Partyflock

Forumonderwerp · 847426
Waarschuw beheerder
Terwijl Amsterdam huilt, loopt heel Rotterdam weg met Feyenoord

AMSTERDAM/ROTTERDAM, 6 februari 2006 16:30 - De 'klassieker' Feyenoord - Ajax (3-2) heeft heel wat losgemaakt in Rotterdam. Al tijdens de wedstrijd zat de sfeer er op de tribunes van de Kuip goed in. Terwijl Ajax zich naar het laatste fluitsignaal sleepte, rolde het ene na het andere spreekkoor (oh wat is die Danny Blind en Danny moet blijven) van de tribunes.

Overigens valt uit de vreugde op te maken hoe gefrustreerd men in Rotterdam moet zijn geweest in de afgelopen jaren Anders valt het niet te verklaren dat Feyenoord de beide klassiekers van dit seizoen op DVD uitbrengt.

Bij Ajax wordt, gezien de reacties en commentaren, het verlies gelaten gedragen. Het is duidelijk dat de supporters nog steeds achter Danny Blind staan zolang de play-offs nog in beeld zijn. Want iedereen in Amsterdam gaat er vanuit dat middels het toetje van de competitie alsnog de Champions League zal worden bereikt..Driemaal verliezen van Feyenoord is niet aannemelijk voor de Ajacieden.

voetbalonline.nl

is het niet wat overdreven om direct een dvd uit te brengen??

er zijn meer clubs die 2 keer van ze hebben gewonnen hoor!!!!!!!!!! :d dus zo bijzonder is het allemaal niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 6 februari 2006 om 16:42:
er zijn meer clubs die 2 keer van ze hebben gewonnen hoor!!!!!!!!!! dus zo bijzonder is het allemaal niet.

idd

Waarschuw beheerder
[img width=200 height=289]http://www.lunaticnews.net/files/news/200626124349VD_hoes.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op maandag 6 februari 2006 om 16:51:
Whahaha wat een lachertje!

sneijder: "We hebben ze compleet van de mat gespeeld. Maar die ploeg krijgt twee kansen en scoort twee keer, terwijl het eerste doelpunt buitenspel was."

:X:X:X:X
Waarschuw beheerder
Bak een taart zou ik zeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fokkit op maandag 6 februari 2006 om 18:03:
Ik wou zeggen dat in de wedstrijd van gisteren jouw clubje bij tijd en wijlen werd weggespeeld en dat de overwinning in alle media werd afgedaan als geflatteerd voor jouw clubje. Met andere woorden, als je zegt dat er minimaal werd gewonnen, dan heb je waarschijnlijk alleen de uitslag gezien, maar geen enkel beeld van de wedstrijd. Dan zou je je nu namelijk ergens in een hoekje schamen.

:respect: (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rish op maandag 6 februari 2006 om 19:01:
Bak een taart zou ik zeggen

ga jij maar op bed ligge poepe dag voor DE wedstrijd :X:X:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van moguhhh op maandag 6 februari 2006 om 19:04:
ga jij maar op bed ligge poepe dag voor DE wedstrijd

boefje toch :x
Waarschuw beheerder
Posted: 03 February 2006 at 15:05 | IP Logged

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi
mijn naam is Barry en ik ben al jaren een grote fan van Feyenoord.nu is het zo dat een goede vriendin van mij mee doet aan een wedstrijd om een gratis borstvergroting te winnen. willen jullie op haar stemmen? het kan maar 1x per 24 uur.
de tegen partij is iemand uit Breda en de nac fans zijn daar al druk aan het stemmen. dit laten we toch niet op ons zitten? je kan stemmen op deze link http://www.vote4beauty.com/2006_01/default/girl08.php
alvast bedankt, barry

Waarschuw beheerder
donateur
Haha.. Wat willen zo op die dvd zetten?! :S:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fokkit op maandag 6 februari 2006 om 18:03:
Ik wou zeggen dat in de wedstrijd van gisteren jouw clubje bij tijd en wijlen werd weggespeeld en dat de overwinning in alle media werd afgedaan als geflatteerd voor jouw clubje. Met andere woorden, als je zegt dat er minimaal werd gewonnen, dan heb je waarschijnlijk alleen de uitslag gezien, maar geen enkel beeld van de wedstrijd. Dan zou je je nu namelijk ergens in een hoekje schamen.

