| Betreft: | lid: [SF] SperSIZEboon :bier: lid: [SF] da Burp lid: MarrieMarrie lid: Neillcee |
Vandaag dik 4 uur gereisd voor een intakegesprek van 1 uur.
Heb de heenreis grotendeels met m'n ogen dicht doorgebracht.
oehoeeee kuttekoppies, vanaf mijn werk een goeie dag
gelukkig kan ik meerijden nu met een collega die een dorp verder woont.. want met ov is echt geen optie naar hier.. 1.5 uur reizen
mm.. mooi kut.. auto niet te fixen?
morgen krijgen we lekker ons poezenbeest
iemand nog een auto over? Mijne staat momenteel bij een bergingsbedrijf die hem heeft afgesleept terwijl ik bezig was een garage te regelen. Rij ik er weer langs.. auto weg![]()
niet te geloven.. netjes een briefje had ik achtergelaten.. ding stond op een afrit in de berm.. hufters grom
morgenochtend wordt ik om 6.20 opgehaald AARGGHHHHHHHHHHHHmoet vroeger beginnen vanwege een vergadering en met OV ben ik 1,5 uur onderweg grr
stel je niet zo aan
Ik snap er niet zo veel van. Dat je momenteel geen auto hebt is me wel duidelijk. Maar wat er nou precies is gebeurd in welke volgorde kan ik moeilijk ontcijferen uit je verhaal.
stel je niet zo aan
bekik stond er half 6 naast.. nou als je het niet gewend bent is dat erg vroeg en vervelend
Wat een tijd.. Wel enthousiast hoor om dan alsnog een klein uur eerder op te staan.
ik moet morgen om 05.30 beginnen maar mn wekker gaat echt pas om 05.00 hoor
kiek mijn kleine meisje.. jak wat worden ze snel groot
kiek mijn kleine meisje.. jak wat worden ze snel groot
https://vip.partyflock.nl/photo/634163
Ow, er wordt weer lekker geprutst hier op Flock zeg. Zie m'n volglijst inene niet meer. Topics staan wel gewoon nog op volgen..
Ow, er wordt weer lekker geprutst hier op Flock zeg. Zie m'n volglijst inene niet meer. Topics staan wel gewoon nog op volgen..
Face it, Dat 'kleine' en 'je' mag je er inmiddels ook wel af laten. Nou alleen die hardstyle voorkeur er nog even uit krijgen en ze wordt nog een echte vrouw.
staat bij vips wel een melding.. zie jij die ook? Volglijst staat nu onder je inlognaam.. althans bij mij
ja tis wat
wil naar huis, borreltje op de bank prrr
owww ik word flauw.. ik voel het aankomen
Doe je ook eens wat.
Ik heb een vreselijke spendingspree de laatste tijd, ik lijkt wel een vrouw.Vanochtend kom ik weer thuis met een nieuwe broek, hij was immers toch maar 30 euro. En net ga ik een cadeautje kopen voor m'n opa en vervolgens kom ik ook meteen weer thuis met een nieuwe winterjas. Hij was toch 'maar' 70 euro.