Vind het ook wel jammer. Vond het juist zo leuk dat er maar een paar NL'ers waren vorig jaar. Maar goed, iedereen neemt verhalen mee waardoor er toch steeds meer mensen op af zullen komen.
zelfs tot 18.00 uur
Doen we dat gewoon niet meer, sim-pel.
Natuurlijk is dat minder maar aan de andere kant, er zijn nog zoveel dingen die minder bekendheid genieten... Als je echt geen Nederlanders wilt zien, zoek en gij zult vinden. Om die reden skip ik dit jaar ook sms en ga voor een festival in zwitserland. Daarbij gaat blauer see hoe dan ook los, of ik daar nu in me eentje sta of met 500 Nederlanders.. De verschillende factoren maken blauer see tot een uniek feest. Een feest zoals ik nooit elders heb gezien. Voor mij sowieso outdoor-locatie numero uno!
Het blijft sowieso een geweldig feest op een prachtige, unieke lokatie met een heerlijke atmosfeer, dat kan niet anders!
maar het zijn wel vaak de echte liefhebbers (als ik het zo mag noemen) die erheen gaan waardoor de sfeer weinig anders zal zijn dan voorheen, denk ik zo. We zullen het wel zien
Als Blauersee groentje...zal mijn best doen...
Wat was dat heerlijk zeg!
Vond het juist zo leuk dat er maar een paar NL'ers waren vorig jaar. Maar goed, iedereen neemt verhalen mee waardoor er toch steeds meer mensen op af zullen komen.
tjah gast! dat hou je altijd, toen ik er in 2003 was waren er maar een paar nederlanders. jaren daarna niet gewest. vorig jaar waren er echt vet veel. maar maakt het feest er niet minder om...
wie weet hoe het zit met die after? is dat vlakbij het festival en de moeite waard (tot hoe laat?)?
ppff eerst nog die andere feestjes waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb..oke brandendzand wordt wel tof maja heb al tog van die mecca feestjes gehad dit jaar.
rockit eigenlijk totaal geen zin in..
brokkenpiloot jensen rijdt...
wat ben je ook een verwend jong
rockit eigenlijk totaal geen zin in..