Zit jij ook in zo'n situatie als ik, dat je graag kinderen wilt, maar dat het niet lukt. we zijn al 7 jaar bezig. Ook 7 keer geprobeerd via het ziekenhuis, maar het mag niet lukken bij ons. Herken jij die situatie. Zijn er meer mensen die heel graag kinderen willen, maar waarbij het gewoonweg niet lukt.
1125x bekeken
donateur
Zit jij ook in zo'n situatie als ik, dat je graag kinderen wilt, maar dat het niet lukt. we zijn al 7 jaar bezig. Ook 7 keer geprobeerd via het ziekenhuis, maar het mag niet lukken bij ons. Herken jij die situatie. Zijn er meer mensen die heel graag kinderen willen, maar waarbij het gewoonweg niet lukt.
nog niet geprobeerd maar sterkte
Ben wel aan het oefenen, maar nog geen serieuze onderneming. 
Maar echt heel klote voor je...
Ik hoop zelf dat ik echt niet in zo'n situatie kom...
Mijn moeder was ook verteld dat ze onvruchtbaar zou zijn. Toch is ze op haar 31ste plots zwanger van mij geworden (
geen bijdehandte opmerkingen aub
) en nog eens anderhalf jaar later van mijn zusje! 
Geef de moed niet op zou ik zeggen
Maar echt heel klote voor je...
Ik hoop zelf dat ik echt niet in zo'n situatie kom...
Mijn moeder was ook verteld dat ze onvruchtbaar zou zijn. Toch is ze op haar 31ste plots zwanger van mij geworden (
Geef de moed niet op zou ik zeggen
He bah wat naar vind ik dat.
Ken het zelf niet,maar wel in mijn omgeving.....ook zo lang bezig en het mag maar niet lukken ze zijn zelfs naar Belgie geweest maar dat mocht ook niet baten.
Als ik naar ze kijk doet mijn hart zeer.
Ik zelf ben gezegend met 2 kids,maar ik vind het zo erg voor andere mensen die zo graag zouden willen en het dan niet mag lukken
En dan zijn er altijd mensen waarvan je je af vraagt,..jee mag die wel zwanger worden wat moet er van dat kindje te recht komen???
Ik wens jullie heel veel sterkte en hou moet en wie weet mag het toch gebeuren.
Ken het zelf niet,maar wel in mijn omgeving.....ook zo lang bezig en het mag maar niet lukken ze zijn zelfs naar Belgie geweest maar dat mocht ook niet baten.
Als ik naar ze kijk doet mijn hart zeer.
Ik zelf ben gezegend met 2 kids,maar ik vind het zo erg voor andere mensen die zo graag zouden willen en het dan niet mag lukken
En dan zijn er altijd mensen waarvan je je af vraagt,..jee mag die wel zwanger worden wat moet er van dat kindje te recht komen???
Ik wens jullie heel veel sterkte en hou moet en wie weet mag het toch gebeuren.
dat klinkt wel erg makkelijk...lijkt me erg lastig
heb jij dat nooit dan, dat wanneer je iets persee wilt, dat het niet lukt? of juist moeizaam lukt?
bedoel het absoluut niet verkeerd, maar in mijn vriendengroep is hetzelfde probleem geweest. En daar heeft dat wel gewerkt.
we zijn al 7 jaar bezig
ik wil zeker nog 7 jaar wachten
wie is dr onvruchtbaar dan van jullie 2 licht het aan jou of aan hem ?
donateur
Zit jij ook in zo'n situatie als ik, dat je graag kinderen wilt, maar dat het niet lukt
Nee maar ik wil ook geen kinderen dus dat is een ander verhaal
Al aan een draagmoeder gedacht?
(permanent verbannen)
Stress is inderdaad slecht voor de vruchtbaarheid.
Maar weet je al aan wie van jullie het ligt?
Want je kan andere eicellen van een andere vrouw laten inbrengen, tevens kan je andere zaadcellen van een andere man laten inbrengen.
Maar ik neem aan dat het ziekenhuis jullie alles al heeft uitgelegd.
Ik wil ook graag kinderen, en als ik onvruchtbaar zou blijken zou mij dat toch een heeel andere instelling brengen.
Maar weet je al aan wie van jullie het ligt?
Want je kan andere eicellen van een andere vrouw laten inbrengen, tevens kan je andere zaadcellen van een andere man laten inbrengen.
Maar ik neem aan dat het ziekenhuis jullie alles al heeft uitgelegd.
Ik wil ook graag kinderen, en als ik onvruchtbaar zou blijken zou mij dat toch een heeel andere instelling brengen.
heb jij dat nooit dan, dat wanneer je iets persee wilt, dat het niet lukt? of juist moeizaam lukt?
bedoel het absoluut niet verkeerd, maar in mijn vriendengroep is hetzelfde probleem geweest. En daar heeft dat wel gewerkt.
neej tuurlijk is het een goed bedoelt advies, daar twijfel ik ook niet aan...kan me alleen wel heel goed voorstellen dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, accepteren dat het niet lukt.
mijn neef/nicht kunnen ook geen kindjes krijgen en hebben nu een schat van een dochter geadopteerd
Idd erg klote als het niet lukt 
Ik werk hier iedere dag mee, werk op het centrum voor voortplanting geneeskunde op het AMC.
Je bent niet de enige en het is emotioneel gewoon super zwaar. Dat zie ik iedere dag bij heel veel mensen. Ik wou dat ik iedereen in een keer zwanger kon maken op me werk. Ik doe er iig wel heel erg me best voor. Zo erg om te zien hoe stelletjes in de put zitten met een onvervulde kinderwens.
Heel veel sterkte meid

Ik werk hier iedere dag mee, werk op het centrum voor voortplanting geneeskunde op het AMC.
Je bent niet de enige en het is emotioneel gewoon super zwaar. Dat zie ik iedere dag bij heel veel mensen. Ik wou dat ik iedereen in een keer zwanger kon maken op me werk. Ik doe er iig wel heel erg me best voor. Zo erg om te zien hoe stelletjes in de put zitten met een onvervulde kinderwens.
Heel veel sterkte meid
iui hebben we via het ziekenhuis geprobeerd. Het ligt niet aan mij, maar aan mijn lieve man. Hij heeft luie zwemmers helaas. Toch zijn we al 17 jaar bij elkaar en zijn we nog steeds verliefd op elkaar. Onze relatie is gelukkig sterker geworden en daar ben ik heel blij mee. Ik ben nu vooral aan het sporten en leuke dingen aan het doen om de eenzaamheid af en toe aan te kunnen. Ik ben gelukkig wel oppasmoeder.
Heel veel liefs aan iedereen
Heel veel liefs aan iedereen
Ik kan wel zeggen gebruik mijn zaad die maakt zelfs een baksteen zwanger
maar dan is het niet van jullie 2
Dank je wel dat je jou zaad aan ons wilt geven, maar ook daar hebben we over nagedacht. Het is dan toch niet van mijn man en mij. En met adopteren is dat ook zo. Nee ik moet een manier zien te vinden om mijn leven weer op te pakken, maar vooral als ik dan ongesteld wordt elke maand, valt dat niet mee.
Toch reuze bedankt!
maar dan is het niet van jullie 2
Dank je wel dat je jou zaad aan ons wilt geven, maar ook daar hebben we over nagedacht. Het is dan toch niet van mijn man en mij. En met adopteren is dat ook zo. Nee ik moet een manier zien te vinden om mijn leven weer op te pakken, maar vooral als ik dan ongesteld wordt elke maand, valt dat niet mee.
Toch reuze bedankt!