Partyflock

Forumonderwerp · 847724
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat net even mn sterrenbeeld te lezen, en alle eigenschappen die daarin staan kloppen gewoon precies, dus niet 6 van de 10 ofzo, maar echt gewoon allemaal. Mijn vriend is hetzelfde sterrenbeeld als ik, en ook bij hem komen de eigenschappen precies overeen.

Nou heb ik dit ook met een paar anderen uitgeprobeerd, en ook hun sterrenbeeld komt vrijwel helemaal overeen met hun eigen karakter trekken.

Is het dan zo dat de dag dat je geboren bent in een bepaalde sterrenbeeld (dus zeg maar voor de ram is dat 21 maart tot 20 april) je uiteindelijke karakter bepaald? En hoe kan dit....?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk dat er wel wat in zit ja!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dit klopt. merk het zelf ook als ik boogschutter lees
Waarschuw beheerder
er zit zeker wel wat in.. heb me er ook een tijdje in verdiept en boeken enzo gekocht.. ik ben boogschutter een egte 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DINJESK :cheer: op dinsdag 7 februari 2006 om 14:13:
en waar kijk jij dan?

hoe bedoel je, welke horoscopen ik kijk??

ik heb zo`n boekje thuis speciaal over de ram, nou alles wat ik lees is zeer herkenbaar, terwijl als mn vriendin het leest, en die is geen ram, is het voor haar niet herkenbaar..

en ik heb een horoscoop over de ram op mn profiel staan, en die klopt ook voor 100%

dat kan toch geen toeval zijn..

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: ben kwa karakter n echt leeuw :9

Waarschuw beheerder
Bij mij klopt het ook wel redelijk. En van mijn vriendin klopt het ook.
Zaten laatst een tijdschrift te lezen, waar een jaarhoroscoop in stond. Alles wat daarin stond kwam overeen met mijn vriendin. Zelfs wat ze voorspelde van toekomst. Dan zeg ik niet dat het bij iedereen klopt, maar ik vond het wel grappig.
Waarschuw beheerder
donateur
maar zou je dan ook bijvoorbeeld het karakter van je kind kunnen "beinvloeden"

bijvoorbeeld als jij heel slecht met een bepaald sterrebeeld kan omgaan, of juist heel goed, dan kun je dus proberen in een bepaalde periode zwanger te worden, en zo zou je dus een beetje het karakter kunnen beinvloeden.

Waarschuw beheerder
Natuurlijk komt niet alles van je sterrenbeeld. Er zijn ook dingen die gewoon in je genen zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik zie wel dat mijn echte karaktereigenschapp­­en wel degelijk overeenkomen met mijn sterrenbeel­d­.

en natuurlijk heb ik wel trekjes van mijn v­ad­er of moeder, maar mijn echte karaktereigenscha­ppe­n zoals deze;

POSITIEVE EIGENSCHAPPEN:
Een­ pio­nier en een avontuurlijke geest;ondernemend,m­oedig­,recht door zee;buitengewoon energiek,haat r­estric­tie,houdt van vrijheid;enthousiast.

NEGA­TIEVE E­IGENSCHAPPEN:
Grof,impulsief,twistziek;sa­rcastisc­h,opvliegend,ongeduldig.

komen echt ui­t mijn st­errenbeeld en niet van mijn ouders lijkt­ wel. heel­ veel van de karaktereigenschappen die ­hierboven s­taan hebben mijn ouders niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimmie :cheer: op dinsdag 7 februari 2006 om 14:08:
Is het dan zo dat de dag dat je geboren bent in een bepaalde sterrenbeeld (dus zeg maar voor de ram is dat 21 maart tot 20 april) je uiteindelijke karakter bepaald? En hoe kan dit....?laatste aanpassing 7 februari 2006 14:22

nee joh.. is gewoon toeval...

Waarschuw beheerder
De karaktereigenschappen die bij de Schorpioen horen kloppen bij mij allemaal behalve jaloezie, dit is iets wat ik totaal niet heb. Maar voor de rest klopt 't allemaal tot in de puntjes!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat die karaktereigenschappen wel kloppen.

Wat je in een tijdschrift leest aan horoscopen daar geloof ik niet in. Stel iedere boogschutter heeft dan die week precies hetzefde:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 14:48:
nee joh.. is gewoon toeval...

ik vind het juist een beetje teveel toeval zeg maar...zoveel dat het juist geen toeval meer kan zijn..

Waarschuw beheerder
Bij mij klopt het ook hoorr.. dus ik denk niet dat het toeval is...

