t nuchter zijn bevalt mij wel.
maar ben wel zwaar minder gaan drinken.
Toch ruled dronken zijn meer.
Bier en tieten jalalalala...
heb nu opeens maar 1 kamer, i.p.v. 2.
Slopen, ruled!
Ik weet niet wanneer je vrij bent?
Kijk je wel uit, voor je t weet is die van hem ook rood.
Long Chickendiewopppaah!
Long Chickendiewopppaah!
En dat is waar?
Sinds wanneer werk jij dan jayme?
Niet echt wat voor mij denk ik.
Huppa, ff inkopen gedaan alvast voor 't huissie inclusief PS3, dus Harrar: bereid je maar voor, want binnenkort zijn wij online aan 't Fifa'en tegen elkaar.
detacheringsbureau
Kuuuuuuut ik ben dat geld ook helemaal vergeten Je krijgt t asap TT, sorry gap!
Hm das idd best een leuk idee, maar moet t ook een remix zijn van Push Play of van een andere?
Trouwens, de Pim (early hardstyle avondje) word de 24 oktober. Jij en Nazzz zouden openen toch? Dan Storage, dan zouden jullie kijken of Fausto misschien kon en dan ik afsluiten ofzo toch?
Moet namelijk wel ff geroggeld worden van de week..
vind die Memento ook nog steeds heel vet
Simpel hoor Jaym, gewoon ff op http://www.midify.com/ de onderste regel lezen, daar staat download files here en HERE is de link, ff aanklikken en je krijgt meteen de rardownload voor je neus.
ls het een van jullie wel lukt kan je hem dan ergens ff uploaden plz?
Huppa, ff inkopen gedaan
Morgen komt 'ie pas uit werd mij verteld..
Heb em 2 dagen gelede al gespeeld, en ook in 10 own ik iedereen!
Weet je dat zeker Joe?
drink beer
Weet je dat zeker Joe?
Wacht maar jochies. Binnenkort ff oefenen en ik "kick ass & drink beer, Motherfuckers"!!
Faith in your DJ, Memento & Revival X. Vind Revival X wel de vetste optie denk ik...
Trouwens, de Pim (early hardstyle avondje) word de 24 oktober. Jij en Nazzz zouden openen toch? Dan Storage, dan zouden jullie kijken of Fausto misschien kon en dan ik afsluiten ofzo toch?
Ik ben op zoek naar een surround sound die zowel draadloos vanaf je pc afspeelt als van je tv.. Suggesties?
als het een van jullie wel lukt kan je hem dan ergens ff uploaden plz?
Homeless?
Misschien dat wij DD trouwens moeten afzeggen () vanwege een boeking, maar dat is nog niet zeker..