Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:26:Nee, die kan ik nog wel aan
Nog niet weg?
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 15:26:same 2 u... ga nog even wat werken en dan naar huis
fijn weekend
Doei doei...jij ook fijn weekend!
En rustig aan met alle leuke dingen die je gaat doen dit weekend hè?
Hou m heel
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 15:26:fijn weekend
wens je mij die ook nog toe
Ik wens jou wel een heel fijn weekend
Zo ben ik dan ook wel weer
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:27:En rustig aan met alle leuke dingen die je gaat doen dit weekend hè?
waaaah is dat, rustig aan doen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 15:27:k wens jou wel een heel fijn weekend
same 2 u
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 23:52:ben jij een gever of een nemer????
Ik steek me piemol namelijk tijdelijk in haar gleufje
Dus ben ik een gever
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 00:01:jij mag blij zijn als je er eentje krijgt
wat moet ik krijgen dan?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:15:dus jullie mannen zou het niks interesseren als jullie niet klaarkomen en de vrouw wel,want jullie zijn gevers toch, begrijp ik dat nou goed want dat veranderd mijn hele beeld over mannen m
mannen zijn idd gevers
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:17:mannen zijn idd gevers
beeld aangepast in mijn hoofd, bedankt!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 00:13:Altijd grappig, dat ineens alle boys gevers zijn
misschien is het zien hoe een vrouw geniet door wat jij met haar doet ook een vorm van genieten. op die manier geef je iets en krijg je er ook iets voor terug. maar dat is mijn mening.
ok het menselijk lichaam zorgt er nou eenmaal voor dat het voor een man geen prettige zaak is dat wanneer je een uur met een jeweetwel heb gezeten en het feest is opeens over maar dat terzijde.
geven kan tegelijk met nemen zonder er in principe iets voor terug te krijgen op een manier die hier bedoeld word.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:19:Geeft jou vriend je nooit iets dan in bed?
uiteraard, ik ben namelijk een egoist, dus met andere woorden: een nemer
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:20:uiteraard, ik ben namelijk een egoist, dus met andere woorden: een nemer
blij dat jij mijn vriendin dan toch niet bent
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:20:uiteraard, ik ben namelijk een egoist, dus met andere woorden: een nemer
zo eentje die na het klaarkomen gelijk in slaap valt terwijl je vriend nog ff wil knuffelen.
hahaha
Uitspraak van The Burglar op vrijdag 3 februari 2006 om 22:24:zo eentje die na het klaarkomen gelijk in slaap valt terwijl je vriend nog ff wil knuffelen.
knuffelen doen we niet aan he, we gaan voor het harde werk en als er gewerkt is dan is het einde verhaal
nee hoor, wil niet slapen daarna wil gewoon nog een beetje tv kijken dan mag hij lekker slapen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:24:blij dat jij mijn vriendin dan toch niet bent
daar kan je egt blij mee wezen ja
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:29:eerst nemen dan pas geven...
nee eerst geven en dan pas nemen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:30:nee eerst geven en dan pas nemen
hehe neeeee
eerst geven.. tot ze bijna ontploft... dan nemen.. en dan het laatste beetje geven..
werkt altijd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:31:denk je dat jij dat bepaalt?
jij dan anders?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:36:Uiteraard...domme vraag
ben je toch altijd de foute man tegengekomen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:41:ik denk niet dat jij in de positie bent om daar een oordeel over te geven
ik voel me altijd in de positie om een oordeel te geven.
gevraag en ongevraagd
Uitspraak van The Burglar op vrijdag 3 februari 2006 om 22:24:zo eentje die na het klaarkomen gelijk in slaap valt terwijl je vriend nog ff wil knuffelen.
van dat soort mannen word ik dan zelf al moe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 23:48:van dat soort mannen word ik dan zelf al moe
kom op.. ff knuffelen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 23:52:ben jij een gever of een nemer
eerst uitgebreid geven