Partyflock

Forumonderwerp · 846803
Betreft: evenement: Houseparty, vrijdag 12 mei 2006 om 19:00
Waarschuw beheerder
Houseparty – the reunion: Da Hardcore Heroes are back

Houseparty – the reunion @ the Apollo!!! Onder deze titel organiseert The Apollo in samenwerking met Sniper Entertainment op vrijdag 12 Mei een reunie voor de Harcore Heroes van toen en nu. Enkele helden van nu en weleer laten alle vetste hardcore platen van de afgelopen 15 jaar weer voorbij komen. De avond zal, net als vroeger, beginnen om zeven uur.

Vanaf de opening zal er een twee uur durende set te horen zijn van DJ Dennis The Menace. Deze set gaat terug naar daar waar het allemaal ooit begon. Bekende melodieen zoals deze te horen waren in het voormalige Parkzicht en op de eerste turn-up-the-bass CD’s zullen de draaitafels passeren. Daarop volgend zal de lokale DJ held en party organisator DJ Ray-Mond het dj-altaar betreden. Deze zal het publiek overbrengen van de beginperiode naar de hoogtij dagen van de Hardcore/Gabber muziek.

Aangekomen in het midden van de jaren negentig, daar waar de muziek op zijn populairst was, zal het duo DJ Tango & Cash de wheels of steel overnemen. Beide heren zullen het publiek een déjàvu brengen als nooit tevoren. Beide zullen opgevolgd worden door de hoofdact van de avond. Een duo dat erbij was vanaf de begin dagen, en vroeger al de pannen van het dak knalde in de Parkzicht. Niemand minder dan DJ Rob en MC Joe, deze zullen al het goede uit de hele periode samenvatten in één knallend geheel. The beats van DJ Rob zullen de speakers laten exploderen en de lyrics van MC Joe zullen het publiek in extase brengen. Aan het einde van hun set zullen ze de weg vrij maken voor het nieuwe aanstormende talent uit Beegden, DJ Wizard.

Deze zal de oude helden bekend maken met de hardcorehouse van deze tijd. Zijn set zal met name bestaan uit de stijl van het nieuwe milenium. Als afsluitende act zal DJ Wizard het laatste beetje energie uit de dansende menigte persen en zal de avond op een absoluut hoogtepunt laten eindigen. Kortom Da Harcore Heroes are back!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ooit van de [Enter] toets gehoord? hiermee maak je allinea's of kleinere stukjes tekst. Wat weer makkelijker leest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Perfect Blood op zaterdag 4 februari 2006 om 00:50:
ooit van de [Enter] toets gehoord? hiermee maak je allinea's of kleinere stukjes tekst. Wat weer makkelijker leest

whehehe
Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045, 10459}
Waarschuw beheerder
|Word zkr wel lache!
ALs ze slim zijn gooien ze ook kleine zaal open!
Strictly JUMP!

JTL Area!
Gegarandeerd volle bak!
Zullen dan ook echt wel veel mensen op af komen dnek ik op de JUMP!

Waarschuw beheerder
DAT is nog eens een goed plan.... kleine zaal JUMP area!

zkr doen! :bounce: !:D
Waarschuw beheerder
donateur
zekers mooi binnenkort meer Hardcore in Helden/Panningen maar ik zal niet te veel verklappen

Waarschuw beheerder
eindelijk hebben ze het bij apollo ook uitgevonde :bounce:

en bart meer hardcore hier in panningen en helden mag ook wel eindelijk us :respect:

Waarschuw beheerder
ja idd lekker 5 minuten lopen en helemaal ramzat zuipe
Uitspraak van The Hardest op dinsdag 7 februari 2006 om 19:24:
zekers mooi binnenkort meer Hardcore in Helden/Panningen maar ik zal niet te veel verklappen

whahaha bart verklap es wat;):P
Werkzaam bij Basement Events
Artiest The Impact
Waarschuw beheerder
donateur
effe lekker terug naar de good old dayzz.....

ennuh... ik wil best wel in de kleine zaal de jump draaien of organiseren.... :bounce: met wat bekende dj's van komt dat helemaal goed...

Seeyah

Waarschuw beheerder
Ja ja JTL area zeer kwant!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Impact op zaterdag 11 februari 2006 om 21:42:
ennuh... ik wil best wel in de kleine zaal de jump draaien of organiseren.... met wat bekende dj's van komt dat helemaal goed...

nou maar hopen dan de organisatoren het goed vinden, zou wel beter zijn om allebei de zalen vol te hebben(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
regel noise suppressor haha of niet stijn gegarandeerd uitverkocht:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marchiavelli op zaterdag 4 februari 2006 om 00:44:
Vanaf de opening zal er een twee uur durende set te horen zijn van DJ Dennis The Menace.

