Heb het overleefd
Ben 30 gram lichter, keelpijn rijker, koortsig...beetje wee van de narcose, maar ik heb een beetje geluk bij een ongeluk, dat ik redelijk zware pijnstillers slik voor mijn rug (Tramadol) en daarmee is het 2 uurtjes goed te houden, daarna wordt het zwaarder.
Drinken is lastig, maar ik doe het wel...even doorbikkelen. Kan met ijsblokjes, water erbij...verder eet ik ijsjes. Vanmorgen kwamen ze in het ziekenhuis aan met appelmoes, maar na 2 happen had ik daar geen behoefte meer aan. Mijn moeder heeft verse boullion gemaakt met weinig zout, maar ik mag die niet warm drinken..dus dan maar koud. Ik probeer het straks een beetje, moet natuurlijk wel op krachten blijven.
Op zich is het goed te doen, je moet je rustig houden..als ik wat doe dan is de pijn zeer aanwezig, maar ik heb een bed waarbij de hoofdsteun omhoog kan en dit is ook prettig.
Heb overigens ook een laptop, want zie mezelf nog niet echt achter de computer zitten.
Ik word trouwens wel tuureluurs van al het slijm, spuug het iedere keer maar uit in een beker..je bent je natuurlijk heel erg bewust van het slikken, want dat doet zeer. IJs verdoofd zeker, dus dan denk ik daar maar aan.
De kno arts zei dat mijn amandelen heel diep lagen en vrij groot waren en dat ik de eerst komende 10 dagen zeker pijn zal hebben. Gelukkig ben ik wel wat gewend...en net als altijd; alles komt goed.
Nu weer lekker doezelen, beetje tv kijken...van de week laat ik weer even weten hoe het met me gaat.