Partyflock

Forumonderwerp · 846966

Onderwerp is dubbel!

Waarschuw beheerder
Waarom ik dit topic open moge duidelijk zijn.

Punt 1:
Waarom worden alle moslims nu over één kam geschoren? Alsof het beesten zijn. :/
Ontbreekt het aan zelfreflectie? Of is het pure haat, zonder eigenlijk te weten waar het vandaan komt?

Punt 2:
Hoe kun je nou ergens over oordelen als je totaal geen inlevingsvermogen hebt? Dit m.b.t. Mohammed als lijdend voorwerp. Ooit weleens bij nagedacht dat het voor bijna alle moslims een heilig figuur is? Waarmee je niet moet spotten.

Punt 3:
Waarom denk je dat moslims een sterke eenheid vormen? Iets waar de egoïstisch/materialistisch ingestelde westerse maatschappij jaloers op kan zijn.

Ps.
Ik zeg het er maar even bij voor onze wazi-vriendjes, ik ben geen moslim en/of allochtoon. Ik denk alleen even wat verder na, moeten jullie ook eens proberen. :flower:

Houd 't voor de rest wel netjes, en typ fatsoenlijk Nederlands.

Waarschuw beheerder
Vind je het normaal dan in naam van allah of de islam mensen hun keel wordt doorgesneden, hoofd afgesneden, zichzelf opblazen in bushokjes, hun eigen volk opblazen........... moet ik nog verder gaan. :o

Ze zijn hypocriet. Ze moeten minder janken en zichzelf een keer ontwikkelen. Weg met die middeleeuwse gedachtes van ze en wat progressiever worden.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 februari 2006 om 21:26:
Elke oorspronkelijke bewoner van Europa is germaans

gelul man, waarom denk je dat in Zuid Europa romaanse talen worden gesproken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het Witte Goud - The Brussels Journal 5 Dec 2005
Geschiedenis is niet zomaar een vak. Iedere generatie politici en intellectuelen probeert er gebruik en vooral misbruik van te maken om het huidige gelijk te onderstrepen. De laatste 20 jaar vond je de oplichters vooral bij de politiek-correcten: een paar bekende voorbeelden. Toen Actueel nog bestond, interviewde een hijgerige telexscheurder een historicus die zojuist in een werkje had aangetoond hoezeer Antwerpen in de 16de eeuw had geprofiteerd van de toestroom van buitenlanders. Zorgvuldig waren alle referenties geschrapt naar de goede opleiding van die Portugezen en Italianen (die bv. het dubbel boekhouden introduceerden), naar het kapitaal dat ze met zich meebrachten. Alleen het feit dat ze geen Brabanders waren, was een punt van verrijking. De vergelijking met de toestroom van buitenlandse gelukszoekers lag voor de hand.
Nog een nieuwe historische verworvenheid is de klemtoon op de rol van de Franse koloniale troepen in de eerste wereldoorlog. Bedoeld zijn dan vooral de Marokkaanse soldaten die inderdaad heel wat gesneuvelden telden. Ook hier is de politiek-correcte les duidelijk: we hebben onze vrijheid deels aan deze mensen te danken en moeten dus stoppen met zagen en klagen over de Marokkaanse nazi’s die bejaarde Vlaamse mensen overvallen.

Nog een dooddoener is het vingertje dat naar de Castiliaanse onverdraagzaamheid wijst. Filips II schopte nogal wat Morisco’s (Arabieren uit vooral Andalusië) buiten omdat deze fanaticus niet kon velen dat er islamieten in zijn rijk woonden. Nu was er bij Filips altijd een godsdienstige component in zijn beslissingen, maar er was ook altijd een praktische reden waarover politiek-correcten zedig zwijgen. Na de inname van Granada in 1492 kregen de moslims die in Castilië bleven godsdienstvrijheid. Lang duurde dat niet want onder koning Carlos I (jawel, keizer Karel) werd de islam verboden zonder dat men in de realiteit iets deed. Onder Filips werd de wet wel toegepast wat tot een korte opstand leidde. De islamieten werden eerst met geweld over heel Spanje verspreid en tenslotte wreedaardig aan de deur gezet. Daarmee was het land eindelijk helemaal katholiek én was de vijfde colonne eindelijk opgeruimd. Spanje was immers tegen wil en dank de voornaamste leverancier van het witte goud.

