Uitspraak van [PPT] Arjen dewij beginnen meestal meteen met afterenop maandag 20 maart 2006 om 22:54:
juist, iig vóóraan
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 22:52:hahaha lekker hoor!! en? fit nog? vast wel...
maar stoppen is wel moeilijk, REALITEIT BEGINT WANNEER DE ILLUSIE WEER WERKELIJKHEID WORD he? dan is t tijd om t stoppen..
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 22:52:en dat ik dus 'n keer naar de Zino moet...
doen!!
onmogelijk he?..
nee hoor
speel weleens vals
dat heb ik laatst ook ff gedaan, ging vanzelf ff 'n uurtje liggen ofzo...supervaag
tijd om t stoppen..
als de illusionist in de klok is..maar liever niet..
hou je niet van drukte/warmte : as niet gaan!!
nee hou ik niet van...maar ben ook jarig zondag, dus heb 'n eigen after! jaja lekker hoor
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 23:09:dat heb ik laatst ook ff gedaan, ging vanzelf ff 'n uurtje liggen ofzo...supervaag nix voor mij..
Als een kater in de vensterbank op een koude oktoberavond...
Zo lag je ongeveer...
Is lekker toch, ff de oogjes gesloten, weer wakker worden en realiseren dat je nog steeds die muts op hebt en die overheerlijke zonnebril nog steeds ontspannen op de neusvleugeltjes hangt met een smakelijk
Of draaf ik nu een beetje door..?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 15:00:zaterdag/zondag zullen dergelijke taferelen zich echter niet voordoen denk ik
Hehe nee??
Huisje vol, badhanddoek om en zwemmen maar door de kamer, uiteraard met zonnebril op want die zit dan iets te lekker...
*Plons..*
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 19:13:Door je ouders wel te verstaan
hmm geen last van, mn ouders wonen al een tijdje niet meer bij me
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 19:13:voelen jullie je neit altijd extra bekeken als je thuis komt?
Ach ze weten ervan dus valt wel mee...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 19:13:voelen jullie je neit altijd extra bekeken als je thuis komt?
kweenie. dan kijk ik ze zelf namelijk niet aan.
straight up-stairs 'koffietje erbij, klein tookie' laf muziekje aan en nog ff verder genieten.
is het al zondag??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 19:35:is het al zondag??
Bijna! Zuipen in het zwembad en bij Bobbi!!
Zeer Fa(laf)el.....
op jezelf wonen de gekste
al kwam ik vorige keer wel me moeder tegen op maandag bij de supermarkt en toen was ik nog steeds wakker
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonop jezelf wonenop dinsdag 21 maart 2006 om 20:16:
zorgt voor ongelovelijk laffe avonden/middagen/nachten!!
denk dat ik in de 3 jaar dat ik op mezelf woon, de mooiste dingen ooit heb meegemaakt
kut als je op zondag bij je ouders moet eten, dat wel
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 20:25:kut als je op zondag bij je ouders moet eten
dat zeg ik dan gewoon af
wij zitten meestal bij een maat van me, ik heb maar een klein huissie.Maar daar maken we altijd de vaagste dingen mee ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 20:25:kut als je op zondag bij je ouders moet eten, dat wel
wel fijn dat je eindelijk weer eens iets zinnigs binnenkrijgt
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonlekker iets waar je veel op moet kauwen, biefstuk ofzoop dinsdag 21 maart 2006 om 21:30:
anders beginnen we met kippensoep
Zeker geen aanrader.. wat wel eigenlijk
laatste aanpassing
Uitspraak van [SF] SperSIZEboondat gaat er juist vet makkelijk inop dinsdag 21 maart 2006 om 21:48:
juist! ijs, soep en fruit..
das echt wat er prima ingaat, maar liever gewoon in m'n eigen huis
voelen jullie je neit altijd extra bekeken als je thuis komt?
of na een paar korte uurtjes slaap?
of na een paar korte uurtjes slaap?
Zorg ook wel dat ik nooit Zondagavond naar huis hoef...
en wat eten betreft:
Gewoon met een paar man met je vage kop de Albert Heijn onveilig maken, iedereen gewoon een eurootje of 10 neerleggen voor:
Sigaretten (!!!!)
Smoothies (van die fruit shakes)
Vers Fruit
Lekkere drank (appelsap voor de G, ice tea, fernandez)
Melk, yoghurt, vla
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 14:05:met je vage kop de Albert Heijn onveilig maken
haaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 14:05:Sigaretten (!!!!)
Smoothies (van die fruit shakes)
Vers Fruit
Lekkere drank (appelsap voor de G, ice tea, fernandez)
Melk, yoghurt, vla
Danoontjes
eventueel vloei voor jointjes
laatste aanpassing
Uitspraak van gekke gestoorde op woensdag 22 maart 2006 om 19:50:Ben nog steeds wakker hoor
vanaf zaterdag?
dan ben je idd een
gekke gestoorde
jij afterd dus ook van te voren
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 13:39:afteren is relax'd zoiezo... maar waar houdt het op?
Meestal pas zondag nacht
bijna weekend 
bij ons is er ook al het nodige geregeld voor het weekend
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 22:10:de kussens liggen al klaar
bij ons is er ook al het nodige geregeld voor het weekend
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 22:10:de kussens liggen al klaar
kijk uit voor de verleiding, nog 1 dagje.
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonbij ons is er ook al het nodige geregeld voor het weekendop donderdag 23 maart 2006 om 22:12:
haha lekker is dat he? nu al weten dat het weer heer-luk wordt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 22:14:kijk uit voor de verleiding, nog 1 dagje.
hahaa ik zal uitkijken idd
men ik heb ZOOOW f*cking veel zin weer!
Whehe, technisch gezien kan het! Gewoon zo'n likeurdispenser op een fles, ondersteboven hangen en gaan!
*Traantjes...*
Gewoon serieus ff een G tap maken...Ongelooflijk!!
Ik ga dromenland opzoeken, te mooi dit...
Net wat meer info gekregen over dit weekend, belooft erg veel fijns...Jullie lezen het hier wel weer...

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)