4 volgers · 211801x bekeken
donateur
Ik denk dat er weer een rooie piemol aankomt voor TT...
pff, volgende week nog werken en dan 3 weken vrij....
heb nogsteeds onwijs veel overuren staan
denk dat ik maar weer een paar dagen op vakantie ga naar België
en wieweet kom ik ook nog wel ff naar Tiel, daar zit ook een BS
tessa... maar jongens tessa vroeg of jullie vrijdag mee gaan naar het spuitje in de stad? daar werkt ze (alleen dan niet hoor ) dat is een heel klein kroegje daar hou ik wel van maar ik weet dat jullie daar niet zo gek van zijn maar zou het wel leuk vinden als jullie mee gaan
Ahh vandaar
Who is it Mixem?
die ene die jij leuk vond
vrijdag mee gaan naar het spuitje in de stad?
nee
Zijn er vrouwen?
nee, maar ze hebben wel schaaltjes met gezouten pinda's op de bar staan
en er zijn ook nog leuke jongens voor je
weer een rooie piemol
oh ja heb je je schippers kunsten laten zien?
België
neem joey mee dan weet hij eindelijk waar we met koninginnedag waren geweest
mischien kom in vanavond nog even langs je huissie shadow!!
ik ga nu naar tes
nee dan kom je toch niet
Wij zijn er ook allemaal
waar was je dan?
Ahh vandaar
nee dan kom je toch niet
niet?
donateur
kom net deze tegen maar t begin heeft vet veel weg van syndrome
klopt, wist ik al, vlak na Defqon.1 had iemand in het Early HS topic al een YT-filmpje van The Summer Of Hardstyle gepost, hij heeft ook wel wat van ZX aka Zenith & Avex - Scream weg
donateur
eerste paar toontjes lijkt hij wel wat op maar er na al niet meer
du'h hij zal geen hele melodie "jatten" maar hij lijkt dr wel een beetje op
wel dikke tieten!
ja, en een koptelefoon mishandelen!
"Headhunterz brengt Hardstyle op TMF met DJ Gostosa"
Heb het idee voor syndrome ook gekregen toen ik deze op defqon hoorde. Onze sound is alleen totaal anders. Die summer of hardstyle is leeterlijk van Zentih - Screamer gejat.
lees dit nu pas
dus ook in cyprus zitte ze binne kort gaal lekker onder een zonnewering van freek dekker.
haha hoe is ie tijger!?
freek dekker kan goeie zake doen hiero.
weinig zonneweringen gezien.
Goed om te horen dat 't top is ouwe. Missen je wel hier hoor met de partyzitjes.
wat een ongelooflijke waardeloze kutplaat!
gewoon de melodie gejat van Builder - Her Voice....
Leuk dat ie op 1:12 zegt: "Je hebt echt goeie tieten" en het dan ook uitbeeldt...
Beetje jammer idd dat ie gewoon hetzelfde is
mn broertje is naar de open dag vd beste club van Nederland
Hahahahhaha feest vieren op het parkeerterrein, triester kan het niet.
oh ja heb je je schippers kunsten laten zien
Na afgelopen vrijdag heeft echt niemand meer het recht om daar nog iets over te zeggen ouwe
de partyzitjes
niet dat ik deze keer Piet Piraat moest spelen
Schatje, als je gewoon even bij je eigen vrouw
laatste aanpassing
Sorry poepie, mn 1000 dingendoekjes waren op
pffff nog tot 9 uur werken, ik HAAT koopavond
Maar ja, morgen vrij en daarna zaterdag tot en met zaterdag werken.... Zal blij zijn als al die kutvakanties afgelopen zijn, heb ik tenminste weer mn normale rooster. En nu zal ik ophouden met zeuren, ander onderwerp: tieten!
tieten!
Met tieten worden de vrouwelijke borsten aangeduid: elke vrouw heeft twee borsten waarmee zij borstvoeding kan geven aan haar baby. Borsten zijn een secundair geslachtskenmerk van de vrouw, en hebben ook seksuele functies. Het Latijnse woord voor borst is mamma (meervoud: mammae, de Latijnse naam voor de klasse zoogdieren is dan ook Mammalia), deze term wordt nu in de medische wereld nog gebruikt.
Wie ow wie helpt mij????
www.lsdb.nl
Staan zo goed als alle livesets van hardcore tot schranz tot house tot drum & bass.
Staan zo goed als alle livesets van hardcore tot schranz tot house tot drum & bass
pffff nog tot 9 uur werken, ik HAAT koopavond Maar ja, morgen vrij en daarna zaterdag tot en met zaterdag werken.... Zal blij zijn als al die kutvakanties afgelopen zijn, heb ik tenminste weer mn normale rooster.
Dito, wordt helemaal gek van me rooster heb geen leven meer..
donateur
dus ook in cyprus zitte ze binne kort gaal lekker onder een zonnewering van freek dekker.
veel plezier nog ff, zien je straks weer
Wordt tijd dat het feest weer gewoon naar het Zuideinde verhuist
dat is ook alleen mogelijk als jouw buren weg zijn hoor en dr in de rest vd ouwe kom ook feest en herrie wordt gemaakt
sowieso was dat weekend geniaal!
leip!