Noord-Afrika (Marokko, Algiers, Tunesië, Libië) had buiten de landbouw en de plaatselijke ambachten maar één grote industrie: de slavernij. In al deze landen waren de grote havens kapersnesten waar tientallen reders met elkaar concurreerden om zoveel mogelijk ongelukkigen aan te voeren om het zware en dikwijls dodelijke werk te doen op de velden of in de plaatselijke mijnen. Uiteraard waren de dorpjes aan de Spaanse en Italiaanse kusten ideaal voor korte en winstgevende raids. Iedere Vlaamse toerist in Spanje kent wel de vele wachttorens aan de kust die moesten waarschuwen tegen de Noord-Afrikaanse slavenhandelaars. Vooral in Spanje zat de schrik er diep in. De islamieten hadden nooit de reconquista aanvaard omdat gebied dat ooit in de naam van ouwe allah veroverd is, altijd islamitisch moet blijven. Bij raids werden de moslims natuurlijk gespaard en meer dan één leverde de informatie om de christelijke buren naar Afrika te verschepen. De echte reden waarom Filips de Morisco’s over heel Spanje verspreidde is dus logisch: haal ze van de kusten af zodat ze niet meer kunnen collaboreren.

Slavernij was een dure zaak voor Europa, want iedereen die geen arme boer was, kon zijn vrijheid kopen. In de Noord-Afrikaanse havens waren kloosterordes en diplomaten aanwezig die de hele dag niets anders deden dan slaven bezoeken, losgelden afspreken met de slavenhandelaars, de familieleden aanschrijven en het losgeld betalen voor de rijken. Zo’n procedure kon gezien de communicatiemogelijkheden van die tijd soms jaren duren. In de 17de en de 18de eeuw werden de slavenhandelaars immer driester. Ze voeren nu ook op Engeland, Frankrijk en zelfs tot in Noorwegen, om blauwogige en blonde mensen (vooral vrouwen) te roven. Soms ontvoerden ze een heel dorp.

In totaal wordt het aantal blanke slaven op één miljoen mensen geschat dat van de ene op de andere dag in de gruwelijkste ellende terecht kwam: 200 jaar lang werden gemiddeld zo’n 20.000 Europeanen ieder jaar op een van de vier grote slavenmarkten verkocht. Uit alle getuigenissen blijkt dat de behandeling van deze mensen in niets scheelde met de verschrikkingen die de Afrikanen meemaakten in Noord-Amerika. Er was maar één verschil. De Europeanen werden niet zoals de Afrikanen door hun eigen dorps-, stam- of gouwgenoten aan de slavenhandelaars uitgeleverd.

Na de nederlaag van Bonaparte besloot het Congres van Wenen dat het nu eens moest afgelopen zijn met die gruwelijkheden. In 1816 schoten de Britten Algiers in puin en de Franse kolonisatoren maakten een definitief einde aan de ellende. Dit alles kunt u meer in detail lezen in het mooie boek The White Gold van de Brit Giles Milton. Het is al een paar jaar oud, maar het is nog altijd de moeite om de woedende reacties te lezen van de politiek-correcte medialeugenaars. Dit kon niet waar zijn omdat het niet waar mocht zijn en zelfs al was het waar, dan mocht het niet gezegd worden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 22:14:

Dat zegt niets over oorspronkelijke bewoners :/

Waarschuw beheerder
ik denk dat jij je ff moet verdiepen in de europeese geschiedenis.

germanen kwamen oorspronkelijk uit Duitsland> Germania. Zegt genoeg denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 19:13:
Punt 1:
Waarom worden alle moslims nu over één kam geschoren?

Omdat ze in mijn ogen grotendeels toch redelijk dezelfde opvattingen + waarden & normen hebben en waarom worden de Europeanen over 1 kam geschoren?