Ik zeg toch ook niet dat het onverdiend was :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 19:25:
Haha.. Wat willen zo op die dvd zetten?!

doelpunten die ze zelf maken...in tegenstelling tot ajax :P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind dit inderdaad een beetje overdreven. Als ergens geld in zit moet je het doen natuurlijk, maar dit slaat echt als een lul op een drumstel. En helaas zijn er altijd van die schapen die die krengen nog kopen ook.
Waarschuw beheerder
haha ach ja...het grootste succes van de afgelopen paar jaar zou ik ook maar meteen op DVD uitbrengen :D:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 6 februari 2006 om 16:42:
is het niet wat overdreven om direct een dvd uit te brengen??

Nee man, geen beter vermaak dan leedvermaak!
Komt er na dit toevallig niet een vervolg op daar hoorden ze engelen zingen? :woop:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DaPut op maandag 6 februari 2006 om 23:29:
haha ach ja...het grootste succes van de afgelopen paar jaar zou ik ook maar meteen op DVD uitbrengen

Die is al een tijdje uit hoor.. de Uefa Cup winst van 2002 B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 februari 2006 om 15:54:
Die is al een tijdje uit hoor.. de Uefa Cup winst van 2002

Een paar is 2 (Y)
Waarschuw beheerder
Ook Ajax brengt een overzicht van de hoogtepunten uit. Dit overzicht zal op diskette verschijnen en bevat naast de wedstrijden uit de play-offs (waarin deelname aan de intertoto werd veilig gesteld) statistieken van de wedstrijden uit de voorbereiding tegen verschillende amateurclubs. Ook is er aandacht voor de gedenkwaardige overwinningen op RBC en Willem II.

Bron: voetbalonline.nl

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
zijn er verdorie maar 3000 gemaakt moet er wel effe 1 hebbe!:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 20:29:
moet er wel effe 1 hebbe!

Vind iemand die Versatel heb, dan kost het je 2x een euro en een lege dvd ;)
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig idee, een dvd over 2 overwinningen :S Zeer gefrustreerd daar in Rotterdam

Waarschuw beheerder
7 februari: Dvd-tje kopen?

In rottedam zitten ze zo in hun overwinningsroes dat ze de weg even kwijt zijn. Ze gaan namelijk een dvd uitbrengen met de twee klassiekers van dit seizoen. Normaal gesproken heb je een seizoensoverzicht of een Europees overzicht, maar niet in het havendorp in het zuiden. Daar is de euforie (lees: het minderwaardigheidsgevoel) blijkbaar zo groot dat ze beide klassiekers uit gaan brengen.

Bron: www.dapperestrijders.nl

Waarschuw beheerder
gaan jullie lekker janken joh kunnen jullie goed dit seizoen ik wil de tranen zien vloeien whahahahah 3-2 is een feit en dan met die stuntelaar die bakt er helemaal niks van!!!! dirkie bedankt

Waarschuw beheerder
en dat is zev-en-tien whahahahha

Waarschuw beheerder
ze zullen de centjes wel hard nodig hebben, na tien aankopen afgelopen jaar zijn ze weer bankroet in rotterdam
Waarschuw beheerder
We spelen echt drama maar goed kakkies doen dat van de 10 seizoenen 9 keer :D
Waarschuw beheerder
super,

wat een zielepootjes daaro in 020

Feyenoord doet tenminste wat voor de supporters. Daaro in 020 dus niet. Zijn ze best jaloers op volges mij
Waarschuw beheerder
Het is gewoon slim van Feyenoord (er zit gewoon weer geld in) en er zijn zat mensen waaronder ik ook die de dvd kopen. Het is toch genieten als je van je rivaal 2x wint zijn er maar 4 trainers die het hem voor hadden gedaan ik kan het wel begrijpen dat dan een dvd uitkomt.

