Uitspraak van actief op zondag 12 februari 2006 om 14:47:bondt is in de moden
gheghe das zielig
elke paar jaar komt er weer een nieuwe "mode" voor gabbers...eerst ausies toen lonsdale...daarna hooligan/pitbull/100% hardcore/fred perry...allemaal mooie kleren ma het boeit me echt helemaal niets
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 16:28:Fuck fashion..... doe wat je wilt
wat heb jij een wrede tattoo...
ik vin pucca trouwens leuker dan kitty... mah das mijn mening
ik ook, maar kitty is ook lief
En wekker heb ik gekregen van me "oma" omdat die is overleden, dus kan er geen voor jou regelen
Maar die op de grond staat heeft me geloof ik 5 euro gekost bij de makro
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:49:En wekker heb ik gekregen van me "oma" omdat die is overleden, dus kan er geen voor jou regelen
Maar die op de grond staat heeft me geloof ik 5 euro gekost bij de makro
wouww ben ik blij dat mijn ouders iedere week bij de makro komen
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:49:ik ook, maar kitty is ook lief
Dankje (A)
Hm, ik vind het vreemd als je roept: fok de mode,
want ik weet zeker dat de meeste die dat zeggen toch echt elke ochtend kijken wat ze aantrekken.. Volgens mij zijn er nog maar erg weinig mensen die 's ochtends gewoon een simpele broek en shirt van de zeeman aantrekt..
Zelf ben ik van de verschillende stijlen.. ene dag sportief, andere dag netjes, net hoe ik me voel. Het is echt niet dat ik met mn neus in de modeblaadjes zit maar ik kies toch elke ochtend weer welk shirtje ik nou aan wil trekken
Hm, ik vind het vreemd als je roept: fok de mode,
want ik weet zeker dat de meeste die dat zeggen toch echt elke ochtend kijken wat ze aantrekken..
Ik bedoel ermee te zeggen dat het me niet uitmaakt of iets IN of UIT is.. ik trek aan wat IK mooi vind
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:54:kitty is veel stoerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 21:12:doe aan waar je je zelf lekker in voelt..en wat jij zelf leuk vind..!!
Ja Inderdaad .. Waarom moet iedereen toch altijd 'Met de mode meelopen' ?

![[NL] Terror JoOjOo!!! :[](/images/user/241831_3405077.jpg)