Punt 2:
Hoe kun je nou ergens over oordelen als je totaal geen inlevingsvermogen hebt? Dit m.b.t. Mohammed als lijdend voorwerp. Ooit weleens bij nagedacht dat het voor bijna alle moslims een heilig figuur is? Waarmee je niet moet spotten.

Klopt, is idd een heilig en belangrijk figuur. Zo veel personen waarvan een spotprent van is gemaakt, is belangrijk voor iemand. Moet diegene ook gelijk dergelijke actie ondernemen?

Punt 3:
Waarom denk je dat moslims een sterke eenheid vormen?

Zo denken ze waarschijnlijk ook over "ons" ;)

Niemand hier zal het wel ene zak kunnen schelen maar ik vind dat er te veel ophef is over zo iets onbenulligs. Als zoiets gepubliceert wordt kun je ophef verwachten (zoals gezegd een belangrijk heilig figuur voor vele) maar gaat dit niet wat te ver?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Punt 1:
Waarom worden alle moslims nu over één kam geschoren? Alsof het beesten zijn.
Ontbreekt het aan zelfreflectie? Of is het pure haat, zonder eigenlijk te weten waar het vandaan komt?

Omdat kortzichtig makkelijker is en de meeste mensen voor de weg van de minste weerstand kiezen. Aangezien dit een vrij natuurlijk proces is, kan er nooit is mee mis zijn.

Punt 2:

Het is makkelijker om iets uit te lachen wat je niet kent, dan jezelf erin te verdiepen. Dit doen kleuters ook dus blijkbaar zit het in onze genen en waarom zou je jezelf daartegen verzetten?

Punt 3:
Waarom denk je dat moslims een sterke eenheid vormen? Iets waar de egoïstisch/materialistisch ingestelde westerse maatschappij jaloers op kan zijn.

Omdat je anders niet kan zeggen dat "hun" de schuld is, bedoel wie moet je gaan aanwijzen als er allemaal verschillende groeperingen zijn? Over 1 kam scheren is makkelijker en iedereen doet het dus ook dit kan nooit abnormaal zijn.

Ps.
Ik zeg het er maar even bij voor onze wazi-vriendjes, ik ben geen moslim en/of allochtoon. Ik denk alleen even wat verder na, moeten jullie ook eens proberen

Dat zeg je alleen maar omdat ik je anders niet geloof en kortzichtige mensen weten alles toch beter, dus ik ook.

Houd 't voor de rest wel netjes, en typ fatsoenlijk Nederlands.

Lastiege vraaag what bedeol je preceis? Hou weet jiij datt ik gien geod NL type?

Ow even voor de duidelijkheid, bovenstaande is natuurlijk een vette knipoog naar veel reacties hier op PF, dus lees het aub ook met dit in het achterhoofd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 februari 2006 om 21:26:
Elke oorspronkelijke bewoner van Europa is germaans,

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 22:14:

Omdat die GERMAANSE stammen WEL beinvloed zijn door het Latijn in de tijd dat het Romeinse Rijk daar heerste

De REST van de GERMAANSE stammen die buiten het Romeinse rijk woonden hebben geen/nauwelijks invloed gehad van het Latijn en spreken daarom GEEN romaanse taal. Maar het zijn wel degelijk Germanen.

Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat we in Midden Europa (rond de Alpen) Kelten hebben zitten.

Waarschuw beheerder
donateur
En Franken en Saksen en Batavieren, verder in het noorden Asen en ga zo maar door.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 04:15:
En Franken en Saksen en Batavieren

Dat zijn ook Germanen.

Germanen is een verzamelnaam van allemaal stammen waaronder dezen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 04:15:
Asen

Was dat niet een Germaanse godenfamilie ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 09:17:
Was dat niet een Germaanse godenfamilie ofzo?

Nee, dat waren de voorlopers van de Noormannen.

Germanen is een verzamelnaam van allemaal stammen waaronder dezen

Franken ook?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het de schuld is van de illuminati en het N.W.O. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 09:18:
Franken ook?

