Partyflock
 
Forumonderwerp · 848075
­ Nederland
 
wat vind jij?
vind jij het goed als je vriend naar andere meiden kijke, of zegt kijk dat is een lkkr wijf ect.??
 
Kijken mag...
 
natuurlijk en ik kijk met hem mee en dan zeg ik soms : kijk,een chick :P of tietuhhhhhhh

ik kan het wel verbieden en boos worden,maar hij is bouwvakker he,dus dan weet je het wel

verder boeit het mij daarnaast ook echt helemaal niks,ik kijk zelf ook en kijken is onschuldig
 
kijken mag, een oordeel er over geven ook... :yes:
zolang die er maar nix mee doet :[

ik kijk zelf ook om me heen en geef daar ook mijn oordeel wellis over, dus waarom zou hij dat niet mogen?
laatste aanpassing
Ja duh hij heeft toch niet voor niets die ogen gekregen.
Ik kijk ook:cheer:
wat vind je zelf dan parawijfie ;p
 
He he...eindelijk iemand die het snapt....kijken is wat anders dan ook iets willen doen!!!!
laatste aanpassing
 
Dat mag ie wel hoor :yes:
ja hoor..praten ook..geinen ook..doe ik ook met andere jongens...

onze regel in de relatie is:

Doe niet.. wat je van de andere ook niet leuk zou vinden als die dat deed of toeliet.

(K)
Kijken mag! :Yes:
Doe ik toch ook?! 8)
laatste aanpassing
:no: Zodra er een meisje in zicht is moet hij z'n ogen dicht doen :[


Nee hoor, kijken mag.
En opmerkingen maken mag ook nog wel.
Maar daar moet het wel bij blijven ;)
Ik mag nooit kijken, helaas
 
Waar heeft hij anders ogen voor gekregen :S:S:S
 
haha.. zou niet weten waarom niet.. is toch gezond.. ik kijk ook als dr wat lekkers loopt hoor.. zolang je dr maar van af blijft ja.. heeft ook wel met vertrouwen te maken.. als je elkaar vertrouwd.. hoef je toch ook nergens over in te zitten..?
tuurlijk mag hij kijken wat moet hij dan doen de ogen dicht knijpen als er meiden langskomen hallooo ik kijk toch ook gewoon.....
 
Ja hoor hij mag best kijken.. K bedoel je kan de ander niet iets verbieden wat je zelf ook doet toch?! ;P
:jaja: Maar natuurlijk mag dat. Even een tong in haar bekkie proppen mag ook :jaja: Best geil
 
ALS ik een vriend zou hebben zou dat dan waarschijnlijk wel goed zijn
 
Uitspraak van >RaoulDuke< op woensdag 8 februari 2006 om 15:50:
wat vind je zelf dan parawijfie

wheheh ik vond het niet leuk dat me vriend ((nu ex))zij waar ik bij was (( en hij meende het)) kijk dat is het mooitste wijf wat ik ooit heb gezien, dat vind ik niet leuk neej. maakt mij onzeker.

ik verbied het hem niet maar vind het verre van leuk
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 15:49:
Kijken mag...

(Y)(Y)

je hebt immers niet voor niets ogen gekregen!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 15:56:
kijk dat is het mooitste wijf wat ik ooit heb gezien

Nee dat is niet zo slim van hem.Kan me voorstellen dat jij daar onzeker van word.

Ik begreep dat je bedoelde dat hij een mooie vrouw op straat/feest noem maar op zag.Dan moet het echt wel kunnen hoor!
laatste aanpassing
 
kijken mag!

Maar alleen kijken...
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 15:56:
wheheh ik vond het niet leuk dat me vriend ((nu ex))zij waar ik bij was (( en hij meende het)) kijk dat is het mooitste wijf wat ik ooit heb gezien, dat vind ik niet leuk neej. maakt mij onzeker.

oke.. dan heb je gelijk dat het nu je ex is... dat zou ik ook niet pikken.. weg dr mee dan... als je beter kan krijgen......... moet je vooral gaan..
 
Onderweg mag hij honger hebben...Ik weet toch dat hij thuis komt eten :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 15:59:
Maar alleen kijken...

moet je niet blind zijn natuurlijk....
 
