Partyflock

Forumonderwerp · 851568
Betreft: evenement: Emporium, zaterdag 20 mei 2006 om 12:00
Wie draaien er op Emporium 2?

*Line up is inmiddels bekend*

The Pyramid (mainstage) :
Sander Kleinenberg, Marco V, Benny Rodrigues, Jochen Miller, Marcel Woods, Randy Katana, Remy en Rank 1

Xxlerator/Jump Oldschool :
Equinoxx, Ruthless, Greg C, Darkraver, Tony, Stanton, Lobotomy Inc (live), Buzz Fuzz vs Lady Dana en Panic vs Viper

Horus :
hij Activator, Technoboy, Showtek (live), The Prophet, Deepack, Lady Tom, Daniele Mondello, Pavo, Zany, Tatanka, Luna en Genius.

The Valley of the Farao's:
Roog & Erick E (housequake), Sidney Samson, Don Diablo, Axwell, Gregor Salto, Benjamin Bates, Tom de Neef en Victor Coral

Luxor:
Jan Liefhebber, Kay D Smith, Holgi Star, Marco Remus vs Sven Wittekind, Joris Ruyzenaars, Jack De Marseille, Dave Angel, Pet Duo en Nimbuz

Cleopatra's Beachclub :
Jordy Lishious, La Ona, Ricky Rivaro, Sidney Samson, Irwan, J-Flava, Billy the Klit en Motherfunker
laatste aanpassing door een beheerder
lekkere line-up hoor !! ben zekers aanwezig was vorig jaar echt een goed feestje en dat voor een schappelijke prijs !!
vetjes :jaja:

de gehele line-up is GOED !!
Artiest The Jackal
wel leuke line up! jammer dat buzz fuzz vs dana en panic vs the viper draaien..had ze liever apart gezien :D

lekkere line-up jah :D
alleen geen donkey rollers dat mis ik toch wel een beetje....
maarjah komt toch wel goed daar niet van... :D
zalige line-up, ben hier zeker weer bij :cheer:
laatste aanpassing
hele hele hele vette line up
:respect:
Dit is zeer aantrekkelijk:D:bounce:
laatste aanpassing

Techno line up was te verwachtten dat het alleen gebeuk zou worden want zeg nou eerlijk mensen die van slimme techno houden die gaan niet naar technotrixx maar naar doornroosje dus dom gebeuk voor domme mensen die het toch niks kan schelen ( muzikale intelligentie noemen ze dat) !!!!!( ik bedoel hiermee de technobeukers) Echt medelijden met Dave Angel en Jack de Marseille die horen echt niet in dat rijtje thuis.............. deze emporium een dikke nee !
:respect: hardstyle line-up TE gaaf gewoon!!!

Techno line up was te verwachtten dat het alleen gebeuk zou worden ?

nou ja, Holgi,Jack,Dave,Nimbuz,Joris ezv noem je dat beuken ?

dus allen minimaal is goed? of beter intelligent?
Activator, Technoboy, Showtek (live),Daniele Mondello, Zany Tatanka en sven Wittekind :D Erg vette line up :bounce:
droom line-up!! kan er geen genoeg van krijgen als ik um zie :D:D
redelijke line up mis alleen Dj Affix in The Curse of the Sphinx.
""Techno line up was te verwachtten dat het alleen gebeuk zou worden ?

dus allen minimaal is goed? of beter intelligent? ""

Jan ik snap niet dat je nog in discussie gaat allemaal nutteloos...........

