Partyflock

Forumonderwerp · 846638
981x bekeken
Waarschuw beheerder
Zit jij ook in zo'n situatie als ik, dat je graag kinderen wilt, maar dat het niet lukt. we zijn al 7 jaar bezig. Ook 7 keer geprobeerd via het ziekenhuis, maar het mag niet lukken bij ons. Herken jij die situatie. Zijn er meer mensen die heel graag kinderen willen, maar waarbij het gewoonweg niet lukt.
Waarschuw beheerder
donateur
Pff ik heb geen idee of ik vruchtbaar ben. Ik hoop van harte dat dat wel het geval is, maar voorlopig hoef ik dat nog niet te 'ontdekken'.

Heel veel sterkte, lijkt me heel moeilijk!!

Komt weer zo'n verhaal: mijn collega's vrouw heeft 2 baarmoeders en die is geopereerd omdat ze anders teveel hormonen had ofzoiets. Daarna zou ze nooit meer kinderen kunnen krijgen. Ze wilden heel graag kids maar hadden zich er bij neergelegd dat dat nooit zou gaan gebeuren, was medisch gezien gewoon onmogelijk. En wat denk je? Ze hebben 'n prachtig zoontje van nu zo'n 7 maanden oud!

Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me 1 van de ergste dingen die je kan overkomen..
ik wil pas over 10 jaar kindjes, maar ik denk er regelmatig over na. wat als het mij niet gegunt is? :(

ik hoop dat het je uiteindelijk lukt :knuffel:

Waarschuw beheerder
oh t lijkt me verschrikkelijk, kan je niks laten inbrengen ofzo dat t dan misschien wel kan?? sterkte ermee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lola Angel op vrijdag 3 februari 2006 om 19:25:
iui hebben we via het ziekenhuis geprobeerd.

Heb je ook al IVF of ICSI gehad?