Partyflock

Forumonderwerp · 850897
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen,
die lacht de hele dag, jaaah die lacht de hele dag!
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien wordt het tijd voor een scootmobiel dan... :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mowguh B)
Waarschuw beheerder
donateur
Drukke woensdagmiddag hier zeg..

Vandaag dik 4 uur gereisd voor een intakegesprek van 1 uur. Was best een gezellig gesprek, dat maakte het nog een beetje de moeite waard. :lol: Ben daarna niet meer gaan werken, vond ik niet echt de moeite meer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] da Burp op woensdag 5 januari 2011 om 21:25:
Vandaag dik 4 uur gereisd voor een intakegesprek van 1 uur.

met OV naar Zaltbommel? Valt me alles mee nog.. :O

mowguh!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op donderdag 6 januari 2011 om 09:02:
met OV naar Zaltbommel? Valt me alles mee nog.. :O

Ja.. Vond het niet zo heel vervelend. Heb de heenreis grotendeels met m'n ogen dicht doorgebracht. O:)

Ik weet niet wat ik moet gaan doen op m'n werk. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] da Burp op donderdag 6 januari 2011 om 09:39:
Heb de heenreis grotendeels met m'n ogen dicht doorgebracht.

nooit verkeerd :D
Waarschuw beheerder
donateur
Indd, ik ben nog niet echt gewend aan het werkritme namelijk. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
joehoeeee kuttekoppies, vanaf mijn werk een goeie dag B)

totaal geen drukte hier :D

iemand nog een auto over? Mijne staat momenteel bij een bergingsbedrijf die hem heeft afgesleept terwijl ik bezig was een garage te regelen. Rij ik er weer langs.. auto weg :[ :@ niet te geloven.. netjes een briefje had ik achtergelaten.. ding stond op een afrit in de berm.. hufters grom

gelukkig kan ik meerijden nu met een collega die een dorp verder woont.. want met ov is echt geen optie naar hier.. 1.5 uur reizen :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MarrieMarrie op donderdag 6 januari 2011 om 14:33:
oehoeeee kuttekoppies, vanaf mijn werk een goeie dag B)

goede werkgever.. :D je kunt weer flockeng.. :9
gelukkig kan ik meerijden nu met een collega die een dorp verder woont.. want met ov is echt geen optie naar hier.. 1.5 uur reizen :looser:

mm.. mooi kut.. auto niet te fixen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op donderdag 6 januari 2011 om 21:03:
mm.. mooi kut.. auto niet te fixen?

geen idee.. durf nog even niet.. geen poen ook :lol:

morgenochtend wordt ik om 6.20 opgehaald AARGGHHHHHHHHHHHH :[ moet vroeger beginnen vanwege een vergadering en met OV ben ik 1,5 uur onderweg grr

ik duik erin :D
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op donderdag 6 januari 2011 om 20:10:
morgen krijgen we lekker ons poezenbeest (L)

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
iemand nog een auto over? Mijne staat momenteel bij een bergingsbedrijf die hem heeft afgesleept terwijl ik bezig was een garage te regelen. Rij ik er weer langs.. auto weg :[ :@ niet te geloven.. netjes een briefje had ik achtergelaten.. ding stond op een afrit in de berm.. hufters grom

Ik snap er niet zo veel van. Dat je momenteel geen auto hebt is me wel duidelijk. Maar wat er nou precies is gebeurd in welke volgorde kan ik moeilijk ontcijferen uit je verhaal.

Ik draai me nog ff een keer om om 6:20 iig. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MarrieMarrie op donderdag 6 januari 2011 om 21:49:
morgenochtend wordt ik om 6.20 opgehaald AARGGHHHHHHHHHHHH :[ moet vroeger beginnen vanwege een vergadering en met OV ben ik 1,5 uur onderweg grr

brr.. dat zijn geen tijden.. succes met de autotoestanden.. voor de rest sluit ik me bij Ferry aan..

slaap zacht.. wekkertje gaat hier om 7:30..
Waarschuw beheerder
donateur
Moggeh... :)