Leuk dat Dave Angel komt lang niet in Nederland meer geweest om te draaien.......:)
Oei oei wat een fijne line up! (Y)

Nog meer zin nu! :cheer:

Wordt dringen bij de hardstyle..
Ach dan ga ik ff lekker in het zonnetje bij Randy staan, HEERLIJK!! Net als vorig jaar (L)

Nog lang wachten trouwens tot het feest losbarst...8)
Vind de line up wel (y) en gezien de verhalen van de vorige editie zit ik nou te twijfelen of ik wel of niet zal gaan. Maar Nightmare wordt ook in mei gehouden. :/
Activator, Technoboy, Showtek (live), The Prophet, Deepack, LADY TOM, Daniele Mondello, Pavo, Zany, Tatanka, Luna
jajaaaa:D:D:D...m'n schatje is er weer:D
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 maart 2006 om 18:10:
Techno line up was te verwachtten dat het alleen gebeuk zou worden ?

dus allen minimaal is goed? of beter intelligent?

Er word niet over minimaal gesproken dus of dat goed is of slecht weet ik niet.

Ook de door jou gemaakte programmering voor Emporium mag kritiek op worden geuit we leven in een vrij land gelukkig !!
Of je bent gefrustreerd dat andere organisatie's zoals Awakenings, Traffic, Doornroosje altijd wel goede kritieken krijgen van echte techno fans !

Uitspraak van Neru op woensdag 1 maart 2006 om 19:00:
Leuk dat Dave Angel komt lang niet in Nederland meer geweest om te draaien.......

Hey Neru wanneer mag jij weer je kunsten laten zien heb dingen van je gezien bij vrienden op de GSM telefoon erg netjes respect to you !!!!!!!

Goeie line-up ook dit jaar weer!!!
zeker weer aanwezig :respect:

Kaartje was al binnen nu weten we waarom :jaja:

Party :cheer:

Uitspraak van swinger op woensdag 1 maart 2006 om 20:29:
Of je bent gefrustreerd dat andere organisatie's zoals Awakenings, Traffic, Doornroosje altijd wel goede kritieken krijgen van echte techno fans !

Ik ben zeker niet gefustreerd, en ik wil ook geen vergelijk maken met organisatie’s als Monumental of Traffic , Emporium is ook geen Technofestival !
De organisatie’s die noemt verdienen ook zeker veel respect , ik wil allen duidelijk maken dat er niet allenmaar gebeukt word op Technotrixx @ Emporium :)
laatste aanpassing
Hie heb ik wel wat centjes voor over

Horus :
Activator, Technoboy, Showtek (live), The Prophet, Deepack, Lady Tom, Daniele Mondello, Pavo, Zany, Tatanka, Luna en Genius.

Word weer lekker knallen geblazen :woop: :woop:
Uitspraak van pietforce 79 op maandag 20 februari 2006 om 18:49:
Horus :
hij Activator, Technoboy, Showtek (live), The Prophet, Deepack, Lady Tom, Daniele Mondello, Pavo, Zany, Tatanka, Luna en Genius.

dolle boel
geen slechte lineup :)
mee eens in de horus en in de sphinx wil ik wel avondje losgaan ja :)
Uitspraak van GabberMenke B) op woensdag 1 maart 2006 om 21:42:
mee eens in de horus en in de sphinx wil ik wel avondje losgaan ja

oke, jij rijdt :p
Pet Duo & Activator :kwijl:!!
Wat een gruwlijke line-up, dit jaar 100 punten aanwezig :d..
Goede line-up idd. Nu moet ik gaan kiezen... Pinkpop, Rock am Ring of Emporium...

dit jaar zeker Emporium:YES::CHEER:

Nou dit jaar ook ckers aanwezig!! Vorig jaar was ik bij Nightmare Outdoor, maar nu wordt ut toch egwel Emporium!! :cheer:

Alleen nog ff geschikte kleertjes vinden, maar tijd zat nog!! :jaja:
echt goeie line up joh!!!!
kep der echt super veel zin in weer :D
Godskolere zeg!!! :kwijl: Das nie mis, die line-up!!
Matrixx :respect:.....Whoeeeiiii!!!

