Partyflock

Forumonderwerp · 851458
Waarschuw beheerder
wat zou jij doen als je het vermoeden hebt dat je buurjongetje mishandeld wordt thuis?
Heb de hint al gegeven dat de muren dun zijn van deze huizen, maar daar schijnen ze schijt aan te hebben.
Kind van 6 zit onder blauwe plekken, speelt nooit meer buiten en hoor zijn moeder en haar vriend hem gewoon op straat Teringjong noemen...

zou je kinderbescherming bellen, de school van het kind inlichten??

Ik ben geneigd om bij hun aan te bellen en gewoon te zeggen dat ik aangifte ga doen, maar echt bewijs heb ik dus niet....
Van kinderen moet je afblijven!!
Waarschuw beheerder
niks meer gehoord, zowel naast me als van school niet...

Zal school ze aangesproken hebben, dat het daarom rustiger lijkt te zijn?
Het kind is alleen nog steeds niet buiten komen spelen. Al 1 jaar niet. Misschien in de zomer pas?? Das toch ook niet gezond :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op donderdag 23 februari 2006 om 09:03:
ik hoop dat ik juist gehandeld heb.....

(y) Top!

Waarschuw beheerder
Actie!!! das tog logisch

Zo logisch is dat niet, 9 v/d 10 sluit zijn ogen ervoor, net als bij alle andere omstreden problemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op maandag 10 april 2006 om 09:29:
Zal school ze aangesproken hebben, dat het daarom rustiger lijkt te zijn?

ik zou zeggen, neem contact met de school op...vaak is het kind ook eerlijk naar de lerares als die er gericht iets mee kan proberen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans [Tallboy] op maandag 10 april 2006 om 11:24:
ik zou zeggen, neem contact met de school op...vaak is het kind ook eerlijk naar de lerares als die er gericht iets mee kan proberen...

heb ik allang gedaan, maar hoor niks meer van ze, had bij de melding al mijn gegevens achtergelaten

Waarschuw beheerder
Ingrijpen, absoluut, kinderbescherming doet niks hoor.. ja, na een jaar gaan ze een keertje kijken.