Wekker ging hier ook om half 8. Maar dat is redelijk laat voor mijn doen. Maar het is overduidelijk dat ik nog niet echt m'n ritme terug heb gevonden. Kan er 's avonds niet in komen en ben er 's ochtends niet uit te branden. O:) En de spierpijn die ik heb van een uurtje trainen zegt ook wel weer genoeg. Morgen lekker alweer uitslapen! 8) :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] da Burp op donderdag 6 januari 2011 om 22:41:
Ik snap er niet zo veel van. Dat je momenteel geen auto hebt is me wel duidelijk. Maar wat er nou precies is gebeurd in welke volgorde kan ik moeilijk ontcijferen uit je verhaal.

wehehe.. 1. auto kapoet langs snelweg
2. garage proberen te regelen
3. geregeld
4. terwijl ik er langsrij vanuit Leeuwarden (was met Daan op pad voor zijn nieuwe auto) zie ik mijn auto niet meer staan
5. bergingsbedrijf (rijkswaterstaat) heeft auto afgesleept
6. boos ikke

vervolg.. gisteren auto opgehaald.. wat is dat ENG! In het donker in de regen in mijn auto terwijl iemand anders hem sleept, geen blower aan om ramen schoon te maken en heel af aan toe ruitenwissers aan om accu te sparen.. eigenlijk blind meerijden dus.. jakkiebakkie 8) nu staat ie bij me thuis.. hoop dat het weekend een kennis tijd heeft om er naar te kijken wat er aan scheelt.. ik moet dat hufterding maar weg doen denk ik..
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op vrijdag 7 januari 2011 om 08:41:
stel je niet zo aan

bek ;p ik stond er half 6 naast.. nou als je het niet gewend bent is dat erg vroeg en vervelend :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MarrieMarrie op vrijdag 7 januari 2011 om 11:33:
bek ;p ik stond er half 6 naast.. nou als je het niet gewend bent is dat erg vroeg en vervelend :yes:

Wat een tijd.. :lol: Wel enthousiast hoor om dan alsnog een klein uur eerder op te staan. ;)
Waarschuw beheerder
Echt he :lol:

ik moet morgen om 05.30 beginnen maar mn wekker gaat echt pas om 05.00 hoor :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ow, er wordt weer lekker geprutst hier op Flock zeg. Zie m'n volglijst inene niet meer. Topics staan wel gewoon nog op volgen.. %)

Uitspraak van MarrieMarrie op vrijdag 7 januari 2011 om 12:16:
kiek mijn kleine meisje.. jak wat worden ze snel groot :d

https://vip.partyflock.nl/photo/634163

:lief:
Face it, Dat 'kleine' en 'je' mag je er inmiddels ook wel af laten. Nou alleen die hardstyle voorkeur er nog even uit krijgen en ze wordt nog een echte vrouw. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] da Burp op vrijdag 7 januari 2011 om 12:37:
Ow, er wordt weer lekker geprutst hier op Flock zeg. Zie m'n volglijst inene niet meer. Topics staan wel gewoon nog op volgen.. %)

Ja hij was bij mij ook ineens weg en nu staat het bij je berichten daaronder %)
Waarschuw beheerder
donateur
Ow, er wordt weer lekker geprutst hier op Flock zeg. Zie m'n volglijst inene niet meer. Topics staan wel gewoon nog op volgen..

staat bij vips wel een melding.. zie jij die ook? Volglijst staat nu onder je inlognaam.. althans bij mij
Face it, Dat 'kleine' en 'je' mag je er inmiddels ook wel af laten. Nou alleen die hardstyle voorkeur er nog even uit krijgen en ze wordt nog een echte vrouw.

ja tis wat :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MarrieMarrie op vrijdag 7 januari 2011 om 13:13:
staat bij vips wel een melding.. zie jij die ook? Volglijst staat nu onder je inlognaam.. althans bij mij

Dat was me al opgevallen vanochtend. Of ik ben gewoon echt afwezig en keek er daar net overheen of het stond er gewoon echt niet. Maar nu staat hij daar gewoon weer onder m'n berichten.

