Goed bezig Nazi.
Load 'm gelijk ff up op LSDB.
Hij staat er nu helemaal niet meer op...
Of 't ligt aan m'n telefoon. Check 't nog ff na, zit nu namelijk op werk...
Godsamme zeg, ik kijk hier 1 dagje niet en ik zie meteen hele lappen tekst ipv korte kreten als ´teut´, ´bijna vechten ouwe´ of ´Jayme praat niet over dingen waar je nog nooit aan hebt gezeten´.
aar heb jij nog vakantie P of wat? Of is t weer druk op school?
Of je geeft er ff een slinger aan in je purmerendse rukbunker
Help me ff herinneren dat ik nooit bij hem op de bank ga zitten
Wil m wel graag in de top 10 zien
Dat is meer het probleem met Hardcore, wat zich al jaren niet meer ontwikkeld.
En t was nog leuk ook, op alle fronten haha
weet je wat ik wil? Defend The Origin op Q-BASE!
wat hebben hun een vet concept, ik wil dat ze winnen want dan wil ik ook naar Q-BASE!!!
zie liever shadow op q-base
maar dat concept heeft het ook niet gered helaas
Dus omdat HC zich niet ontwikkeld, is het geoorloofd dat producers ongeïnspireerde simpele HS-tracks maken die op HC lijken?
De originaliteit is bij veel hardstyle in de afgelopen jaren ver te zoeken, simpele remixen van oude hardcore-tracks of dus van die net-niet-hardcoretracks , eeuwig dezelfde kick en melodietjes en ga zo maar door
Je beschrijft de huidige mainstream Hardcore of heb je ooit al eens naar de nieuwere Hardstyle geluisterd?
tracks die wel origineel
Lekker wijfen!
Kom jij anders maar met voorbeelden van tracks die wel origineel zijn , met een eigen sound en geen simpele remix of slap hardcoreaftreksel
Theracords
Er zat er 1 tussen waarbij ik dacht: hoe kan het in godsnaam dat jij lerares wil worden? Zag eruit als zo'n beetje iedere man z'n natte droom 3 x raden wie er naast haar gaat zitten bij de eerste les hahaha En is het te obvious als ik vraag of ze me wil voorbereiden op het mondeling (oral exam)?
Geen idee hoe ze heet Maar er liep nog wel meer leuks rond, eerst maar eens goed oriënteren
maar z'n muziek maakt me niet vrolijk.
Smaken verschillen he
Paar filmpjes van de set van Thera op Dancevalley
Vele malen origineler dan wat jij post
Godsamme zeg, ik kijk hier 1 dagje niet en ik zie meteen hele lappen tekst ipv korte kreten als ´teut´, ´bijna vechten ouwe´ of ´Jayme praat niet over dingen waar je nog nooit aan hebt gezeten´. Ga t ook niet allemaal teruglezen, bekijk t maar
de set van Thera op Dancevalley
Paar filmpjes van de set van Thera op Dancevalley
kunnen we ons concentreren op het kampioenschap
Hij staat er weer niet op Nazi.
vet ouwe!
cker gruwlijk ja
Ben erbij geweest.. 5 minuten.. Toen gillend naar Southstylers gerend..
Dat dacht ik ook
Want? Niet melodieus en happy genoeg voor je ?