Laat 20 mei 2006 maar komen :bounce:....Nu het weer nog haha...maar ook daar geloof ik nu wel in:yes: :D:D:D

:respect::respect::respect:

20 mei Emporium & 24 mei Bassleader B)
Lekker chillen op styles in de zon onder t genot van een biertje, en dan in de avond knallen op remus, wittekind en pet duo! :respect:

kan zeker een leuk feestje worden:jaja:

The Temple Of Horus => wat een line up......

Vorig jaar was al errug vet, maar het wordt jaar gewoon nog beter!!!!!!!!!!
Wel hopen op hetzelfde weer.......Kaartje is al binnen trouwens!!
laatste aanpassing
Werkzaam bij 4U2Party Events
Artiest {SHOWLIST artist 28718, 22423, 50593}
Hopen dat het weer goed is...

Vorig jaar was het gewoon ontiegelijk!

dit is egt een lekkere line up :respect:

Ik heb het gevoel dat het echt top wordt :D!!
wow (Y) line up.. zekers present :yes:
dat wordt weer 12 uur genieten!!!!!

SUPER!!!!!

hopen dat de farao's ons net zo gunstig gezind zijn als de weergoden vorig jaar!!! ;)
ok, er is hardstyle en jump :(
Maar schijt aan, want Marco Remus komt :D

HOWIS wat een master line-up Benny Rodrigues MC: Mighty Mike, Buzz Fuzz, Darkraver, Panic, Roog, Irwan, Ricky Rivaro en als laatste en de beste: :bounce: Jan Liefhebber, Kay D Smith, Marco Remus, Pet Duo, Sven Wittekind:bounce:

MARCO REMUS VS SVEN WITTEKIND TE ZIEK :respect:

dit word totale Chaos daar!!!:D
laatste aanpassing

Zwaar vette line up!! Ga zo meteen een kaartje halen.

En als het regent nemen we gewoon de regenjas mee

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 13:17:
En als het regent nemen we gewoon de regenjas mee

zelf de weergoden gunnen ons hier zon dusja...:D
Sodeju, Lady Tom, Mondello, Act, TB wouserssss
:kwijl: eg super line-up, dit weekend snel kaartje halen!!

word heen en weer rennen tussen de verschillende area's met een timetable in me hand, haha, overal ist vet!!

:P

heb er zin an!!:cheer:

Ziet er goeeeeeeed uuuuuuuiiiiiit die line-up!!! :cheer:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 17:44:
Techno line up was te verwachtten dat het alleen gebeuk zou worden want zeg nou eerlijk mensen die van slimme techno houden die gaan niet naar technotrixx maar naar doornroosje dus dom gebeuk voor domme mensen die het toch niks kan schelen ( muzikale intelligentie noemen ze dat) !!!!!( ik bedoel hiermee de technobeukers) Echt medelijden met Dave Angel en Jack de Marseille die horen echt

Ik dacht dat vorig jaar doornroosje ook een paar dj's geleverd heeft aan het technotrixx podium.Toen liep het wel leeg bij b-tek en pure.En uberhaupt wat een onzin dat harde techno onintelligent zou zijn.....dat gezeur over smaak.....
Daarbij is het wel oppvallend dat je loopt te zeuren terwijl je je niet bekend maakt.Dat vind ik wel lekker makkelijk....
laatste aanpassing
Cker Aanwezig,,, Vorg Jaar 1 Van De Betere Feesten :d....

Dit Jaar Cker Aanwezig :D...

:bounce:
Wooow zo vet!! Ik wil der echt heen! :jaja: ff kijken of t lukt iemand mee te slepen :P

vorig jaar niet geweest maar dit jaar zeker!!!

The Temple Of Horus;

Activator, Technoboy, Showtek (live), The Prophet, Deepack, Lady Tom, Daniele Mondello, Pavo, Zany, Tatanka, Luna en Genius.

:bounce:
Marco Remus vs Sven Wittekind!!
Roog & Erick E (housequake)!!
Billy the Klit en Motherfunker!!