dat is wat minder. Ik begin aardig uit mijn mond te ruiken, door de groene aanslag. Maar dat schijnt normaal te zijn.
Pasta en zalm gaat er zeer goed in op het moment.
Moet wel zeggen dat mijn pijngrens een stuk hoger is geworden, dus dat ik weer een voordeel ;)
Moet alleen sinds 2 dagen enorm veel gapen, wat ook niet lekker voelt. Gister verslikte ik me, en ja... dan moet je hoesten en proesten :x En het ergste was nog dat ik vanmorgen moest niezen haha :D aiai
Al met al voel ik me dus wel beter, dus het zou nu wel eens hard kunnen gaan met het herstel.
laatste aanpassing