8 volgers · 130682x bekeken
| Betreft: | lid: [SF] SperSIZEboon :bier: lid: [SF] da Burp lid: MarrieMarrie lid: Neillcee |
heeheheh ik ga volgende week een interview houden met de brijderstichting (voor school)
je weet de antwoorden al?
wat is dat?
dat je dat nu nog niet weet, maakt niet uit.. komt nog wel..
laatste aanpassing
Ghehe...Moet kunnen gats..
we bellen nog wel ff
Yo Fer, kom eens op msn... heb vraag voor je
Pffff, digital breakdown donderdag denk, vanalles werk voor geen meter.
Waaronder MSN dus...
ik ga dansen op 9 wolken
tering wat flauw
Volgende week vrijdag huiskamerconcert met oa Neophyte..
Ben uitgenodigd door iemand die die prijsvraag van B2S heeft gewonnen.
heb al heel wat flauwe smsjes gehad..
ik niet
men weet dat ik een pleurishekel heb aan onzinnige smsjes...
zo had je vroeger ook van die flauwe...
zoals
Als ik naar je kijk ben je zo lief,maar als ik mijn lang geval bovenhaal,trek je je neusje op en als ik op je wil schieten,wip je weg!?! ... STOM KONIJN
Elke dag snak ik naar je, elke dag passeer je langs mijn hart, elke dag heb ik LUCHT nodig.
Heerlijk als hij stijf is en mijn mond in glijd. Het vocht loop langs mijn lippen en laat zijn sporen na, een druppel op mijn borst… dat krijg je van een heerlijke lookworst!
Het was de eerste keer. Leuk experimenteren. Je bond m'n enkels vast. Vaster en vaster. Maar we voelden dat het niet goed was. Te gevaarlijk dat bungee-jumpen
Het was een zwoele zomeravond, haar ogen glinsterden. Ik schoof haar benen uit elkaar, zocht haar tepels. Ik was zo opgewonden. Ik had nog nooit een koe gemolken.
Elke dag snak ik naar je, elke dag passeer je langs mijn hart, elke dag heb ik LUCHT nodig.
Heerlijk als hij stijf is en mijn mond in glijd. Het vocht loop langs mijn lippen en laat zijn sporen na, een druppel op mijn borst… dat krijg je van een heerlijke lookworst!
Het was de eerste keer. Leuk experimenteren. Je bond m'n enkels vast. Vaster en vaster. Maar we voelden dat het niet goed was. Te gevaarlijk dat bungee-jumpen
Het was een zwoele zomeravond, haar ogen glinsterden. Ik schoof haar benen uit elkaar, zocht haar tepels. Ik was zo opgewonden. Ik had nog nooit een koe gemolken.
Dejavu
ja ik ook
sommige moest ik toch wel om lachen..
jeeeej, jij vond er niks aan he
voor een eerste fatsoenlijke techno/schranz feestje heb ik me prima vermaakt.. al waren de afters stukken leuker..
men weet dat ik een pleurishekel heb aan onzinnige smsjes...
heb ze ook niet doorgestuurd naar je.. precies daarom
Dejavu
dat soort teksten hadden van die klasgenootjes in hun agenda staan toen ik 13 was..
mowguh
ik ook.. maar mag nog tot 8 uur vanavond..
ik wil naar huihuis!
ik ook.. maar mag nog tot 8 uur vanavond..
stel je voor dat ze dingen over je denken
het is iemand die bij de zwarte kousen kerk zit...
kind raakt in shock
ik ga ook maar eens naar het werk.
ik wou dat ik moest werken vandaag
baas is al hele week ziek
en zou vandaag de hele dag werken...
gaat me geld
laatste aanpassing

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)
![[SF] G_in0](/images/user/445646_2649838.jpg)
![[SF] da Burp](/images/user/63_1047222.jpg)

![[SF] daphie](/images/user/404499_2191872.jpg)