Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 14:20:Voor deze keer vergeef ik je het
Omdat ik je heel goed kan begrijpen
Kijk wij snappen elkaar ten alle tijden, dat is nou echt iets mannelijks
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:39:ik kwam ik zag en ik overwon..
dat geloof ik graag
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:43:Dat Niles en ik elkaar begrijpen
Nee dat mannelijks..
Van Niels... vooruit (kan nog net haha)
maar JIJ en mannelijks pff... ver te zoeken hoor
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 14:46:Nee dat mannelijks..
Van Niels... vooruit (kan nog net haha)
maar JIJ en mannelijks pff... ver te zoeken hoor
Wat is dit nou?
Gozer? Worden wij hier nou ff in de zeik gezet of vat ik het gewoon verkeerd op?
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 14:48:Worden wij hier nou ff in de zeik gezet of vat ik het gewoon verkeerd op?
Tis een persoonlijke aanval op mij, ik denk dat ik een new record heb, met iemand op haar teentjes getrapt laten voelen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:46:EEEEEEEYY!!!
Long time no see
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:46:hahah
hmmm ik wordt toch niet uitgelachen he
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 14:48:Gozer? Worden wij hier nou ff in de zeik gezet of vat ik het gewoon verkeerd op?
ik zou het in ieder geval niet pikken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:50:Tis een persoonlijke aanval op mij, ik denk dat ik een new record heb, met iemand op haar teentjes getrapt laten voelen
Persoonlijke aanval op jou....dan is het goed
Moet je mij maar geen loser noemen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:51:ik zou het in ieder geval niet pikken
Wat zou jij doen dan?
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 14:53:spanking ?
Hij bij jou of jij bij hem?
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 14:51:Persoonlijke aanval op jou....dan is het goed
Lijkt me logisch
Ben het wel gewent
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 14:51:Moet je mij maar geen loser noemen
hahahah sorry man, ik dacht dat ik lekker ging
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 14:52:niet op mn teentjes trappen dat doet zeer, maar dat lukt jou niet hoor.
Je vind me ineens wel minder lief
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 14:55:Hij bij jou of jij bij hem?
HIJ...HIJ ?? wat nou HIJ ?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:56:hahahah sorry man, ik dacht dat ik lekker ging
Dat denk jij altijd net ff te snel hè? whahahahahaha
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 14:59:HIJ...HIJ ?? wat nou HIJ ?
Moet ik je spanken?
Schatje...dat wil je niet
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 14:59:Dat denk jij altijd net ff te snel hè? whahahahahaha
Laten we het erop houden dat sommige mensen, de waarheid niet altijd kunnen accepteren
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 14:52:Wat zou jij doen dan?
blinddoeken, vastbinden en kaarsvet erop
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 15:02:Laten we het erop houden dat sommige mensen, de waarheid niet altijd kunnen accepteren
Whahahaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 15:02:blinddoeken, vastbinden en kaarsvet erop
Vind ik nog meevallen
Deze dame dient stevig aangepakt te worden hoor, geloof mij
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 15:02:blinddoeken, vastbinden en kaarsvet erop
jij bent ook aan het weekend toe haha
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:05:Deze dame dient stevig aangepakt te worden hoor, geloof mij
we hebben het toch niet over mij HE ?
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 15:05:jij bent ook aan het weekend toe haha
yep... krijg ontwenningsverschijnselen
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 15:06:we hebben het toch niet over mij HE
zouden wij dat durven
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 23:52:ben jij een gever of een nemer????
Als je de baas wilt zijn een gever natuurlijk
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 3 februari 2006 om 15:12:ls je de baas wilt zijn een gever natuurlijk
"De baas willen zijn" of "de baas zijn" is een verschil.
Een gever is ook niet meteen "de baas".
Het kan ook zijn dat de nemer zegt.... GEEF NU ..
dan is de Gever niet echt in controle
ik word er moe van....ik ga maar es werken.
daar word ik voor betaald
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 15:12:jij durft...!
Ik ben het zat dat er met me gedold wordt
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:16:Ik ben het zat dat er met me gedold wordt
Oppassen geblazen
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:16:k ben het zat dat er met me gedold wordt
wat dacht je van mij
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 februari 2006 om 15:16:"De baas willen zijn" of "de baas zijn" is een verschil.
Een gever is ook niet meteen "de baas".
Het kan ook zijn dat de nemer zegt.... GEEF NU ..
dan is de Gever niet echt in controle
ik word er moe van....ik ga maar es werken.
daar word ik voor betaald
De baas zijn
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:16:Ik ben het zat dat er met me gedold wordt
Ben je niet gewend he Niles? Normaal dol jij !!
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 3 februari 2006 om 15:19:Ben je niet gewend he Niles? Normaal dol jij !!
Er is maar 1 die met mij kan dollen, maar dat vind ik ook weer niet zo erg
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:20:Er is maar 1 die met mij kan dollen, maar dat vind ik ook weer niet zo erg
en dat is?
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:20:Ik ben in een flinke bui op het moment....
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 3 februari 2006 om 15:22:en dat is?
Dat zie je in dit topic wel ja
laatste aanpassing
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:16:k ben het zat dat er met me gedold wordt
we hadden het over JOU..en niet over mij..
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:23:Dan zie je in dit topic wel ja
Dus toch niet je opblaaspop?
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 3 februari 2006 om 15:24:Fijne middag nog
same 2 u... ga nog even wat werken en dan naar huis
fijn weekend