6265x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Jaloers?
The advisor
nee hoor. ik zeg alleen dat die kids alles kregen. hitler wou ze tevreden houden.
Dus je bent het ermee eens dat ze een meisje helemaal inpalmen en vervolgens bedreigen en achter het raam stoppen? Leuke vrienden heb jij..
Helemaal mee eens!!! Loverboys zijn gewoon een stelletje zielige jongetjes die misbruik maken van onzekere meisjes.
had het er net met een gappie van me over, loverboys. Ik ben van mening dat die gasten zo slecht nog niet zijn. Ik ken er zelf ook 2 en dat zijn echt heel aardige jongens. Maar die vriend van me waar ik t er mee over had zei dat ze hun kloten er van af moeten schieten. Btje bekrompen toch?
als je echt de man bent dan geef je die 2 gasten van die je kent aan bij de politie, hoe kan je loverboys nou goed vinden, ze maken misbruik van het vertrouwen van onzeker meisjes
had het er net met een gappie van me over, loverboys. Ik ben van mening dat die gasten zo slecht nog niet zijn. Ik ken er zelf ook 2 en dat zijn echt heel aardige jongens. Maar die vriend van me waar ik t er mee over had zei dat ze hun kloten er van af moeten schieten. Btje bekrompen toch?
Pardon?
Ik wil jou er ook wel bij neerknallen..
Wat een verneukeratieve kutmening...
Heb jij wel eens een meisje tegenover je gehad,
van 16 jaar,
die vanaf haar 12e tot haar 16e is misbruikt door dat vuile uitschot???
Uitgewoond door de meest ranzige kerels.
Die er uiteindelijk 'uit' is gekomen doordat ze achter het raam vandaan geplukt is, en van hieruit een geheime plaatsing (Voor haar eigen veiligheid!!!) op een internaat heeft gekregen?
Zo nee,
hou dan die kutmening voor je...
Zo ja...
Ga ergens verstand zoeken,
en blijf ver... héél ver bij mij uit de buurt!!!!
Pardon?
van 16 jaar,
Die er uiteindelijk 'uit' is gekomen doordat ze achter het raam vandaan geplukt is, en van hieruit een geheime plaatsing (Voor haar eigen veiligheid!!!) op een internaat heeft gekregen?
Zo nee,
Zo ja...
hier heb ik niets aan toe te voegen
Ik ben van mening dat die gasten zo slecht nog niet zijn.
Dus onschuldige meisjes inpalmen, ze volledig afhankelijk maken, bedreigen en vervolgens dwingen tot prostitutie vind jij "zo slecht nog niet"?
Maar die vriend van me waar ik t er mee over had zei dat ze hun kloten er van af moeten schieten.
Misschien zijn die 2 aardige loverboys nog wel op zoek naar een mannelijke hoer voor hun bestand, kun JIJ je mooi aanbieden.
Best leuk hoor en helemaal niet vervelend ofzo, je wordt eerst even flink anaal genomen door een paar vrienden en ooms van ze, zonder vaseline uiteraard en dan wordt je langzaam psychisch mishandeld en gekleineerd totdat er niets meer van je eigenwaarde over is
Klinkt gezellig he???
Best leuk hoor en helemaal niet vervelend ofzo, je wordt eerst even flink anaal genomen door een paar vrienden en ooms van ze, zonder vaseline uiteraard en dan wordt je langzaam psychisch mishandeld en gekleineerd totdat er niets meer van je eigenwaarde over is
Klinkt gezellig he???
of op blonde sletten die denken dat ze knap zijn! iedereen is weer knap op zn eigen manier!! maar sommige egoistische mensen.......en vind je het gek dat mannen niet te vertrouwen zijn (voor jou dan) je bent maar een tussenpersoontje 1tje voor het uiterlijk..en dan rotten ze weer op..omdat ze toch een brunette willen!!!hahahahaa 
Gemiddeld 16/17 dus zo jong is dat niet die kunnen best voor zichzelf opkomen.
wat als ze der eigen nou zo schamen..en door de 'loverboys'de grond in worden gepraat...zodat ze zelf gaan geloven dat het alleen maar hun eigen schuld is..en dat als ze het tegen hun ouders gaan zeggen dat er dan iets gebeurd of what ever..als je het nog nooit mee heb gemaakt kan je er ok niet over oordelen..ik weet zeker dat degene met de grootste bekken hier dan hun bek dicht houden hoor! omdat ze niks durven zeggen terwijl ze altijd hebben gezegd dat ze zo stoer zijn!!!en bang zijn voor hun reputatie als iedereen er achter komt hoe zielig ze in werkelijkheid zijn!!
Uitspraak van Roy de man op zondag 5 februari 2006 om 21:07:
Pardon?
van 16 jaar,
Zo nee,
Zo ja...
laatste aanpassing

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)
![[img width=633 height=485]http://movies.apple.com/trailers/lions_gate/saw_2/images4/main.jpg[/img]](http://movies.apple.com/trailers/lions_gate/saw_2/images4/main.jpg)