Ja hoor hij mag best kijken.. K bedoel je kan de ander niet iets verbieden wat je zelf ook doet toch?! :P

haha idd :jaja: :P
Tuuurlijk...
Hehe.. Ik kijk zelf hele dagen naar andere meiden.. O:)

Vind het wel vervelender als hij dat doet terwijl hij alleen gaat stappen...
hehe.. Dan mis ik denk ik net dat kleine stukje controle...:nocheer:
Als ik een relatie zou hebben, kijkt ie maar lekker ik heb tenslotte ook me ogen niet in me zak zitten ;)
zo dat is idd wel lekker lullig ja parawijfie

ik vind het ook niet fijn.. maar je kan het idd moeilijk verbieden.. en dingen zoals: dat is een lekker wijf vind ik ook niet fijn om te horen.. maar als het een opmerking over de kleren is bijv.. komt het toch al heel anders aan..

zelf kijk ik niet naar andere jongens als ik over straat loop.. vind het niet nodig
van mij mag ie. als ie der maaf af blijft....
 
ik heb nieuwe schoenen 8)
 
Uitspraak van 'D :flower: op woensdag 8 februari 2006 om 16:01:
Vind het wel vervelender als hij dat doet terwijl hij alleen gaat stappen...

dat heb ik dus bij mijn vriendin;)
Kijken mag hoor, praten ook! Ik ken zn smaak...kan ze er zo voor em uithalen ;) Ik vertrouw em dus geen probleem :)
 
Kijken??? tuurlijk wel
waarom nie? :vaag:

daarom heb ie ogen..ofnie
moet er niet aan denken dat ik dat niet mag..
 
okey kijken heb ik nie zo veel problemen mee hoor, maar kijk je kan het ook over drijven he.. bijna je nek vervekke als dr een meisie langs loop is wel erg of niet.

als ik naar een gozer kijk doe ik het nie zo over dreven weet dat ik dr miss wel iemand mee kan kwetsen ofzo.

zo ben ik dan weer hehe
ieder natuurlijk zijn mening
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 16:00:
Onderweg mag hij honger hebben...Ik weet toch dat hij thuis komt eten

:jaja:
 
even een blik werpen ok...
maar staren of kwijlen :no:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 16:08:
maar staren of kwijlen

:yes: me eens
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 16:05:
bijna je nek vervekke als dr een meisie langs loop is wel erg of niet.

dat gaat idd btje te ver

en tsja op straat t is gewoon zo je bekijkt bijna iedereen wel de 1 iets langer als de ander..maar moet niet te gek worden zoals omkijken en nog 12x omkijken enzo
Artiest Timo-T
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 15:56:
dat is het mooitste wijf wat ik ooit heb gezien

tuurlijk is dat niet leuk :S
vind ook wel btj lullig eigenlijk.. je wil de mooiste zijn voor je vriendin/vriend.

Ik mag wel kijken:) zij ook wel! tuurlijk. Zolang ze er maar nix bij voelt, of achter zoekt vinnik het pima:)
 
neej idd, heb ik een hekel aan. dat deed me ex wel.
en iedereen vond dat ik me aan stelde, nou zoiets doe je niet vind ik als je meisje naast je loopt
Nee, dan krab ik allebei z'n ogen uit als dat zo is (Y)
laatste aanpassing
 
als hij 's avonds maar wel sex met mij heeft en dan ook aan mij denkt.
Kijken mag, praten ook, geintje maken ook........geen probleem. Wij kennen elkaars grenzen!
moet hij weten...

heb hem dr in ieder geval nog nooit op betrapt.. hij mij wel (dat ik naar andere vrouwen sta te kijken)

:D
 
Kijken mag,er wordt ook over gegeind,want hij is bouwvakker,dus dan ken je het wel.

Zelf loop ik ook wel eens met een vriendin door de stad van: ,,Zo,dat ziet er goed uit''

Maar mijn ventje weet toch wel dat hij #1 blijft ;)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 15:47:
vind jij het goed als je vriend naar andere meiden kijke

Ik juich het toe :yes:....stel je voor dat we moeten vechten om hetzelfde meisje!