| Betreft: | evenement: Beatitude, vrijdag 12 mei 2006 om 22:00 |
liep je in je shirt!>? kan ik me niet meer herinneren
Nee liep in mn shirt toen we gingen pinnen voordat we de beste tent van NL ingingen
ach, zo leeft dit topic tenminste..
Nee liep in mn shirt toen we gingen pinnen voordat we de beste tent van NL ingingen (en trouwens ook toen ik een blowtje ging roken met die dj die jij kende). Verbaas me erover dat ik geen longontsteking ofzo had opgelopen
steph
jij kent dj's
mag ik jouw vriendinnetje worden..?
mag ik jouw vriendinnetje worden..?
ik wil ook jouw vriendinntje wel zijn , zie jou wel eens met VIPbandjes lopen enzo
oooh ja, was dat al weer helemaal vergeten... hadden nog een aardig stuk afgelegd en fijn een stukje gerend. Ook nog politie tegengekomen die ons niet wilde vertellen waar we de dichtsbijzijnde pinautomaat konden vinden, je hebt ook echt helemaal nx aan die gasten
kan allemaal, was toch niet echt helder die avond
**proest**
ik wil ook jouw vriendinntje wel zijn , zie jou wel eens met VIPbandjes lopen enzo
Wrom denken jullie dat ik jullie vriendje ben
omdat jij een auto hebt
maar nee, ik hou van treinen toch?!
heb jij tot nu toe eigenlijk ooit al iets aan onze contacten gehad eigenlijk..?
ik niet, ik haat treinen.. ik wil auto's..
wes
Helemaal niks Tot nu toe helemaal geen profijt van gehad zeg. Wrom ben ik jullie vriendje nog eigelijk
jij met je geboerderij
we gaan gewoon weer met heel de bende, moet het goedkomen toch..?
als we met zijn allen gaan heb ik er heus wel vertrouwen in dat het gezellig zal worden..
Willen jullie aub on topic blijven jongelui!
Als jullie willen chitchatten doen jullie dat maar in de daarvoor bestemde chattopics...
free whoppers without pickels for everyone!
Steph had gisteren trouwens wel rode lingerie aan
mijn sexy underwaer komt niet verder dan een kanten randje aan m'n boxers whehehe