Waarschuw beheerder
Volgens mij klopt het ook. Het heeft niet alleen met je sterrenbeeld te maken maar ook met de invloeden van maan, jupiter en de zon enzo. En wat je ascendant is. Ik ben ook een echte kreeft en heb ook van die relatiematches gedaan en dat klopt ook over het algemeen. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimmie :cheer: op dinsdag 7 februari 2006 om 14:51:
ik vind het juist een beetje teveel toeval zeg maar...zoveel dat het juist geen toeval meer kan zijn..

nou ja... maakt toch niet uit.. als jij het wil geloven... ik denk dat ieder persoon uniek is en dat dat niks te maken heeft met wanneer je geboren bent..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 15:02:
met de invloeden van maan, jupiter en de zon enzo

nou, sorry wijffie.. maar dat vindt ik dus helemaal lariekoek.. wat voor invloed kan jupiter nou op jou hebben..? no hard feelings hoor.. laat iedereen in zn waarde, maar ik geloof daar echt niks van..

hoe komt het dat jij dat wel gelooft????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmie :cheer: op dinsdag 7 februari 2006 om 14:18:
en ik heb een horoscoop over de ram op mn profiel staan, en die klopt ook voor 100%

zal ik ff lezen ben ook een echte ram
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 15:04:
nou, sorry wijffie.. maar dat vindt ik dus helemaal lariekoek.. wat voor invloed kan jupiter nou op jou hebben..? no hard feelings hoor.. laat iedereen in zn waarde, maar ik geloof daar echt niks van..

hoe komt het dat jij dat wel gelooft????????

sja t klinkt allemaal heel zweverig enzo, maar hoe kan het dan dat als je zo`n sterrenbeeldboekje leest over je karaktereigenschappen er zoveel overeenkomt terwijl als je een boekje zou lezen over een ander sterrenbeeld het veel minder is, en hoe komt het dan dat dat in principe te maken heeft in welke maand je geboren wordt...

das toch vaag :vaag:

Waarschuw beheerder
wat voor invloed kan jupiter nou op jou hebben..?

Dat weet ik ook niet. Zo veel verstand heb ik er ook niet van. Maar ik ben er op het moment veel over aan het lezen. Gewoon uit interesse. Mijn karakter komt compleet overeen. En als ik dan vorige relaties zie en ik doe zo'n test dan klopt dat ook. Dus ja, daarom geloof ik er wel in :yes:
Waarschuw beheerder
heb het gelezen:D

En t komt ook aardig overeen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimmie :cheer: op dinsdag 7 februari 2006 om 15:13:
das toch vaag

ja, das zeker vaag... maar is het dan ook niet zo, dat heel veel dingen ook bij iedereen kunnen passen..? of je nou maagd, ram of weet ik veel wat bent??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 15:17:
of je nou maagd, ram of weet ik veel wat bent??

Nee, dat vind ik dus niet :no: Ik herken mezelf alleen maar in Kreeft. Tuurlijk kun je bepaalde karaktereigenschappen hebben die je bij andere sterrenbeelden ook vindt, maar dat schijnt dus met je ascendant te maken te hebben. Maar ik denk ook dat het een kwestie is van willen geloven. Ik vind het leuk en best wel interessant. Ik geloof niet in een God of zo en dit is dan een beetje een houvast. Zo leer je jezelf een beetje beter begrijpen. Tenminste als je ervoor open staat natuurlijk.

Artiest Mono
Waarschuw beheerder

Volgens astronomen heeft het ermee te maken wat voor energie of magnetisme de planeten op de aarde uitoefenen. Dit schijnt mensen te beinvloeden, makkelijk voorbeeld hiervan is dat sommige mensen heel onrustig worden bij volle maan. Door te onderzoeken welke krachten er op welk tijdstip op je uitgeoefend worden kunnen ze globale eigenschappen per teken bepalen.

Waarschuw beheerder
Ja, dat bedoel ik dus :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 15:20:
Tenminste als je ervoor open staat natuurlijk.

nou, dan zal dat het bij mij wel zijn denk ik...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 15:23:
nou, dan zal dat het bij mij wel zijn denk ik...

