| Betreft: | evenement: Free your mind festival, zaterdag 3 juni 2006 om 12:00 |
Anders ga je er even serieus op in!![]()
Ik heb daar bij een kraampje vorig jaar twee jointjes gekocht zover ik nog weet!Of was dat op AWFS?
Als je maar niet zo irritant gaat worden als ik destijds op Awake westergas
Doordeweeks meestal wel ja of heet dat schijnheilig
Mijn onderbuurvrouw denkt daar trouwens anders over!
*Zet nu christian varela nog wat harder aan*
dat probleem heb ik ook.. moet idd nog ff gaan knallen.. maar ngo steeds nergens puf... miss vannagt weer energie
a snachts leven we op hihi
40% kans op zon en 20% op regen.. we gaan de goede kant op.!god, wat ben ik ook weer snel afgeleid! ga me zelf nu echt ff schop achter de kont geven!!
Knallen nu!
bamberdebambambam...
gewoon blijven volhouden...elke dag het tempo ietwat opvoeren....tis een gewenningsproces....
even vragen of ze evt. op de koffie wil komen ter herkenning van je buurt en gezelligheid en dergelijke....kwart pillie dr koffie in (zeggen dat het een indonesisch extract is wat kalmeert)....zooitje space minimalplaatkes aan, en genieten maar.
40% kans op zon en 20% op regen.. we gaan de goede kant op
Beter als het gewoon droog is![]()
Heb er in ieder geval veel zin in!! Eerste keer FYM voor mij..Tweede keer buiten housen dit jaar voor mij! Ogen dicht, zonnetje schijnend op je gezicht, handjes in de lucht..Blijft toch lekker
Tijd Tafeltje??
vorig jaar werd echt 1 op 4 uit de rij gehaald en kheb verscheidene verhalen gehoord over meisjes die tegenover een vrouwelijke agent alles tot op de slip uit moesten doen.
andere maat van me werd ook geheel gestript..
Hier in Arnhem mag je al met een agent een hokje in als je een keer in je zakken voelt voor de ingang.
Ook scheel kijken resulteerd in een onderzoekje.
Vorig jaar stonden er op verhogingen zelfs agenten te kijken naar "verdachte" bewegingen alsof het een gevangenkamp was.
gaaaast...dat is werkelijk onmogelijk.
ik heb namelijk nooit bekenden lopen uitlokken tot ruzie aan toe....ze lopen duwen als een MF juist ter momente van de laatste hemelse platen...godver de godver wat was ik pissed op je toen.
STIERVERVELEND was je toen
irritatie mee omhoog wil halen is het bijten van mensen ....bekenden of onbekenden
Komt deze week ergens hoorde ik
14.30 Johannes Heil (Live)
15.45 Vince Watson (Live)
16.45 Anthony Rother (Live)
20.15 Oscar Mulero
21.30-23u Derrick May
13.30 Joris Voorn (Live)
14.30 Johannes Heil (Live)
15.30 Laidback Luke
17.00 Benjamin Bates
17.45 Darko vs Benny
19.15 Karotte (D)