Partyflock
 
Forumonderwerp · 846877
Ik zou er dit jaar graag heen willen! Zijn er wel eens mensen geweest? Hoe is het? En hoe zijn jullie daar naar toe gegaan? Ik zit zelf te denken om met het vliegtuig te gaan, en er dan een paar dagen Spanje aan vast te plakken. Maar kan je daar dan makkelijk komen met het openbaar vervoer?
is er ook een camping in de buurt en dat soort dingen?
Monegros here I come...
Uitspraak van Dynamic Reflection op donderdag 16 maart 2006 om 08:16:
Ik zit van 5 tm 16 Aug. vlakbij Barcalona, is er dan ook wat vets te doen misschien....?

Als ik jouw was, zou ik deze link maar eens ff in de gaten houden.

http://www.salarazzmatazz.com/clubs/theloft.php?mes=04&any=2006

In maart en april aardig wat vette dj'z geboekt, en dat zal in augustus niet anders zijn.
Werkzaam bij Todays Events
Artiest DG Rico
Monegros gaat em worden deze zomer :D barcalona tripje ff relaxen en dan naar fraga :D
 
ben erg benioeuwd is er al iets van line uop bekend???
Sonar wordt het waarschijnlijk niet voor mij dit jaar dus lijkt me een leuk alternatief. Plakken we er gelijk een golf surfvakantie aan vast in het noorden van spanje!!!!
Vliegticket en appartement zijn al in de pocket! Nu de kaartjes voor Monegros nog!
hellow... wie weet er waar en wanneer je kaartjes voor Monegros kunt kopen?
Op de website staat hoe je aan kaartjes kan komen, daar is nu ook de line up te vinden:

- The Prodigy
- Method Man & Redman
- Carl Cox
- Danny Tenaglia
- Nitzer Ebb
- Dave Clarke
- Luke Slater
- Collabs Sesions feat. Chris Liebing & Speedy J.
- DJ Rush & Bold
- Umek
- Underground Resistance presents Galaxy 2 Galaxy + Los Hermanos
- Mistress Barbara
- Black Strobe
- Ben Sims
- Technasia
- SFDK
- La Excepcion
- Morodo
- Tote King
- Acción Sánchez
- Alexander Kowalski
- James Ruskin
- Pet Duo
- Chus & Ceballos
- Terence Fixmer
- Ralph Lawson & 20:20 Soundsystem
- B12
- Vladislav Delay
- Michel de Hey
- Luomo
- Robert Lamart
- Carlos Palacio
Volgende namen kwam ik ook tegen op internet: Joris Voorn, John Selway, Christian Smith, Kaito, Matias Aguayo & Roccness, Gui Boratto, Navid Tahernia.
Michel de Hey, Speedy J en Joris Voorn. Nederland goed vertegenwoordigd dit jaar.

Dit festival moet je echt eens bezoeken. Bizarre reis, sfeer is top en de locatie.. tjsa.. ooit wel eens in een woestijn gefeest? Daar is het dus echt warm. Een chocolade reep gekocht in een tankstation met airco moet je gewoon binnen op eten, anders heb je chocolade melk. ;-)

Sla dit jaar maar eens over. Ben er in 2003 en 2005 geweest, voor een korte impressie:
http://www.love2party.nl/article/article.asp?art_id=5121
http://www.love2party.nl/article/article.asp?art_id=2477
Ik weet niet of ik nog ga... De vriendin met wie ik zou gaan kan niet meer:( Echt heel erg jammer. Maar ga kijken of er nog meer mensen zo gek zijn om mee te gaan. Ik wil echt heel graag!

Vette line up! Had alleen begrepen dat Cristian Varela er ook zou draaien, die zie ik er niet tussen staan. Is de line up nog niet compleet misschien...
Uitspraak van spaceage op woensdag 5 april 2006 om 21:19:
een korte impressie:
http://www.love2party.nl/article/article.asp?art_id=5121
http://www.love2party.nl/article/article.asp?art_id=2477

Leuke foto's
wat zou ik hier graag bij willen zijn..
en al helemaal omdat ik rond die tijd in lloret zit, denk alleen niet dat iedereen waarmee ik in lloret ben daar heen wilt :( jammer (n)
jezus wat een lineup
ga niet op vakantie verder dus met een weekie barca!!!!
word hem wel hoor
laatste aanpassing
Vraag me alleen af hoe Carl Cox dit doet!
Dancevalley 15 juli Carl Cox host area op Dance Valley.
Monegros Desert festival begin 17:00...... hoe laat zou Carl Cox hier dan draaien en dan naar Amsterdam???? of eerst dancevalley en dan naar Spanje.
Uitspraak van Global op donderdag 13 april 2006 om 19:52:
Vraag me alleen af hoe Carl Cox dit doet!