Jazeker! Dat sowieso :)

Waarschuw beheerder
donateur
er is over jezus en god ook genoeg aan spotprenten gemaakt,
sorry, maar daar is ook geen complete oorlog van gekomen

Ik snap het wel dat mensen zich erg aangevallen voelen hoor,
maar om nou gelijk de hele wereld op zijn kop te zetten?:/
Waarschuw beheerder
Kweet niet of je die reactie spotprenten heb gezien, maar daar ligt anne-frank naast hitler in bed !!! leuke reactie he, ook niet uitdagend hé ?

Heb jij nu al gehoord dat er een Arabische ambassade in brand is gevlogen, heb jij nu al gehoord dat er geen moslims meer naar Europa mogen, of heb je al een bedreiging gehoord dat er een aanslag gepleegd gaat worden op een van die landen of een bekend moslims persoon. Ik NIET (gelukkig)

En dat is dus hun probleem ze "mogen" alles en wij mogen nix of er wordt wel weer een aanslag gepleegd !!!

Ze moeten ook is leren incasseren ipv. alleen uitdelen.
Wat voor spotprent ze ook voor ons maken het zal NOOIT op geweld uitdraaien en bij hun is geweld ALLES !!! dat is het probleem !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Teqno Boy op zondag 5 februari 2006 om 11:05:
En dat is dus hun probleem ze "mogen" alles en wij mogen nix of er wordt wel weer een aanslag gepleegd !!!

Een ambassade afbranden noem je geen aanslag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 11:13:

read again !!!

Waarschuw beheerder
dus als je beledigt word mag je geweld gebruiken tegen iedereen die los staat van die prent??

moslims zijn een plaag, nee ik ben geen wazi of lonsdale figuur.
maar pim had gewoon gelijk, de islam is een bedreiging voor de wereldvrede.

hoe vaak is jezus in spotprents afgebeeld?? rennen nu alle jehova's naar de ambassade's om die in de fik te steken?/

nee, dat is gewoon de leefwijze van de (extreme) moslim. een belediging beantwoord je met geweld en haat..
ik noem maar een eerwraak. moslims zijn gevaarlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 5 februari 2006 om 12:01:
hoe vaak is jezus in spotprents afgebeeld?? rennen nu alle jehova's naar de ambassade's om die in de fik te steken?/

nee, dat is gewoon de leefwijze van de (extreme) moslim. een belediging beantwoord je met geweld en haat..
ik noem maar een eerwraak.

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 10:12:
er is over jezus en god ook genoeg aan spotprenten gemaakt,
sorry, maar daar is ook geen complete oorlog van gekomen

Ik snap het wel dat mensen zich erg aangevallen voelen hoor,
maar om nou gelijk de hele wereld op zijn kop te zetten?

Nee, maar er zijn wel oorlogen geweest vrijwel alleen gebaseerd op geloof (Bosnie, Israel, etc etc)
En deze mensen voelen zich zo verheven dat ze denken dat ze alles in de wereld kunnen maken.
Ook omdat er zoveel moslims in de westerse landen wonen.
Want ik denk dat er velen zitten te wachten op het moment dat de moslimgemeenschap hier groter is dan de gemeenschap van de germanen zelf, om daarna een jihad los te laten barsten, de shariah in te voeren..
Ik denk dat het nooit zal lukken.
Er was eens een wijs man, postradomus, die heeft voorspelt dat ooit zelfs de paus het zal zijn met moslims.
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 11:13:

1 kut-ambassade.
Deze lui veroorzaken wereldwijd overal aanslagen, alsof ze de autoriteit hebben een mensenleven weg te nemen.
En dan kan je gaan meimeren over westerlingen die genoeg doden aan hun zijden hebben veroorzaakt, maar niet op zo ener manier waarop hun dat doen, en dan laten we Amerika even buiten beschouwing want dat is geen westerse maatschappij meer.
Het is heel erg spijtig te zien hoe deze mensen keer op keer de haat tegen hunzelf afroepen door hun eigen daden en woorden.
Dan moeten ze niet bij ons komen vragen waarom wij ze haten, maar bij henzelf te rade gaan waarom hun zich zo gedragen.
Op straat, in de politiek, buiten de politiek, in frankrijk rellen om niet, veroorzaakt door stukken tuig die zogenaamd vanwege het moslim zijn zichzelf gediscrimineerd voelen :S
Ze slopen zelf hun eigen auto's, gebouwen, zelfs mensen in hun toch al zo verpauperde buurt en dan zeggen ze dat de rellen begonnen zijn om de verpaupering!!
Ik zeg dat je ze allemaal in een groot hok dauwd en kijken of ze met elkaar overleven of elkaar uiteindelijk om nutteloze redenen hebben vermoord.
Ik denk het laats

