Uitspraak van Dr. StruggleMDMA bomis veel cooler :Bop donderdag 2 februari 2006 om 14:59:
Ojaah? En waarom dat?
Uitspraak van Dr. StruggleMDMA bomis veel coolerop donderdag 2 februari 2006 om 14:59:
Ja ik heb ook liever mdma.
Maar moet je daarvoor nou zoveel enters in je post zetten?
en wrom is meth beter dan?
simpel: Het is gewoon veel sterker spul dan speed doet voorzover ik weet het zelfde en het is kwa verhouding goed koper!
moeilijk antwoord: Speed is meestal ampthetamine
meth is methampethamine als je kijkt naar de scheikundige structuur formule(van ampthetamine) zie je dat er in het midden van de atoom-keten en 1 methyl(CH3) groep aan toe is gevoegd(je krijgt dus methampthamine). over naar biochemie doordat het menselijk lichaam op sommige stoffen anders reageerd terwijl ze het zelfde zijn kwa scheikundige opbouw maar iets verschillen en een veel sterker
effect hebben, dit is dus het geval met meth ivm speed. meth is dus bijna het zelfde maar door andere structuur-formule veel sterker!
laatste aanpassing
Meth wordt heel veel gebruikt in de Amerikaanse gay-scene.
Schijnt ook een sterkere verslavende werking te hebben, die gays nemen meth, spreken via internet af op meth-feestjes en gebruiken meth en neuken elkaar dagen achter elkaar.
Als je het zo bekijkt is het toch aardig ziek spul.
Schijnt ook een sterkere verslavende werking te hebben, die gays nemen meth, spreken via internet af op meth-feestjes en gebruiken meth en neuken elkaar dagen achter elkaar.
Als je het zo bekijkt is het toch aardig ziek spul.
laatste aanpassing
Uitspraak van MagereHein op donderdag 2 februari 2006 om 15:26:simpel: Het is gewoon veel sterker spul dan speed doet voorzover ik weet het zelfde en het is kwa verhouding goed koper!
moeilijk antwoord: Speed is meestal ampthetamine
meth is methampethamine als je kijkt naar de scheikundige structuur formule(van ampthetamine) zie je dat er in het midden van de atoom-keten en 1 methyl(CH3) groep aan toe is gevoegd(je krijgt dus methampthamine). over naar biochemie doordat het menselijk lichaam op sommige stoffen anders reageerd terwijl ze het zelfde zijn kwa scheikundige opbouw maar iets verschillen en een veel sterker
effect hebben, dit is dus het geval met meth ivm speed. meth is dus bijna het zelfde maar door andere structuur-formule veel sterker!
aha Vandaar!
Meth wordt heel veel gebruikt in de Amerikaanse gay-scene.
Als je het zo bekijkt is het toch aardig ziek spul.laatste aanpassing 2 februari 2006 15:28
oke nog 1 woord en ik poep op je
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op donderdag 2 februari 2006 om 15:29:neem liever
een zelfmoordbom
oke