Uitspraak van Marchiavelli op zaterdag 4 februari 2006 om 00:44:
Aan het einde van hun set zullen ze de weg vrij maken voor het nieuwe aanstormende talent uit Beegden, DJ Wizard.

:respect:
laatste aanpassing
Artiest 2-Hard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 19:05:
whahaha bart verklap es wat

dan is de verassing eraf

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 19:05:
whahaha bart verklap es wat

ik weet het lekker ook :9

Waarschuw beheerder
janou ik NOG niet:P komt wel:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 22:29:
ik weet het lekker ook

:X :P

Waarschuw beheerder
ik ook haha bart is tenminste aardig tege mij;)
Waarschuw beheerder
dan hoef ik me mond niet meer te houden :)

Waarschuw beheerder
idd:P bart heeft ut me strax gezegd op msn wel iemand die lief tege mij is;):P:P
Waarschuw beheerder
ja ben een stout mannetje de zoveelste die t me duidelijk maakt

Waarschuw beheerder
haha keej danne als je ut mer begrijpt b)
Waarschuw beheerder
:nee: ik begrijp t niet
Waarschuw beheerder
Hallo Mensen, super dat jullie de hardcore scene in Helden en omgeving een warm hart toe dragen, maar kunnen we in dit forum on-topic blijven!!!
Waarschuw beheerder
on topic?, wat maakt het uit, je topic blijft wel "up" :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marchiavelli op donderdag 16 februari 2006 om 00:08:
maar kunnen we in dit forum on-topic blijven!!!

:nee: dat kan ik nergens dus hier ook niet :P:P

Waarschuw beheerder
Kleine zaal jump is zker een goed idee.... Trekt denk ik toch weer meer volk, als er meer verschillende stijlen te horen zijn....

merja... de organisatie beslist.... En bovendien is t een reunion.... back to the good old days....

Joe!

Waarschuw beheerder
t gaat tog over helden we zitten in de buurt;) mer zo blijft je topic wel bovenaan staan met reacties maar die lopen overal uit op andere dinge:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 13:42:
merja... de organisatie beslist.... En bovendien is t een reunion.... back to the good old days....

Joe!

Inderdaad dus geen jump, maar alleen hardcore :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:03:
mer zo blijft je topic wel bovenaan staan met reacties maar die lopen overal uit op andere dinge

waar niet dan??:P

Waarschuw beheerder
hmm ik kan der momenteeel ff geen bedenke:P zolang jeroen pf heeft is elk topic vol met reacties;)
Waarschuw beheerder
Ach mensen, who cares!!!
Spread the word, en laat het een prachtige avond worden bij apollo the 12e!!! Als het een succes wordt zal het vast en zeker een vervolg krijgen! Dus help mee om the apollo gevuld te krijgen met liefhebbers van hardcore, oldschool, jump enz.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marchiavelli op donderdag 16 februari 2006 om 23:57:
Ach mensen, who cares!!!
Spread the word, en laat het een prachtige avond worden bij apollo the 12e!!! Als het een succes wordt zal het vast en zeker een vervolg krijgen! Dus help mee om the apollo gevuld te krijgen met liefhebbers van hardcore, oldschool, jump enz.....

maak je maar niet druk :P zal wel weer eens druk worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marchiavelli op donderdag 16 februari 2006 om 23:57:
Dus help mee om the apollo gevuld te krijgen met liefhebbers van hardcore, oldschool, jump enz.....

no problem, t beste is al geregeld: goeie muziek :yes::D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruttuh [MPS] op donderdag 16 februari 2006 om 15:23:
Uitspraak van [JTL] Ze Brrr op donderdag 16 februari 2006 om 13:42:

Joe!

Inderdaad dus geen jump, maar alleen hardcore laatste aanpassing 16 februari 2006 15:24

Zekers geen Jump, alleen hardcore en :zuipen:
:respect: DJ Rob en MC Joe

Waarschuw beheerder
vanalles wat das ut leukste maar die apollo komt wel vol :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 18:13:
vanalles wat das ut leukste

heb je ook wel gelijk in, maar dan is het geen Reunion meer he

Waarschuw beheerder
ja ach ja daar heb jij gelijk in:P maja make der zelf wel een reunion van:d maar dat zal wel goed kome denk ik
Waarschuw beheerder
niet denken..........................
Waarschuw beheerder
denken? huh? krijg het ff niet verwerkt :P

Waarschuw beheerder
denk nooit lijkt alleen maar zo

Waarschuw beheerder
jaa dat kan natuurlijk ook he:p
Waarschuw beheerder
Er zijn mensen, die denken dat ze denken, maar dat denken ze maar.

Waarschuw beheerder
jaa mensen jeroen heeft zitten denke:P
Waarschuw beheerder
:nee: dat laat ik aan een paard over die heeft er een grotere kop & meer tijd voor ;)

Waarschuw beheerder
wat denk je die verveelt zich haha sjittt t gata weer nergens over he;)