Dan heb je nog de aanslagen in Engeland, hier in Nederland, Islamitische jihad-strijders liggen tegenwoordig voor het oprapen, kerken die in de fik vliegen (ja moskeeen vliegen inderdaad ook weleens in de fik), je word tegenwoordig nauwelijks nog geaccepteerd door de maatschappij als je naar God leeft, al zeker niet door die moslims, ik spreek uit ervaring, nou moet ik hier wel bij zeggen, uitzonderingen daargelaten.
Deze mensen proberen iedereen hun geloof op te dringen.
Zal je eens een voorbeeld geven die boekdelen spreekt;

Een huisgenote van mij is 17 jaar, en heeft een Afghaanse moslim-vriend.
Ze moet alles doen volgens zijn regels, en doet dit ook.
Varken eten doet ze niet, hij slaat haar aardig vaak en aardig hard, ze mag zelfs niet uitgaan tot hij "groen licht" gegeven heeft.
Hij is 2 jaar ouder dan haar ofzo.
Dit is een perfect voorbeeld van hoe moslims zich hier gedragen, want zo gedragen ze zich ook op straat, alsof ze de hele wereld in pacht hebben.
Nee, Vip, misschien niet tegen jou, maar wel tegen genoeg andere mensen, vooral jongeren, waarbij ze denken even stoer te kunnen komen doen.
Dan hebben ze aan mij toch echt de verkeerde jodokus.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 februari 2006 om 12:12:
Ik laat me niet kisten door iemand die mij in geen enkel opzicht kan evenaren.
Ja, met drugs dealen misschien...........

Wat impliceer jij hiermee?
Waarschuw beheerder
puff..laat ze dan lekker in hun eigen land blijven...en pik dan niet onze banen, huizen en geld in..tuurlijk..niet allemaal, maar de meeste wel..laat die dan lekker oprotten en de werkende, normale buitenlanders mogen blijven..kijk..dat ruimt al lekker op..sorry voor mijn botte berichtje..maar dat komt allemaal voort uit eigen ervaringen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 12:53:
Wat impliceer jij hiermee?

Is dat het enige wat je dan nog aan kan kaarten?
Waarschuw beheerder
de tolerantie van mensen uit de islamitische wereld ligt zooo laag.. ze mogen alles zeggen over joden ( doodmaken, vergassen afslachten etc) maar zodra er spotprenten, zoals ze nu al genoemd worden, worden gemaakt over mohammed is de wereld te klein. die etters moeten s leren incasseren. zullen ze nog veel meer mee te maken krijgen als ze niet snel moderniseren en toleranter worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op zondag 5 februari 2006 om 13:12:
puff..laat ze dan lekker in hun eigen land blijven...en pik dan niet onze banen, huizen en geld in..tuurlijk..niet allemaal, maar de meeste wel..laat die dan lekker oprotten en de werkende, normale buitenlanders mogen blijven..kijk..dat ruimt al lekker op..sorry voor mijn botte berichtje..maar dat komt allemaal voort uit eigen ervaringen.

