Partyflock

Forumonderwerp · 848658
Waarschuw beheerder
Ik hoor veel verhalen over het trainen van de buik, de een beweert dat je het elke keer na je training kunt doen en de ander zegt weer dat je het net als elke andere spiergroep één keer in de week kunt doen. Ook weer het zelfde met of zinder gewichten, ook veel verschillende verhalen! Dus wat is jullie mening erover?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 17:29:
Voeding is allerbelangrijkste, zonder goede voeding kun je ze trainen tot ze paars worden, maar zul je ze nooit zien, dat welbegeerde sixpackie

:worship:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 23:43:
Uitspraak van 309 op woensdag 14 juni 2006 om 20:59:
1 a 2 keer week is voldoende.
Ik train ze niet echt hard, zodra ze zichbaar moeten zijn schroef ik de cardio wat omhoog zodat oa het vet wat hen verbergd weg te trainen.

avg @ dbb?

Klopt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:30:
Met bodypump 2 keer per week 5 minute, Bodycombat buikspiere track 2 keer per week 5 minute, en een speciaal buikspiere halfuurtje 1x per week, en na de spinning 5 minute buikspiere track 2 x per week. en soms nog Ab Crunches in de fitness 1 x per week, Gaat wel lkker, blijf k teminste overal in vorm.

:x.....jiieeeezzzz, echt hé.

Waarschuw beheerder
Ik train hem door zoveel mogelijk in 1x te eten, zodat die lekker strak staat. Tip: doe dit maximaal 2x per week.