Hahaha dat denk ik ook ;) Ik snap ook wel dat de een het complete onzin vind en tja, ik vind het allemaal wel leuk. :bah:
Waarschuw beheerder
ach ja bij de waterman bij mij dus komt het eigenlijk ook wel over 1 maar bijv:als je voor de dag gaan lezen dan komt er toch niet uit wat er in staat dus echt alleen die eigenschappen komen over 1
Waarschuw beheerder
donateur
ja die daghoroscopen slaan volgens mij nergens op, af en toe kloppen ze wel maar vaker niet, en soms klopt die van een andere sterrenbeeld weer precies bij mij op een bepaalde dag :/
Waarschuw beheerder
Ik geloof niet in sterrenbeelden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmie :cheer: op dinsdag 7 februari 2006 om 15:36:
ja die daghoroscopen slaan volgens mij nergens op, af en toe kloppen ze wel maar vaker niet, en soms klopt die van een andere sterrenbeeld weer precies bij mij op een bepaalde dag

Het is ook vrij logisch dat die dingen kant nog wal raken. Als je NL indeelt in alle tekens heb je per teken ongeveer 1.300.000 mensen. Het zou heel knap zijn om voor zo'n populatie dagelijks iets te schrijven wat klopt, denk je ook niet??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 7 februari 2006 om 15:45:
denk je ook niet??

dat zeg ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
horoscoop: specifieke karakter eigenschappen
: wat je denk en voelt.
assedant : hoe je in het leven staat
: hoe je naar buiten treed

Zo zul je in je vriendenkring ook veel mensen treffen met in ieder geval dezelfde elementen (water , voor , aarde en lucht)....
Toeval?

Waarschuw beheerder
lees hem wel altijd, maar ik geloof er verder niet in!
Waarschuw beheerder
Bij m`n sterrenbeeld kloppen bijna alle eigenschappen!!
Maar m`n horoscoop lees ik nooit.. Dat vind `k meestal maar bullshit.. :)
Waarschuw beheerder
mijn numerlogie klopt beter dan mijn sterrenbeeld.

horoscoop vind ik idd bullshit, maar sterrenbeelden kunnen aardig kloppen...
Waarschuw beheerder
donateur
Schorpioen :Respect:

intens, vastberaden, diepgravend
volhardend, beheerst, observerend
wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten
fanatiek, jaloers, diepzinnig...

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 februari 2006 om 19:36:
Schorpioen

intens, vastberaden, diepgravend
volhardend, beheerst, observerend
wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten
fanatiek, jaloers, diepzinnig...

:respect:

Waarschuw beheerder
soms komt ie overeen
soms komt ie absoluut niet overeen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je je ascedant eens berekenen. Klopt nog meer. Dat heeft te maken met je geboorte tijd en plaats.

Waarschuw beheerder
nou ...het klopt eigenlijk wel doe chinese
Waarschuw beheerder
Bij mij klopt er nooit wat van :(

Ook m'n chinese sterrenbeel 's bekeken, namelijk Tijger (vuur), dat vind ik zelf ook helemaal niet bij me passen :no:

Al klopt deze vissen nog wel aardig, maar op sommige punten juist ook niet.

Heersende planeet:Jupiter
Element:Water ( emotioneel )

Positieve eigenschappen:
Sympathiek, zachtaardig, geduldig, vriendelijk, goed gehumeurd, gevoelig, beminnelijk

Minpunt:Passief, ontvankelijk, teruggetrokken

Negatieve eigenschappen:
Onbetrouwbaar, lui, zorgeloos, onhandig, ondoelmatig, prikkelbaar, intellectueel leugenachtig.

Wispelturig

Meegaand, veelzijdig

Gezondheid:Voeten, tenen,lever, lymfvatenstelsel

Seksualiteit:Liefhebbend, verlegen, onderdanig, er op uit de partner te verwennen

Gemakkelijk door de minaar te bedriegen

Romantisch, trouw, geen eigendunk, seksueel fijnbesnaard.

Algemeen:
De ware vis heeft een buigzaam karakter, is ontvankelijk voor gevoelens en over het algemeen geliefd vanwege zijn laconieke aard.

Aanhankelijk en nederig van karakter.

Schikt zich in de omstandigheden, eerder emotioneel dan rationeel

Beperkte wilskracht en ambitie, zwakke concentratie, gemakkelijk afgeleid

Dwars van discipline, geeft meer dan hij neemt

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik geloof er niet in, denk als het klopt dat het puur toeval is
Waarschuw beheerder
donateur
maar het klopt juist bij zoveel mensen, bij meer wel dan niet denk ik..

maar het zou kunnen dat de stand van de planeten, en de aantrekkingskracht die dat op de aarde heeft, helpt bij het ontwikkelen van ons karakter, tis wel vaag alleen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 8 februari 2006 om 19:44:
ik geloof er niet in, denk als het klopt dat het puur toeval is

denk ik ook
Waarschuw beheerder
Puur toeval, als je de horoscopen van de spits en metro van dezelfde dag met elkaar vergelijkt staat er iets heel anders, dat kan dus al niet kloppen