en sorry hoor maar op deze manier kom je wel heel erg als een ontzettend dom schaap over op mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 5 februari 2006 om 13:22:
en sorry hoor maar op deze manier kom je wel heel erg als een ontzettend dom schaap over op mij

omdat? Ik woon hier in een buurt, met allemaal buitenlanders..voel me toerist in mijn eigen land..en wat doen die mensen de hele dag..rond rijden in hun dikke bmw..betaald van onze centen..een uitkeuring noem je dat ook wel..omdat ze solliciteren op banen waarvan ze weten dat ze die toch niet krijgen..nou sorry hoor..maar ik zie het te vaak bij buitenlanders..laat die mensen dan ophoepelen..dat vind ik niet dom, maar een heel slim plan juist..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Feest-Beestje op zondag 5 februari 2006 om 13:27:
omdat? Ik woon hier in een buurt, met allemaal buitenlanders..voel me toerist in mijn eigen land..en wat doen die mensen de hele dag..rond rijden in hun dikke bmw..betaald van onze centen..een uitkeuring noem je dat ook wel..omdat ze solliciteren op banen waarvan ze weten dat ze die toch niet krijgen..nou sorry hoor..maar ik zie het te vaak bij buitenlanders..laat die mensen dan ophoepelen..dat vind ik niet dom, maar een heel slim plan juist..

Daarvan betaal je geen bmw...
Dat zijn criminelen waar jij het over hebt.
En dit vind ik overigens geen schapen-redenering, al denk ik dat de maatregelen iets drastischer moeten zijn willen we echt een grote verandering brengen in Nederland die niet meer terugdraait.
Maar dit is partyflock dus ik zal mijn mond wijselijk houden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 februari 2006 om 13:15:
Is dat het enige wat je dan nog aan kan kaarten?

Nee, maar dat zie ik als persoonlijk en zou wel es willen weten wat je daarmee bedoelt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 13:36:
Nee, maar dat zie ik als persoonlijk en zou wel es willen weten wat je daarmee bedoelt.

Kijk eens goed naar wat de moslimjongeren in ons land vaak bereiken... niets.
Toen ik twaalf was probeerden ze me al cocaine aan te smeren.
En nee dat was geen incident want, ja je leest dit goed, de gehele moslimgemeenschap van arabische afkomst in die bepaalde stad werkt mee aan drugshandel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 februari 2006 om 13:35:
Dat zijn criminelen waar jij het over hebt.

dat is ook wel zo...die hebben altijd wel een handeltje..Ik werk ook samen met veel buitenlanders..dat zijn gewoon goede mensen..eerlijk en werken gewoon voor hun centen..maar ik word gewoon kwaad als ik hier mijn raam uitkijk..maar goed...ik zie ook veel nederlanders die op deze manier geld verdienen..puff...die mogen van mij ook met die boot mee :P maar goed...verschil zul je altijd hebben helaas..dus moeten wij maar hard door werken..want het wordt alleen maar erger..met deze fucking maatschappij!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 februari 2006 om 13:40:
Kijk eens goed naar wat de moslimjongeren in ons land vaak bereiken... niets.
Toen ik twaalf was probeerden ze me al cocaine aan te smeren.
En nee dat was geen incident want, ja je leest dit goed, de gehele moslimgemeenschap van arabische afkomst in die bepaalde stad werkt mee aan drugshandel.

Ah oke, dan heb ik je verkeerd begrepen. Dat dat je bedoelde dat ik in drugs zou dealen :s :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 13:45:
Ah oke, dan heb ik je verkeerd begrepen. Dat dat je bedoelde dat ik in drugs zou dealen

Nee hoor.
Dat ik je in het ene topic opfok, wilt niet zeggen dat ik dit in het volgende ook doe ;)
Waarschuw beheerder
en toen waren ze weer vriendjes :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga eerst zijn huis in de fik zetten :[

;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 13:57:
k ga eerst zijn huis in de fik zetten

:cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En meneer de technominimalist ziet zijn ongelijk ook in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 09:17:
En Franken en Saksen en Batavieren

Dat zijn ook Germanen.

Germanen is een verzamelnaam van allemaal stammen waaronder dezen.

ik heb zelf ff wat info erover ingewonnen en moet toegeven dat ik er naast zat. En dat earth gelijk heeft

We zijn dus wel germanen.
Alleen de Romeinnen en Grieken waren geen germanen.

99% van alle volkeren die in die tijd over heel europa verspreidt waren, waren germaanse volkeren .

