Partyflock

Forumonderwerp · 847724
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat net even mn sterrenbeeld te lezen, en alle eigenschappen die daarin staan kloppen gewoon precies, dus niet 6 van de 10 ofzo, maar echt gewoon allemaal. Mijn vriend is hetzelfde sterrenbeeld als ik, en ook bij hem komen de eigenschappen precies overeen.

Nou heb ik dit ook met een paar anderen uitgeprobeerd, en ook hun sterrenbeeld komt vrijwel helemaal overeen met hun eigen karakter trekken.

Is het dan zo dat de dag dat je geboren bent in een bepaalde sterrenbeeld (dus zeg maar voor de ram is dat 21 maart tot 20 april) je uiteindelijke karakter bepaald? En hoe kan dit....?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
westerse sterrenbeeld is van invloed evenals je chinese sterrenbeeld , je numerologische energieen , je geboorteplaats en omgeving , wat je meegemakt heb en hoe je er mee omgegeaan bent.

doe dit alles in de blender en voila . . .

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben steenbok en die beschrijving daarvan slaat nauwelijks op mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 11:46:
k ben steenbok en die beschrijving daarvan slaat nauwelijks op mij

komt omdat steenbokken vaak toch niet in dat soort dingen geloven.
( staat ook in je beschrijving )

Waarschuw beheerder
Ik ben Steenbok. En mn horoscoop klopt meestal ook!
Dat kan soms mssn wel wat creepy zijn. Een voorbeeld:
Een keer vroeg ik iemand verkering, maar hij zei nee. Een dag later las ik in mn horoscoop dit: "Ben je afgewezen? Dat is niet erg, want hij is toch niet je ware!"
Dat klopte man!!! :vaag: Heel apart.
Ik denk dat bepaalde dingen in ons leven voor bestemd zijn.
Anders zouden die horoscopen nooit kloppen. ;-)
Tenminste, dat is mijn theorie!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
nope, je genen en je omgeving denk ik

Waarschuw beheerder
ik vind het ook onzin :)
sterrenbeelden zijn zo geschreven dat er altijd wel iets bij staat dat bij je past.. of dat je het op verschillende manieren op kunt vatten, en het dus ook wel bij je past..
ik denk niet dat het met het sterrebeeld te maken heeft maar eerder met het seizoen waar je in geboren bent..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
steenbok :

ik heb ooit is zo'n boekje gekregen van mijn moeder over steenbokken. tuurlijk geloofde ik er niet in! Toen ging ik het lezen, maar dat wat best raar.. dat was gewoon precies ik! :O vooral ook de negatieve kanten :D
Waarschuw beheerder
geloof er wel in :)

schorpioentje(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een kreeft, maar lang niet alles is van toepassing op mijn karakter. En die dagelijkse horoscoop in bijvb. Metro ofzo klopt vrijwel nooit! Dikke onzin...

Maar mijn Chinese sterrenbeeld is een rat, deze klopt wel bijna helemaal, bizar gewoon!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de rode draad van sterrebeelden wel

maar eromheen zijn grote verschillen.
ik ben een 2-ling en ik ken er velen!
eigenschappen en sommige karaktertrekjes komen overeen.

maar het zegt niet veel :no:

zo ken ik een ram die ik wel kan schieten!
maar mijn (L) is ook een ram! en daar kan ik mee lezen en schrijven :knuffel:

dus bepalend is een sterrenbeeld niet :p
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
bij mij klopt t ook, echt geweldig
ben trouwens vissen, toch kun je ook je negatieve kanten lezen dan en dan denk ik welles tja daar kan ik dus nix aan doen haha

Waarschuw beheerder
Ik ben op en top stier!!! :yes: Al zitten er 1 of 2 dingen bij waar ik mezelf niet zo in kan vinden maar de rest klopt als een bus! (Y) En het grappige is: mijn vader is ook een stier en onze karakters lijken vreselijk veel op elkaar!! Daarom wilde het ook nog weleens botsen vroeger... maar nu gelukkig niet meer :flower:
laatste aanpassing