Eerst op Dance Valley plaatjes spinnen en daarna op Monegros. Michel de Hey staat ook op beide feestjes. Monegros begint om 17.00 uur s'middags maar gaat wel door tot 14.00 uur de ander dag.

Vorig jaar stond Sven Vath s'avonds op Monegros, s'nachts op Sensation Duitsland en s'ochtends in Munchen. Richie Hawtin draaide s'avonds op Extrema en stond s'nachts op Monegros.
Goude tijden voor de heren dj's ;-)
 
zoooo wat een line up idd ....

wil hier zker bij zijn..
welke site's kunnen mij helpen met een verblijf of een bustrip of vliegticket?? help mij aan info please
 
Iemand al geboekt etc?


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 19:10:
zoooo wat een line up idd ....

wil hier zker bij zijn..
welke site's kunnen mij helpen met een verblijf of een bustrip of vliegticket?? help mij aan info please
Line up echt gruwelijk. Method-man?? Da's helemaal vet. Hij een beetje MC'en samen met Redman en Dave een beetje scratchen. Lijkt me wel wat :)

mijn spaans is trouwens niet denderend. Is er ook engelse vertaling van de site?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 19:10:
welke site's kunnen mij helpen met een verblijf of een bustrip of vliegticket?? help mij aan info please

Misschien heb je hier iets aan http://www.travel2dance.nl/dance_travel_detail.php?id=126
Uitspraak van spaceage op vrijdag 14 april 2006 om 16:11:
Monegros begint om 17.00 uur s'middags maar gaat wel door tot 14.00 uur de ander dag.

Tot twee uur..... dat zijn Timewarp tijden!
 
Uitspraak van Global op zaterdag 15 april 2006 om 18:28:
Misschien heb je hier iets aan http://www.travel2dance.nl/dance_travel_detail.php?id=

(Y) hier heb ik zeker wat aan bedankt, ben al een heel eind gekomen met het regelen van een verblijf enz.. keb er zin aan~!!!! .. :bounce:
laatste aanpassing
 
Artiest Stenie B
Iemand nog andere sites gevonden voor tickets....of kan iemand mij vertellen hoe die aan tickets is gekomen bij voorgaande jaren Monegors....moet hier echt heen....vervoer en verblijf is makkelijk geregeld maar de tickets??????

Raken die feesten in Spanje snel uitverkocht of is een ticket aan de deur halen een goede optie??
Nuevas confirmaciones Monegros 2006

M_nus presenta:
Richie Hawtin
Matthew Dear –live
Troy Pierce
Magda
Marc Houle –live

Richie Hawtin opent dit jaar op de mainstage met een drie uurs set. Phat! In de ondergaande zon..
Potverdomme, ik wil ook zo graag:( Nog niemand gevonden die mee wilt :cry:
Uitspraak van Global op donderdag 13 april 2006 om 19:52:
Vraag me alleen af hoe Carl Cox dit doet!
Dancevalley 15 juli Carl Cox host area op Dance Valley.

Vorig jaar heeft Varela ook eerst op Extrema gedraaid, en is daarna naar Spanje gevlogen om daarna nog op Monegros te draaien:)
Uitspraak van J a n e op donderdag 20 april 2006 om 20:00:
Vorig jaar heeft Varela ook eerst op Extrema gedraaid, en is daarna naar Spanje gevlogen om daarna nog op Monegros te draaien

Richie Hawtin zal ongetwijfeld ook aantreden op één van de vele feestjes na de loveparade in hometown Berlijn. Zal ook één van de redenen zijn waarom hij gaat openen, denk ik.
Er komt eerdaags ook een engelse versie van de site heb ik via mail te horen gekregen.. Hopelijk ook een engelse versie van de site waar ze de tickets verkopen want zo snap ik er geen bal van!
 