Waarschuw beheerder
Ff kijken. We scheren hen over 1 kam. Oke dat is wel waar. Maar als antwoord. Maakt AEL spot prent met Joden en het onkent holocaust wat heeft dat met Denemarken en Mohamed te maken. Als ze zo slim zijn en koekje van eigen deeg willen geven, maak dan spotprent over Jezus of zo.

En hoe moeten we hen zien. Als ze door een simpele tekenning ambasades gaan in de fik zetten. En in Libanon Christenen in elkaar slaan. Wat hebben zij te maken met de spotprent.

En dat ze zich beledigd en boos voelen. Kan ik begrijpen. Maar zo reageren. Als ze zichzelf als goede moslim gedroegen. Was niet eens zo spot prengt nodig. Ze bewijzen alleen maar dat die spot prent(.s) wat meer dicht bij waarheid staan.

Plus die gasten zien verschil tussen Denen en Noren niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 15:01:
99% van alle volkeren die in die tijd over heel europa verspreidt waren, waren germaanse volkeren .

Sorry hoor. Maar Kelten waren toen nummer 1 in Europa. Van bovolking aantal. En je had nog Skyfen en soort van aan de Perzen grelateerd volken die in Oost-Europa wonen (wat nu door slaviers bewoond word)
Waarschuw beheerder
sorry dat ik niet het hele topic door ga lezen, maar toch even mijn mening.

toen ik vanavond het nieuws zag, en dat die lui daadwerkelijk de deense ambasade zijn gaan bestormen dacht ik echt van "jezus wat zijn jullie een apen"

hoe kan je van een mug zo'n olifant maken, het is echt te zielig voor woorden. wat een beperkte gedachtengang moet je toch hebben.

door deze rebelse acties bevestigen ze juist expliciet de inhoud van deze cartoons. Niet een erg tactische gedachte dus..

Waarschuw beheerder

Zo'n eenheid zijn ze ook weer niet, zo heb je onder de moslims soennieten en sji'ieten en dat zijn nou niet bepaald vrienden van elkaar. Zo vochten Iran en Irak (Saddam is Soenniet) tegen elkaar. Als er iets is, wat hun bijeenbrengt, is het haat. Dat idee krijg ik tenminste als ik ze in een kudde vlaggen zie verbranden.

Met je makkers moord en brand schreeuwen om een paar cartoons vind ik weinig te maken hebben met eenheid, dat is van een mug een olifant maken. In een krantje als het AD staat elke dag 1 of 2 cartoons en veel daarvan gaan ook over de Islam. Big deal, hoor je nooit wat over. Van mij mogen ze ook best zeggen dat Jezus een flikker was, of Bush, of over mij for that matter. Moet allemaal kunnen, moet je als persoon ook tegenkunnen. Moet wel zeggen dat een hele groep stelselmatig 'geitenneuker' noemen weer wat ver gaat, maar de reactie Mohammed B gaf aan Van Gogh is dan weer nie geheel in proportie.

Daarnaast schiet je in mijn beleving vrij weinig op met het in brand steken van Deense vlaggen, boycotten van Deense producten, fatwa's uitvaardigen en een ambassade bestormen. Alsof dat normaal is! Ze vergeten dat de Deense regering weinig te maken heeft met het plaatsen van de cartoons, ze weigeren alleen hun excuses aan te bieden. Als ze er toch niks mee te maken hebben, vind ik dat niet gek.

Je zou de moslims kunnen verwijten dat ze humorloos, snel op hun pik getrapt zijn en geen enkele zelfspot hebben. Er is een Turks satirisch blad dat grappen maakt over joden, christenen en moslims. Niks aan de hand zou je zeggen, maar ze zeggen dat een cartoon over Mohammed 'not done' is. Maar over de paus mag je wel grappen maken, want dat is toch een normale sterveling :S (ik vind de paus ook een idioot, maar dat terzijde)

