Partyflock

Forumonderwerp · 848243
Waarschuw beheerder
mijn beste vriend heeft verteld dat hij zich graag verkleed als vrouw . ik heb gezegd dat hij moet doen waar hij zich goed in voeld . en dat ik hem niet anders ga zien maar dat hij altijd op mijn steun kan rekenen .

hoe zouden jullie reageren ? en wat kan ik nog doen om hem te helpen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op donderdag 9 februari 2006 om 10:04:
Uitspraak van mondialer op woensdag 8 februari 2006 om 23:06:
mijn beste vriend heeft verteld dat hij zich graag verkleed als vrouw . ik heb gezegd dat hij moet doen waar hij zich goed in voeld . en dat ik hem niet anders ga zien maar dat hij altijd op mijn steun kan rekenen

Ik heb al 12jaar de zelfde beste vriend ;) ik respecteer die jongen zoals hij is, en als hij op een dag vraagt "Pris mag ik jou kleren lenen?" zou ik er in de eerste instantie raar van opkijken. Maar zal hem nooit laten barsten, en so what als ie verkleed als vrouw de straat opgaat?? Hij zal m'n beste vriend blijven :) hoe dan ook....
Waarschuw beheerder
Ik zou er een topic op PF over openen :frusty: 8)

Waarschuw beheerder
Geen punt... het is bijna carnaval....
Waarschuw beheerder
Ik zou denk ik eerst gaan lachen...
Maar ik zou hem er zeker wel in steunen.
Waarschuw beheerder
Gewoon lekker normaal blijven doen!:d
Waarschuw beheerder
donateur
dapper..
Waarschuw beheerder
hij zelf heeft er lang over getwijfeld om het iemand te vertellen maar hij weet ook dat ik hem zal steunen en zal verdedigen tenopzichte van mensen die hem belachelijk wilt maken .
iedereen is uniek en men kan het beste maar zich zelf blijven . gelukig zijn is veel meer waard dan al het geld in de wereld .

ik wil hem helpen gelijk dat hij mij heeft geholpe met de dood van mijn oma en de ziekte van mijn moeder . toen stond hij er ook voor mij op te vangen .

als er iemand plaatsen weet waar hij kan zichzelf zijn laat het me effe weten dan kan ik het hem vertellen . het lifst in het zuiden van het land .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 9 februari 2006 om 02:02:
het zelfde eigenlijk

Persoon veranderd er niet door, want waarschijnlijk doet hij het al veel langer
en wat je er aan kan doen?

Zoals je zelf al zei, gewoon blijven steunen en niet anders naar hem gaan kijken

(y) precies wat ik denk