Uitspraak van Kashu op vrijdag 21 april 2006 om 06:45:
Er komt eerdaags ook een engelse versie van de site heb ik via mail te horen gekregen.. Hopelijk ook een engelse versie van de site waar ze de tickets verkopen want zo snap ik er geen bal van!

idd ja....ik kan wel een beetje spaans.....maaruhhhh hele sites in het Spaans gaat mijn pet te boven.....kzal het allemaal in de gaten houden....
Problemen met Spaans... probeer deze dan eens http://world.altavista.com/

Je kan er ook een hele website mee vertalen. Succes!
Uitspraak van Stereo Marco op dinsdag 7 februari 2006 om 01:27:
Ik heb van de week de DVD binnen gekregen van Monegros afgelopen zomer

Ik heb een stukje van die DVD gezien, wat is dat voor zwembad?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 15:26:
Iemand nog andere sites gevonden voor tickets....of kan iemand mij vertellen hoe die aan tickets is gekomen bij voorgaande jaren Monegors....moet hier echt heen....vervoer en verblijf is makkelijk geregeld maar de tickets??????

Raken die feesten in Spanje snel uitverkocht of is een ticket aan de deur halen een goede optie??

Is makkelijker dan je zou denken. Wij hadden verleden jaar dag voor ons vertek via ticktackticket.com onze kaartjes geregeld. Deze kon ik op de dag van het festival gewoon bij de kassa bij de ingang afhalen. Lagen in n envelope klaar met zelfs mn naam dr op, dus superrrrr geregeld.

En wat me daar ook op viel is dat al die Spanjaarden hun kaartje pas aan de deur kochten, maar mij dat zie je zo ie zo veel in t buitenland. NL is 1 vd weinige misschien wel t enige land waar de voorverkoop zo goed ontwikkeld en normaal is.
 
Ok...chill ...kzal het is gaan bekijken
 
monegros ik ben er zekerste wete vakantie al geboekt paar dagen aan het strand nog
lekkerrrrr
Uitspraak van J a n e op vrijdag 7 april 2006 om 10:00:
Vette line up! Had alleen begrepen dat Cristian Varela er ook zou draaien, die zie ik er niet tussen staan. Is de line up nog niet compleet misschien...

Line up was idd niet compleet. Varela staat er nu wel tussen, en met hem zijn er nog een aantal DJ's toegevoegd:D Hij is nu echt helemaal super (y)
 
Uitspraak van J a n e op dinsdag 2 mei 2006 om 17:45:
Hij is nu echt helemaal super

Idd jah...en ach het is zoiezo eens wat anders...

Ik heb er zin in!!!!!!!!!!
Op de site staat nu ook een link naar een site waar je kaarten kan bestellen. Eerst was er alleen een spaanse site waar je de kaarten kon bestellen, nu ook:
http://web.ticktackticket.com/ttt/minternet/pkg_home.ttt_home

Nog 72 daagjes ;)
En eindelijk is de belangrijkste informatie van de site ook in het engels te bekijken!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 87534, 3403}
ik plak er maar gelijk een paar dagen lloret tegenaan.......:p
ik ga gewoon lekker met de auto....
Dapper! Ook naar Lloret ga je met de auto?
Wij plakken er een weekje Barca aan vast.. maar dan wel met 't vliegtuig!
Uitspraak van Kashu op donderdag 11 mei 2006 om 16:46:
Dapper! Ook naar Lloret ga je met de auto?

lloret rij je in 18/19 uurtjes...onderweg een hotelletje.....en vanaf lloret naar monegros valt ook wel mee....:p
Evengoed, ik vond 13 uur naar St. Tropez al onwijs veel.. maar dat was zonder hotel tussendoor dus dat zal wel schelen :D

Nou, dan zie ik je daar wel!
 
Uitspraak van PSYCKODJ op donderdag 11 mei 2006 om 16:43:
ik plak er maar gelijk een paar dagen lloret tegenaan.......

Ik denk dat ik er een paar dagen Rimini tegen aanplak ;) hahaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:12:
Ik denk dat ik er een paar dagen Rimini tegen aanplak

ga je niet met mij mee dan, dan ga ik wel alleen...:s
 
Uitspraak van PSYCKODJ op vrijdag 12 mei 2006 om 16:59:
ga je niet met mij mee dan, dan ga ik wel alleen...

Monegros ga ik wel mee hoor.. en daarna door naar ;)
 
Uitspraak van PSYCKODJ op donderdag 11 mei 2006 om 17:13:
lloret rij je in 18/19 uurtjes

huh dan rij je wel heel langzaam... hehehe deed Girona in 12 uurtjes
En weet iemand toevallig ook hoe je aan de buskaartjes kan komen..??
 
domme nog aan wat een dope line up zeg ! en enorm vette plek.
jammer dak er geen geld voor heb, jaloers op de mensen die gaan !!!!
Uitspraak van DG Rico op donderdag 16 maart 2006 om 14:58:
Monegros gaat em worden deze zomer barcalona tripje ff relaxen en dan naar fraga

zkrs :yes: :bounce: