Partyflock

Forumonderwerp · 849302
Waarschuw beheerder
De Britse krant de Sunday Telegraph meldt vandaag dat strategen in de Verenigde Staten werken aan plannen hoe Iran het beste kan worden aangevallen. Een aanval op de Islamitische Republiek wordt als laatste middel gezien om te voorkomen dat het land de beschikking krijgt over een productielijn voor kernwapens.

De strategen staan in verbinding met het bureau van de minister van Defensie Donald Rumsfeld. De VS zouden Iran moeten aanvallen als alle diplomatieke middelen zijn uitgeput. Onderzocht wordt onder meer hoe het beste verwoestende bombardementen kunnen worden uitgevoerd op plaatsen waar Iran nucleaire handelingen verricht. Dat zou bijvoorbeeld kunnen gebeuren middels raketten die worden afgevuurd vanaf onderzeeërs.

daar gaan we weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 15 februari 2006 om 12:27:
Verklaar jezelf eens:/

een gevoel verklaar ik nooit, maar over het algemeen is dat eerste gevoel wel goed :yes:

Waarschuw beheerder
Waarom mag Iran niet een kernwapen hebben en USA wel ?? :/
Heel veel landen lopen nu al de reet van USA te klussen omdat die kernwapens hebben, en ze bang voor ze zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 19:37:
Waarom mag Iran niet een kernwapen hebben en USA wel ??
Heel veel landen lopen nu al de reet van USA te klussen omdat die kernwapens hebben, en ze bang voor ze zijn

Ja en dat wil iran ook!!
En om heel eerlijk te zijn kus ik liever de kont van een Amerikaan dan van een iranees!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op donderdag 16 februari 2006 om 16:23:
kont van een Amerikaan dan van een iranees!

Ik ook, iranese mensen hebben zo veel haar, bah;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 12:33:
Hij bedoelt die gekken die de tweede wereldoorlog ontkennen. De zin klopt dus, en hij bedoelt 2e W.O.

Ze ontkennen toch niet WOII maar de holocaust..?