Partyflock

Forumonderwerp · 848519
1326x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Er wordt vaak van pabo studentjes gezegd dat t van die truttige gevallen zijn...... grrrr.
Ben t hier echt niet mee eens!!!!!
Wij kunnen ook flink feesten :BOUNCE:
Who's with me??????????

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk ik kan best een mening respecteren als ie mij niet opgedrongen wordt.....

En verder zul je er altijd je eigen gedachten over nahouden en ik die van mij

Waarschuw beheerder
donateur
Dus t is nu weer vriendjes??

Waarschuw beheerder
wat mij betreft wel... al moet ik dan wel toegeven dat ik niet altijd even netjes ben als ik in verhitte discussies deel neem....

Waarschuw beheerder
donateur
Nee je was idd niet bepaals sociaal bezig

wilde je al een training sociale vaardigheden aan gaan bieden :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat is het hier gezellig...:cheer:
Waarschuw beheerder
bar gezellig hier!! :P moeten mensen ons maar niet afkraken!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb 3 vriendinnen die PABO doen of hebben gedaan en die weten zeker wat feesten is..

zij zeggen ook altijd. PABO is niet moeilijk, maar heel veel werk..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lenny theluxe op maandag 20 februari 2006 om 19:42:
wat is het hier gezellig...

Jaaaahh Kaatje en ik weten wel hoe we het ergens gezellig moeten maken hoor :P
Waarschuw beheerder
Sorry hoor PQ maar er er zitten ook tal van studenten op de pabo de havo niet afgemaakt hebben en MBO hebben gedaan. En op het MBO krijg je dus helemaal geen rekenen. Ja hoe je een kind moet leren om 1 bij 1 op te tellen. Dan krijg je dus dat veel een achterstand hebben en *helaas het is waar* veel meiden geen wiskundeknobbel hebben! Wat jij misschien niet weet is dat je nu 2 toetsen hebt voor Nederlands en rekenen. Niveau 8 en 8+. Niveau 8 is niet moeilijk nee, dat is tot groep 8 niveau, maar 8+ is havo niveau. En zoals ik al zei dat veel MBO-ers een achterstand hebben. En we krijgen ook geen les in rekenen. We moeten het allemaal zelf regelen. Dus je kunt je voorstellen dat als je al niet goed bent in wiskunde en je een arme student bent, je niet altijd geld kan permiteren om extra boeken etc. te kopen als je al bijna 2000 euro aan schoolgeld betaalt. Bijles is wel een optie, en dat heb ik nu ook, maar dat neemt niet weg dat het geen pittige toetsen zijn. Dat geldt ook voor Nederlands. Dat is precies hetzelfde verhaal en het zijn heus geen toetsjes waar je alleen een d of t achter een werkwoord moet plakken. Ga jij maar eens een tekst met 100 woorden ontleden. Kijken of jij het allemaal zo goed weet!

Uitspraak van soppie op maandag 20 februari 2006 om 21:33:
PABO is niet moeilijk, maar heel veel werk..

Daar ben ik het ook mee eens! Afgezien van rekenen en Nederlands is het verder niet moeilijk nee, maar ontzettend veel werk! Probeer dan nog maar eens fatsoenlijk tijd te maken om extra aandacht te besteden aan vakken waar je niet goed in ben. Niet te doen dus!
Waarschuw beheerder
Kijk wat jij zegt klopt.. we hebben op de pabo namelijk ook 8+ niveau toetsen. De meeste mensen halen die toetsen niet de eerste keer, maar je moet je ook beseffen dat je niet alleen een antwoord moet geven, maar ook de berekening daarbij. Als jouw antwoord klopt en je berekening niet, wordt de som fout gerekend :S
En daarbij is het gewoon balen als je eerst mavo hebt gedaan, daarna mbo en dan ineens weer rekenen hebt.. (je hebt 3 jaar lang dan geen wiskunde gehad) je zit er niet meer met je neus middenin en dus halen veel mensen het niet!! en ik weet dit uit ervaring!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En toch heb t allemaal maar gered he meissie :respect: :D