4 volgers · 209464x bekeken
Hij ruled weer BIG Time.
heb er zin an
-------
ik ben gewoon geregeld op mijn werk!
ik heb een blinddate volgende week woensdag ik heb haar alleen nog van een foto gezien
ik ga samen met een collega en zijn vrouw en het zusje van die vrouw
met dat zusje daar heb ik een date mee maar ze durf niet alleen haha
ze is 22 jaar dus die van 33 laat ik varen
laatste aanpassing
ik heb een blinddate volgende week woensdag ik heb haar alleen nog van een foto gezien
Ga je nou eindelijk weer is een keertje neuken??
Na 3 uren hard ploegen door deze boeren knecht in blauw overal;
Waag het niet om nog iets te morsen op Pats DAKTERRAS!
Hoogachtend, Claudia
Een dame komt per vliegtuig terug van vakantie in Zwitserland.
Ze zit naast een priester. Tijdens de vlucht raken ze aan de praat en zo komt het dat ze de pastoor om een dienst vraagt.
'Eerwaarde, ik heb in Zwitserland een gloednieuwe en hypermoderne ladyshaver gekocht. Hij was niet goedkoop en ik heb dus de wettelijke limiet overschreden. Ik zou er invoerrechten voor moeten betalen.
Kunt u mijn ladyshaver niet verbergen onder uw toga?' Hij is nog in de originele verpakking en nog nooit gebruikt.
'Natuurlijk, maar ik moet u waarschuwen: ik kan niet liegen.'
'Maar de douane zal u als priester niet verdenken en u doorlaten.'
En ze geeft hem de ladyshave. Aangekomen op Schiphol passeren ze de douane.
De douanier vraagt aan de priester: 'Niets aan te geven?'
'Luister,' zegt de priester, 'van mijn hoofd tot aan de gordel, heb ik niets aan te geven.'
De douanier vindt dit antwoord een beetje vreemd en vraagt door: 'En Onder de gordel?'
'Ja,' zegt de priester, 'daar bevindt zich een fantastisch apparaat.
Bestemd voor vrouwen, en nog nooit gebruikt.'
De douanier barst in lachen uit en roept:
'Vooruit, het is wel goed, eerwaarde! De volgende graag!'
Ze zit naast een priester. Tijdens de vlucht raken ze aan de praat en zo komt het dat ze de pastoor om een dienst vraagt.
'Eerwaarde, ik heb in Zwitserland een gloednieuwe en hypermoderne ladyshaver gekocht. Hij was niet goedkoop en ik heb dus de wettelijke limiet overschreden. Ik zou er invoerrechten voor moeten betalen.
Kunt u mijn ladyshaver niet verbergen onder uw toga?' Hij is nog in de originele verpakking en nog nooit gebruikt.
'Luister,' zegt de priester, 'van mijn hoofd tot aan de gordel, heb ik niets aan te geven.'
De douanier vindt dit antwoord een beetje vreemd en vraagt door: 'En Onder de gordel?'
ik ben gewoon geregeld op mijn werk
dus die van 33 laat ik varen
Gelukkig maar, voelde me al een waardeloze pimp
Een dame komt per vliegtuig terug van vakantie in Zwitserland.
laatste aanpassing
donateur
Crank 2:
Hij ruled weer BIG Time.
vond m een beetje chaotisch....Crank 1 1000x beter
gister de film Chaos op tv gezien (ook met Jason Statham) en die vond ik wel erg goed
wordt daaro wel gewerkt? of wordt dr gewerkt aan sociale contacten?
Ga je nou eindelijk weer is een keertje neuken??
weet niet heeft claudia niks te doen dan?
'Vooruit, het is wel goed, eerwaarde! De volgende graag
hahah
laatste aanpassing
Vast de vraag:
Hoe gaan we dit jaar naa Defqon?
Thomas...
Had jij die kaartjes nog??
Weet nog niet zeker of ik zelf ga, claudia vond het wat te duur en ik ben er nog niet over uit... maar anders verkoop ik ze..
Met jou goedkeuring natuurlijk
Weet nog niet zeker of ik zelf ga,
ga gewoon man
Deze is nog beter mixem!!!
haha vet goed
neuken
is
vet
goed
die dikke
van
22 jaar
op
een blinddate
neuken
is
nog beter mixem!!!
laatste aanpassing
leuk, dat spelen met quotes
quotezak
Deze verdiend de dubbeldikke
Bussie met Leo, naast je deur man..
Ook wel een optie ja. In de bus met die malle V'dammers.
Maarja, autootje is nog makkelijker natuurlijk.
gaat gelijk door voor de nominatie van uitspraak van het jaar
wat kan ik winnen?
donateur
Thomas...
Had jij die kaartjes nog??
Weet nog niet zeker of ik zelf ga, claudia vond het wat te duur en ik ben er nog niet over uit... maar anders verkoop ik ze..