Pfff, ga het liefst gewoon naar huis nu zeg.. :lol: O:)

Uitspraak van MarrieMarrie op vrijdag 7 januari 2011 om 13:13:
ja tis wat :p

Ghehe, hoor toevallig net op 3FM een fragmentje voorbij komen van 'Girl, You'll be a women soon' van Urge Overkill. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik moet denk nog wel ff wennen aan die volglijst 2.0
Waarschuw beheerder
donateur
Hmz, hij verdwijnt dus echt wel af en toe helemaal uit m'n menu. Als ik dan weer een topic open (of dat een topic moet zijn die ik volg weet ik nog niet) dan verschijnt hij weer in m'n menu. Duidelijk een bug...
Waarschuw beheerder
donateur
hij is er nog mee bezig denk ik.. zal vast ergens een topic lopen met vragen en opmerkingen denk?

is de dag al om?????????????

wil naar huis, borreltje op de bank prrr
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik ff niet actief ben geweest lijkt hij te verdwijnen.. ff topic zoeken.

Uitspraak van MarrieMarrie op vrijdag 7 januari 2011 om 14:07:
wil naar huis, borreltje op de bank prrr

Same here, maar eerst wil ik nog wel sporten. Ben echt zo stijf als een hark.. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
moet je maar gaan gymen opa 8)

owww ik word flauw.. ik voel het aankomen
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, zelfs voor flauw is die opmerking echt te slap. Snap meteen waarom je behoefte hebt aan een borrel, dan worden je opmerkingen misschien nog scherp en leuk. En zo niet dan kan je er altijd zelf nog beter om lachen.
Waarschuw beheerder
donateur
Had topic al gevonden, heb naar aanleiding van post van Thomas een ticket geopend met een bug. Want inmiddels kan ik het zelf ook reproduceren.

Heb je honger? Daar kan je ook flauw van worden hè! Misschien moet je maar even naar de snoepautomaat lopen. ;P
Waarschuw beheerder
donateur
wehehe boefje.. vloeibaar? Dat is gelukkig ver van mijn bedshow :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Dit voelt wel weer als een default zaterdag. :lol: Net op tijd de sportschool in duiken en nu eigenlijk geen zin hebben om boodschappen te doen. O:)
Waarschuw beheerder
Pff ben blij dat de werkdag er weer op zit :x
Leuk als je wederom ingeroosterd met collega's die amper ervaring en kennis hebben :frusty: Hele dag heen en weer door de winkel gerend met in totaal 20 minuutjes pauze :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Doe je ook eens wat. :P

Ik heb een vreselijke spendingspree de laatste tijd, ik lijkt wel een vrouw. :lol: Vanochtend kom ik weer thuis met een nieuwe broek, hij was immers toch maar 30 euro. En net ga ik een cadeautje kopen voor m'n opa en vervolgens kom ik ook meteen weer thuis met een nieuwe winterjas. Hij was toch 'maar' 70 euro. :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] da Burp op zaterdag 8 januari 2011 om 17:18:
Doe je ook eens wat. :P

Helemaal waar 8)

Uitspraak van [SF] da Burp op zaterdag 8 januari 2011 om 17:18:
Ik heb een vreselijke spendingspree de laatste tijd, ik lijkt wel een vrouw. :lol: Vanochtend kom ik weer thuis met een nieuwe broek, hij was immers toch maar 30 euro. En net ga ik een cadeautje kopen voor m'n opa en vervolgens kom ik ook meteen weer thuis met een nieuwe winterjas. Hij was toch 'maar' 70 euro. :$

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb inmiddels dan ook enige last van cognitieve dissonantie... :9
Waarschuw beheerder
Fer wil je alsjeblieft in simpel Nederlands blijven praten 8) Ik sta inmiddels op weekendstand :p
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: Blame it on the weekendmodus.. :no:
Waarschuw beheerder
Naja doordeweeks had ik ook geen idee gehad waar je het over hebt 8)
Spreek je moerstaal gek! :p
Waarschuw beheerder
donateur
Joh, really.. :P

Maar 't is gewoon luiheid om te bedenken hoe ik het in gebruikelijke taal kort en bondig kan zeggen. :P Wat ik eigenlijk zeg is dat je een intern conflict heb in m'n geweten. Ik weet dat ik zo m'n geld er aardig snel doorheenjas, en dat probeer ik dan te rechtvaardigen door te vinden dat ik het allemaal ook echt nodig heb. O:)