Waarschuw beheerder
kick toch ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 11:41:
e zullen de centjes wel hard nodig hebben, na tien aankopen afgelopen jaar zijn ze weer bankroet in rotterdam

whaha sukkel. zijn er ook nog aardig wat verkocht dit seizoen hoor.. zoveel problemen met geld hebben ze niet....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WDO op donderdag 9 februari 2006 om 11:50:
Feyenoord doet tenminste wat voor de supporters. Daaro in 020 dus niet. Zijn ze best jaloers op volges mij

ik heb een hele collectie video`s en dvd`s van Ajax

maar dat gaat over echte prijzen die gewonnen zijn, niet over 2 keer winnen in een seizoen van je rivaal

als we daar elk jaar een video of dvd van moesten maken, had me dvd kast vol gestaan met zulke dvd`s
Waarschuw beheerder
[img width=350 height=350 cacheid=000ba577002197f64fc9b6e11a0139cabe]http://www.feyenoord.nl/domains/feyenoord/content/contentimages/seizoen0506/20060207dvd_klassieker.jpg[/img]

collectors item :D

Feyenoord heeft de twee gewonnen wedstrijden tegen Ajax aangegrepen voor de uitgave van een speciale DVD. Daarop zijn beide overwinningen op de Amsterdammers, uit en thuis, van begin tot einde terug te zien. De DVD is verder aangevuld met drie extra´s. Er zijn spelersinterviews met Vlaar, Lodewijks, Paauwe en Hofs, sfeerbeelden rondom de thuiswedstrijd en een speciale close up van de Feyenoord dug-out tijdens de ontmoeting van afgelopen zondag.

De DVD is vanaf 14 februari te verkrijgen in de Feyenoord FanShops. Maar je kunt de DVD nu al bestellen op www.feyenoord.nl! De DVD, die circa drieënhalf uur duurt en in een gelimiteerde oplage op de markt komt, kost 9,95 eur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RogieR! op dinsdag 7 februari 2006 om 21:18:
Ook Ajax brengt een overzicht van de hoogtepunten uit. Dit overzicht zal op diskette verschijnen en bevat naast de wedstrijden uit de play-offs (waarin deelname aan de intertoto werd veilig gesteld) statistieken van de wedstrijden uit de voorbereiding tegen verschillende amateurclubs.

whaha diskette?? 8)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 08:58:
7 februari: Dvd-tje kopen?

In rottedam zitten ze zo in hun overwinningsroes dat ze de weg even kwijt zijn.

ze kunnen niet eens normaal Rotterdam typen.. 8) gefrustreerde mensjes :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op donderdag 9 februari 2006 om 18:30:
ik heb een hele collectie video`s en dvd`s van Ajax

maar dat gaat over echte prijzen die gewonnen zijn, niet over 2 keer winnen in een seizoen van je rivaal

als we daar elk jaar een video of dvd van moesten maken, had me dvd kast vol gestaan met zulke dvd`s

haha precies :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op vrijdag 10 februari 2006 om 16:07:
ga jij nou maar die dvd kopen, kan je weer 10 jaar op teren

is al besteld, maar kom pas 14 feb uit :D

mooi valentijnskado voor me vent :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op vrijdag 10 februari 2006 om 17:54:
dan zal ik maar geen ajax dvd uitbrengen dit jaar

Of juist wel en dan die DVD de titel geven>> Blind "Vertrouwen"

En in de kleine letters op de achterkant zetten>> Zeer Geschikt voor BLINDE "kijkers" :D

Waarschuw beheerder
En terecht, seizoen is al geslaagd.... 2x van de Neuzen gewonnen 1-2 3-2 :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Een dvd uitbrengen omdat je 2x wint van Ajax wat tot nu toe een drama seizoen heeft?...
Tja, ik vindt het overdreven, maar dat komt omdat mijn club dat zo vaak doet...
Voor de Feyenoord aanhang begrijp ik het wel, die kennen nl bitter weinig successen tegen Ajax, en daarnaast is het nog handel ook!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op vrijdag 10 februari 2006 om 17:27:
mooi valentijnskado voor me vent

Wil je vrijgezel worden dan :D

Waarschuw beheerder
mooi alvast besteld:D

Waarschuw beheerder
nac gaat ook een dvd uitbrengen :D

2x scoren in de laatste minuten :jaja:

3-3 :cheeR:

Waarschuw beheerder