Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik heb met de mijne nog geen last..
Jij zal het iig niet mee maken
Gebeurt wel hoor. Loverboys die kereltjes van bijv 15/16 inpalmen, van alles geven en uiteindelijk vuile dingen voor hun afhandelen of om uiteindelijk ook loverboy te worden.
Suikeroompjes worden ze dan genoemt geloof ik.
Gebeurt wel hoor. Loverboys die kereltjes van bijv 15/16 inpalmen, van alles geven en uiteindelijk vuile dingen voor hun afhandelen of om uiteindelijk ook loverboy te worden.
Maar loverboys goed? Haha je bent niet wijs.
ik wil trouwens dat horloge terug,...
mannen die dat vrouwen aandoen, zijn echt het laagste soort..meisjes van 13 die gewoon op zoek zijn naar aandacht misleiden tot prostitutie..pffff dan ben je ziek!
Gaan we samenwonen?
Ik zal wel moeten,.. want waar de fok moet jij nou een stuiver mee opleveren?
Ik zal wel moeten,.. want waar de fok moet jij nou een stuiver mee opleveren?
Je moet trouwens eens wat minder eten idd
Je moet trouwens eens wat minder eten idd
lol
Goed, leg uit.
Dit is wat mij ooit verteld is, dus kijk mij er niet op aan
Maar loverboys goed? Haha je bent niet wijs.
Lul niet zo dom, iedereen moet geld verdienen.
Ze kunnen nee zeggen.
tuurlijk zeggen ze dat niet, ze zijn pubers en in de war, willen aandacht en liefde en dat soort gasten maken daar gebruik van! moet je je voorstellen dat het jouw dochter is die door zo'n figuur wordt misleidt en misbruikt
tuurlijk zeggen ze dat niet, ze zijn pubers en in de war, willen aandacht en liefde en dat soort gasten maken daar gebruik van! moet je je voorstellen dat het jouw dochter is die door zo'n figuur wordt misleidt en misbruikt
www.extrememakover.com
eeh je reageert op iets wat over een meisje gaat
ja die kan je ind wel gebruiken ja. allewel aan teveel eigendunk en arrogantie is niet veel te doen helaas
blablabla
net alsof de jongens vante voren zeggen.... pas op ben een loverboy stop je achter de ramen... als je daarna niet meer wil trappen we je gewoon inelkaar zodat je weer gaat staan
Aan jou valt helemaal geen cent te verdienen.. dus meisje wees maar blij dat je veilig bent voor loverboys