En dit allemaal vanwege een cartoon uit een krant uit een land dat fucking 3896435 kilometer verderop ligt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 03:50:
Elke oorspronkelijke bewoner van Europa is germaans,

arabieren stammen ook van ut germaanse volk af
Waarschuw beheerder
punt1:als je mensen de keel doorsnijd omdat ze gebruik maken van vrijheid van meningsuiting en bommen laten ontploffen in metro,s waarin de normale burgers naar hun werk gaan vind ik dat de naam beesten veels te goed voor ze is!
punt2:vrijheid van meningsuiting!ooit weleens van de jihad gehoord zou me daar drukker om maken dan een paar prentjes.
en waarom oordeel je zelf over mensen die jij wazi-vriendjes noemd?????????
punt3:in de arabische landen hebben ze alleen het moslim geloof alles en iedereen die het daar niet mee eens is word afgeschoten dus daardoor waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
Het zijn gewoon trieste lui. NA de spotprenten ontstond er veel agressie in het midden oosten tegen christenen. De media keurt de prenten af en verdoezeld het geweld....na de moord op onze geliefde Theo ontstond er eveneens agressie naar moslims....de media haalde de agressie er weer uit en de moslims zijn weer zielig. We discrimeneren ze?! De enige die gediscrimineerd worden zijn wij zelf en soms zelfs door ons eigen volk. Met pijn in mn hart zie ik de wereld veranderen.....verder zal ik mijn mening niet openbaren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 00:36:
arabieren stammen ook van ut germaanse volk af

Zullen we onze oorsprong in een ander topic voortzetten? :P Heeft niet veel meer met de cartoons te maken ;)
Waarschuw beheerder
Dat ze tegen-karikaturen maken van WOII ipv Jezus vind ik juist een tactisch punt. De mensen die hier meteen gaan roepen dat je dat niet kunt maken gedragen zich dan precies hetzelfde (qua gedachtengang). Het gaat hen niet zozeer om spotprenten over een geloof wel of niet, maar het gaat hen erom dat je van sommige dingen geen spotprenten dient te maken als ze puur beledigend zijn ipv grappig (en die van Mohammes met een bom op zijn hoofd is gewoon provoceren om te provoceren ipv grappig).

Als je hier in Nederland een voorbijganger zegt dat zijn moeder een hoer is krijg je van veel mensen een dreun (wat ik ook triest vind, hoor je boven te staan), maar voor hen is Mohammed net zo (en dan gebeurt het in een krant, een medium dat gelezen wordt door miljoenen). Stel je eens voor dat er allemaal spotprenten gemaakt werden over je moeder als hoer in een krant. Denk dat dat nog wel wat erger is dan als iemand dat gewoon in je gezicht zegt.

Ik vind geweld ook slecht, daar niet van, maar denk hier gewoon eens over na!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb eigenlijk geen zin om hierover te discussieren, omdat er toch langs elkaar heengepraat wordt. Westerlingen verplaatsen zich niet in moslims, moslims verplaatsen zich niet in westerlingen. Zo krijg je spanningsvelden die nooit worden uitgesproken, en die bom gaat nog een keer barsten. Als het zo doorgaat voorzie ik een derde wereldoorlog.

En wie is de schuldige? Doorsnee westerlingen lopen te blaten dat moslims haatdragend zijn, maar beseffen niet dat ze dat zelf ook zijn. Moslims vinden dat westerlingen hun geloof respecteren, maar staan te feesten op straat als de Twin Towers doorboort worden.

Laten we eens ophouden met onszelf te verdedigen en de ander te veroordelen, verplaats je gewoon eens in de ander. En denk er eens goed over na, voordat je weer wat uitkraamt.
Waarschuw beheerder
pffff....
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
zonder eigenlijk te weten waar het vandaan komt?

waardoor dat komt??

Dit m.b.t. Mohammed als lijdend voorwerp. Ooit weleens bij nagedacht dat het voor bijna alle moslims een heilig figuur is?

Waarschuw beheerder
Het is ziek dat je geloof gebruikt om wie dan ook wat dan ook aan te doen....snap ie m nog?

Dus ongeacht moslim, christen, jood of wat dan ook.

burn, burn yes you gonna burn

Geloof in jezelf..dan wordt t misschien nog iets. En respecteer wat een ander gelooft..dat was t wel..geloof ik.

:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
blijft toch wel jammer dan dat de (extreme) moslims tegen de westerse cultuur zijn...