4 volgers · 252074x bekeken
straks weer een dex n fx optreden en dan opeens vind iederen weer audio psycho's geweldig
welkom in nederland ze moeten altijd ergens om janken
Net zoals in het bericht. Ga lekker terug naar de basis, zoals Dance Valley.. Ik ben nu al 4 keer naar Dance Valley geweest en heb nog nooit een tent zo los zien gaan, als op die set.. Tis geen commerciele sound, ga lekker mixen.. Dat is wat ze het best kunnen
Het enige wat je daarnaast kan doen is als een malle produceren
De meeste zijn het allang al vergeten..
Neemt niet weg dat wij het niet vergeten, je probeerd toch altijd het beste te laten zien. Mensen betalen namelijk genoeg geld voor je en mogen dan ook wat verwachten. Maargoed, zijn genoeg plannen en 't komt allemaal wel op z'n pootjes terecht.
Daarbij hebben we tot nu toe alleen maar een droom meegemaakt en ging 't bijna overal leuk en aardig en veel mensen enthousiast en dan is het logisch dat je een keer op je bek gaat. En de allereerste keer doet gewoon veel pijn, maar daar leren we alleen maar van.
Voor de rest gaan wij ff flink babbellen over hoe en wat en komt het echt allemaal wel weer goed.
Vind 't wel leuk om te zien dat de mensen na het bericht wel respect tonen op een enkeling na.
Alleen die stumpert over dat bekertje kan ik wel afschieten aangezien ik die dus vol op m'n kanus kreeg..
Neemt niet weg dat wij het niet vergeten, je probeerd toch altijd het beste te laten zien. Mensen betalen namelijk genoeg geld voor je en mogen dan ook wat verwachten. Maargoed, zijn genoeg plannen en 't komt allemaal wel op z'n pootjes terecht.
Daarbij hebben we tot nu toe alleen maar een droom meegemaakt en ging 't bijna overal leuk en aardig en veel mensen enthousiast en dan is het logisch dat je een keer op je bek gaat. En de allereerste keer doet gewoon veel pijn, maar daar leren we alleen maar van.
Voor de rest gaan wij ff flink babbellen over hoe en wat en komt het echt allemaal wel weer goed.
Vind 't wel leuk om te zien dat de mensen na het bericht wel respect tonen op een enkeling na.
Alleen die stumpert over dat bekertje kan ik wel afschieten aangezien ik die dus vol op m'n kanus kreeg..
Als ik de reacties goed gelezen heb, ken ik die dus.. Ik kom hem waarschijnlijk aankomend weekend tegen en zal hem eens aanspreken
donateur
straks weer een dex n fx optreden en dan opeens vind iederen weer audio psycho's geweldig
je moet gewoon "om-en-om" draaien...
hitje-eigen productie-hitje-eigen...etc
ondanks deze tegenslag en negatief gelul op internet komen jullie er wel...
lief he? op mij na dan
link is verkeerd
donateur
owja, is het soms mogelijk dat de Audio Psychos LIVE komen optreden Zondag? 
Peter, flans eens deze live-set in elkaar voor jullie grootste fan:
-It's Not Over
-Alcatraz
-Raise Up
-Sound Of Drums
-Systems
-Phuture
-Switch
zorg ik dat er een tafel klaarstaat
leuk vriend

nope, bij elkaar zitten oid vind ik best, ik hoef niet naar de stad....
Peter, flans eens deze live-set in elkaar voor jullie grootste fan:
-It's Not Over
-Alcatraz
-Raise Up
-Sound Of Drums
-Systems
-Phuture
-Switch
zorg ik dat er een tafel klaarstaat
link is verkeerd
https://partyflock.nl/albumelement/73998379
leuk vriend
iemand ideeën?
nope, bij elkaar zitten oid vind ik best, ik hoef niet naar de stad....
donateur
ff een muziek-gerelateerd onderwerp:
The Raiders - A Feeling....
geef mij maar de Citizen Remix ipv de laatst uitgebrachte Tuneboy Remix
zit trouwens ook een soortgelijke sample in die Kai Tracid in bijv. Life Is Too Short & 4 Just One Day heeft gebruikt
(komt dacht ik ook uit Binary Finary als ik me niet vergis
)
The Raiders - A Feeling....
geef mij maar de Citizen Remix ipv de laatst uitgebrachte Tuneboy Remix
zit trouwens ook een soortgelijke sample in die Kai Tracid in bijv. Life Is Too Short & 4 Just One Day heeft gebruikt
laatste aanpassing
nope, bij elkaar zitten oid vind ik best
me 2,
ik hoef niet naar de stad....
ik ook nie
owja, is het soms mogelijk dat de Audio Psychos LIVE komen optreden Zondag?
haha ja nice
Thomas ik en er zondag tot een uur of 2, moet daarna werken
Thomas ik heb zaterdag en zondag nachtdienst... Kom wel ff langs, maar weet niet precies hoe laat...
donateur
Thomas ik en er zondag tot een uur of 2, moet daarna werken.
geen probleem, als je maar ff langskomt
Thomas ik heb zaterdag en zondag nachtdienst... Kom wel ff langs, maar weet niet precies hoe laat...
ook op Zondag staat hier het bier koud
willen
wisselen
donateur
wie gaan er zaterdag na club night?
ik niet, ga uit eten+bowlen met mn ouders
wie gaan er zaterdag na club night?
Avondje Eindhoven
MTV Cribs
Gotta take a look into the fridge.
Vooral dat stuk aan t einde: "he, wie is er hier nou de snackbar, gij of ik?" is masterlijk
Wat een langzame kutmuziek!
Weet je wat ik ga hem voor de 4e keer luisteren vandaag
donateur
Weet je wat
waar heb je gezeten?
zolang afwezig geweest
Ja zit nog weinig op het forum
En heb hier idd al heel lang niet gepost
Maar stiekem miste ik jullie dus hier ben ik weer
Nee dan moet ik nog iets langer onder de zonnebank
Geen idee wanneer ik weer op vakantie naar de zon ga
Eind feb ga ik wel op wintersport met het Monnickendammer meezingkoor
ben je weer zo bruin als een neger?
Nee dan moet ik nog iets langer onder de zonnebank
donateur
dolletjes
Ja zit nog weinig op het forum En heb hier idd al heel lang niet gepost
wat intens....

![[img width=500 height=335]http://94.100.121.21/806800001-806850000/806848701-806848800/806848703_5_tIEM.jpeg[/img]](http://94.100.121.21/806800001-806850000/806848701-806848800/806848703_5_tIEM.jpeg)

![[img width=526 height=478]http://img.moronail.net/img/9/6/2296.jpg[/img]](http://img.moronail.net/img/9/6/2296.jpg)
![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)