Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 09:00:Er was teveel geluidsoverlast en de gemeente Enschede had er teveel politie voor nodig
Teveel geluidsoverlast: ik vond het echt supergeluid (behalve de Darkcore tent) maar volgens mij lag het in de middle of nowhere, ik heb alleen maar polder en bos gezien het laatste kwartier er naartoe.
Teveel politie: er was wel overdreven veel politie, zoveel hadden ze helemaal niet nodig, ze zetten er zelf zo overdreven veel in.
Uitspraak van ThunderboefjeZou mijn een worst zijn, als het feest maar net zo goed als vorig jaarop donderdag 9 februari 2006 om 10:48:
Daar gaat het idd om, Ik hoop dat het dit jaar idd weer zo super word
Ik miste alleen op het einde vuurwerk, net iets als Defqon1, maarja Enschede he, kan het wel beetje begrijpen.
Uitspraak van actief op donderdag 9 februari 2006 om 12:44:Ruigoord Amsterdam
Oef als dat zou kunnen. Goede herinneringen aan een feestjes daar.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 15:03:mischien wel snachts houden
Dat zou helemaal super zijn vooral als het op de nacht van 29 - 30 juli gehouden wordt. Kan ik om 12 uur mijn verjaardag vieren. Ohhh wat zou dat vet zijn.
Ooooh wat zeikerig.... Die ene dag, niet zeuren maar in Enschede houden, lekker dichtbij!!!
laat maar eens naar het zuiden komen!
in venlo, julianapark of op de hei
in velden, schandelo
of in lomm in het bos!
in venlo, julianapark of op de hei
in velden, schandelo
of in lomm in het bos!
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 14 februari 2006 om 16:40:Wat heeft de afstand nou te maken met hoe goed t terrein is
ja dat vond ik ook al raar!
Ik heb liever een goeie locatie wat verderweg , dan een klotelocatie dichtbij
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 15:03:en bij bussloo kennen ze dominator
mischien wel snachts houden
ben het helemaal met je eens
Uitspraak van )\/(asochist op maandag 20 februari 2006 om 17:16:Vliegbasis Twenthe!
De toko moet toch dicht, laten ze er een permanent festival terrein van maken! Kunnen ze Q-Base ook aan deze kant van de grens houden!
Dat zijn nog eens ideeen waar je iets aan hebt!!
Laat ze dat maar doen ja!!!!!
Niet in Enschede, er wordt hard naar een lokatie gezocht.
Locatie vinden geen probleem, maar vergunning vragen voor een evenement die in een andere plaats is ingenomen....
Dat zal het grootste probleem zijn. Het was afgelopen jaar nog vrij klein in vergelijking hoe het in de komende jaren moest uitgroeien op het terrein in Apeldoorn.
zonde, kon vorig jaar s middags die bass bij mij in de tuin voelen 

heeeel goed, juist

Zolang dr maar rotzooi is!
Uitspraak van )\/(asochist op maandag 20 februari 2006 om 17:16:Vliegbasis Twenthe!
De toko moet toch dicht, laten ze er een permanent festival terrein van maken! Kunnen ze Q-Base ook aan deze kant van de grens houden!
heeeel goed, juist
laatste aanpassing

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)

![[KroonJu]](/images/user/146171_1240617.jpg)

![Innovative [BeS]](/images/user/36646_2995295.jpg)