(iig, dit is mijn kijk erop )
club night
wat knalt deze
dees doet t ook heel goed bij mij.....
was ook niet echt druk toch?
wanneer is moeders buter nou jarig morgen of zondag?
Morgen man. Dus eerst m'n moeders verjaardag vieren en om 00:00uur Patricks verjaardag.
heb 't drukker gezien in 't Gat..
op n zaterdag zeker ?
200 man op n vrijdag int gat boven is gewoon druk hoor ...
wel als er n goed feestje gehouden word.. en dat gaat gebeuren binnenkort
maar wel de halve finale in de beker halen, respect!
21 maart
zo ken ik je weer
21 maart
tss niet eens op mijn feestje...
Ja die komen ook hoor, toch?
gefeliciteerd mama buter!
Dees heb ik trouwens ook nog op single liggen, dan wel geen house achtige plaat maar wel op en top!
Ik heb net lekkere wijnen gedronken dat geloof jij niet!! Jullie, naja wine lovers onder ons, moeten ZEKER een x mee! Wauuuuuuuuuuuuuw Heb er ook meteen maar een paar gekocht
Dus eerst m'n moeders verjaardag vieren en om 00:00uur Patricks verjaardag
Bijna jarig!!!
Bijna jarig!!!
je zal maar oud worden
Is er iemand die misschien een Pioneer DJM600 wil kopen? Veel gebruikt, maar wel pas alle 5 kanalen laten vervangen, dus eigenlijk verder zo goed als nieuw. 650 eurootjes, roept u maar
- Wel 2 master uitgangen maar niet 1 om te recorde bijvoorbeeld. En de 2 uitgangen zijn niet afzonderlijk te regelen wat bij de reloops wel kan.
Als je dus iets op wilt nemen ben je genaaid, gaat niet echt makkelijk.
Niet dat ik m per se aan je kwijt moet, maar een 600 is nog steeds beter dan de 400
Effecten valt wel mee, zijn er zelfs volgens mij minder dan op de 600. En er zitten alleen die robot en roll extra op die de 600 niet heeft. Maar geen send mogelijkheid, als je die gewoon aansluit op je pc kan je alle effecten die je kunt bedenken via Ableton draaien. En send zit wel op de 600
hatsikidee! ik heb werk
a, Patrick, Michael & Jayme gefeliciteerd met jullie mama
voor mixem
hatsikidee! ik heb werk
vinden de bier jongens wel leuk
Als je dus iets op wilt nemen ben je genaaid, gaat niet echt makkelijk.
Effecten valt wel mee, zijn er zelfs volgens mij minder dan op de 600. En er zitten alleen die robot en roll extra op die de 600 niet heeft. Maar geen send mogelijkheid, als je die gewoon aansluit op je pc kan je alle effecten die je kunt bedenken via Ableton draaien. En send zit wel op de 600. Niet dat ik m per se aan je kwijt moet, maar een 600 is nog steeds beter dan de 400
En idd de master is ook vervangen, hij klinkt weer helemaal als nieuw
Wil een 800 hebben maar die krengen zijn nog zo achterlijk duur dat ik eerst mn 600 wil verkopen.
meer de kunst om t behoude
alsof P3 alles is pike haha (niks op tegen ofzo) alleen de tijd zit mee, dat dan weer wel
hij heeft ook ALLES al een keer gedaan