Met jou goedkeuring natuurlijk
ja die heb ik nog hoor, ik ga geen grootse moeite doen om ze voor achterlijk prijzen te verkopen, dus van mij mag je
Hoe gaan we dit jaar naa Defqon?
niet
hieruit maak ik op dat ik dus 3 kaartjes heb Patrick
leuk, dat spelen met quotes
quotezak
hehe
autootje is nog makkelijker natuurlijk
idd.
wat kan ik winnen?
kopkaas? pindakaas? rooie kaas? of een andere soort kaas
Van Zaanen ziet transfer naar NEC wel zitten
Geschreven op donderdag, 14 mei om 15:59
Het heeft er alle schijn van dat Rowin van Zaanen in de Eredivisie blijft. De vleugelaanvaller, die vorige week met FC Volendam degradeerde naar de Jupiler League, staat in de nadrukkelijke belangstelling van NEC en kan dankzij zijn transfervrije status gratis de deur uitlopen. NEC liet woensdag bij monde van Carlos Aalbers al weten dat een transfer nabij is en ook de hoofdrolspeler zelf is positief. Van Zaanen sprak onlangs al met de clubleiding van de Gelderse middenmoter en hield een goed gevoel aan dit gesprek over. “Er komt een vervolggesprek, maar het ziet er goed uit”, aldus de vleugelaanvaller, die in Nijmegen een contract voor drie seizoenen kan tekenen, in het Noordhollands Dagblad. “NEC is voor mij een mooie stap vooruit.”
De Monnickendammer moet nog wel een medische keuring ondergaan. “Ik verwacht geen problemen. Natuurlijk heb ik de afgelopen jaren wat blessures gehad, maar op dit moment ben ik gewoon fit.” Van Zaanen (24) debuteerde in het seizoen 2002/03 in de hoofdmacht van Volendam en stond dit seizoen in zeventien competitieduels binnen de lijnen (vijf goals). Vorig jaar had de aanvaller met twaalf goals een belangrijk aandeel in het kampioenschap in de Eerste Divisie.
Geschreven op donderdag, 14 mei om 15:59
Het heeft er alle schijn van dat Rowin van Zaanen in de Eredivisie blijft. De vleugelaanvaller, die vorige week met FC Volendam degradeerde naar de Jupiler League, staat in de nadrukkelijke belangstelling van NEC en kan dankzij zijn transfervrije status gratis de deur uitlopen. NEC liet woensdag bij monde van Carlos Aalbers al weten dat een transfer nabij is en ook de hoofdrolspeler zelf is positief. Van Zaanen sprak onlangs al met de clubleiding van de Gelderse middenmoter en hield een goed gevoel aan dit gesprek over. “Er komt een vervolggesprek, maar het ziet er goed uit”, aldus de vleugelaanvaller, die in Nijmegen een contract voor drie seizoenen kan tekenen, in het Noordhollands Dagblad. “NEC is voor mij een mooie stap vooruit.”
De Monnickendammer moet nog wel een medische keuring ondergaan. “Ik verwacht geen problemen. Natuurlijk heb ik de afgelopen jaren wat blessures gehad, maar op dit moment ben ik gewoon fit.” Van Zaanen (24) debuteerde in het seizoen 2002/03 in de hoofdmacht van Volendam en stond dit seizoen in zeventien competitieduels binnen de lijnen (vijf goals). Vorig jaar had de aanvaller met twaalf goals een belangrijk aandeel in het kampioenschap in de Eerste Divisie.
Vet voor 'm.
zeker
whaha wat een lul
donateur
Geef je van de week ff 120 euro
komt goed
Van Zaanen ziet transfer naar NEC wel zitten
wie had er al kaartje gehaald voor obsession outdoor?
ik niet, kweet (nu nog ) niet of ik heenga, anders koop ik wel kaartje aan de deur....
hehe
whaha wat een lul
donateur
"Die andere is Suarez, die ligt op de grond".
oud en niet grappig
Deze verdiend de dubbeldikke en gaat gelijk door voor de nominatie van uitspraak van het jaar.
door de grap hierboven neem ik mijn stem terug....
donateur
Grappen over ajax zijn altijd leuk.
Feyenoord die verliest is ook altijd leuk, maar nu wordt 1x verwacht dat ze winnen en zelfs dat lukt ze niet
arm Volendam...
donateur
hoe gaat t met de harrie sound jayme?
knetter hard
Feyenoord die verliest is ook altijd leuk, maar nu wordt 1x verwacht dat ze winnen en zelfs dat lukt ze niet
arm Volendam...
Laatste keer dat ik verwachtte dat ze wonnen, was 8 mei 2002. En dat deden ze gelukkig ook. Daarna verwacht ik niks meer, pas als ajaks weer een Europese beker wint begin ik weer iets van Feyenoord te verwachten
Was een tijdje geleden bij de Albert Heyn toen ze nog voetbalplaatjes hadden. Maak ik dat pakje open, zitten er maar vier in in plaats van vijf. Zegt de kassajuffrouw: "Die andere is Suarez, die ligt op de grond
Was een tijdje geleden bij de Albert Heyn toen ze nog voetbalplaatjes hadden. Maak ik dat pakje open, zitten er maar vier in in plaats van vijf. Zegt de kassajuffrouw: "Die andere is Suarez, die ligt op de grond".
wie had er al kaartje gehaald voor obsession outdoor?
ikke niet
"Die andere is Suarez, die ligt op de grond".
Grappen over ajax zijn altijd leuk.
Feyenoord die verliest is ook altijd leuk
JA IDD
pas als ajaks weer een Europese beker wint begin ik weer iets van Feyenoord te verwachten