Partyflock

Forumonderwerp · 846079

welke van de 2 vinden jullie het beste:P
laatste aanpassing

Allebei :aai:
darkcontroller
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
wat is de tussenstand :D

gelijke stand, want we vergelijken ons zelf niet met elkaar ;)
whha ik vind ut prima hoor.. probeer in de sfeer van de topic te blivjen... ;p

JAZEKER........
Uitspraak van iGwenda op woensdag 1 februari 2006 om 21:53:
JAZEKER........

de hypotheker
laatste aanpassing

Uitspraak van Triple Nipple op woensdag 1 februari 2006 om 22:02:
de hypothekerlaatste aanpassing 1 februari 2006 22:03

:s
dat wou ze nou net niet horen 8)
Artiest {SHOWLIST artist 99426, 12383}
Truste iedereen...

(K)

trusten lieverd

Artiest {SHOWLIST artist 6622, 48101}
He victa,

is het niet zo dat je verschillende stijlen expres "uitprobeert" om zo te kijken waar je je het meeste in kan vinden en waar je je het lekkerst bij voelt, wat slaat wel aan en wat slaat niet aan? Kan ik me best voorstellen. Je bent toch met iets bezig waar je mee bezig wil BLIJVEN... Ik heb zelf (thuis) verschillende stijlen geproduceert en ben er eigenlijk nog steeds niet echt uit wat ik nou het vetst vind. Wel veeeeel respect gekregen voor industrial, door het zelf proberen te maken. Daarnaast heb ik meestal wel een vrij dezelfde stijl als het op draaien aan komt. En in dezelfde stijl kun je natuurlijk ook wel varieren in lomp- en snelheid.

ZO heel verhaal weer... was ook weer niet de bedoeling, maar vond het wel interessant om te weten.

Grtz en zie jullie misschien snel weer s (en toch baal ik altijd van valse beloftes haha;) misschien zit er weer eens een optreden in enschede of omgeving in, who knows)

GRTZ! peace out.

redelijk waar.

ok de uitleg.
We zijn nog niet heel lang bezig.
zijn dus eerst jaren zelf naar feesten gegaan en hebben dat opgeslagen in ons geheugen.
toen we besloten om met de muziek te beginnen kwamen we er al snel achter dat het zo eenvoudig niet is om een eigen stijl te krijgen.
dat is het eerste punt

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:57:
is het niet zo dat je verschillende stijlen expres "uitprobeert" om zo te kijken waar je je het meeste in kan vinden en waar je je het lekkerst bij voelt, wat slaat wel aan en wat slaat niet aan?

wat ons het lekkerste ligt: alles, want we kijken dan naar wat we zelf vet vinden en dat is heel uitgebreid en daarom maken we ook diverse tracks.
binnenkort gaat er weer in diverse aantal tracks naar rige toe waar weer alles in te vinden is.

scheurcore (nieuwe naam??), melodie's, maar ook darkcore (dna stijl)

het aanslaan boeit ons nog zo zeer niet eens, want wij vinden van onszelf (ja is missschien arrogant) unusual een meester werk, maar toch veel commentaar op gehad.
zowel positief als negatief.
(zie recensie dna cd)
boeien, wij zijn er trots op. anders maak je het niet.
wel toegegeven dat we natuurlijk ook tracks hebben(en die zijn uitgekomen) die we minder vinden, maar dat houdt je toch, want als je hem inlevert vind je hem vet, maar als ie echt uitkomt baal je weer, want dan hoor je altijd weer slechte dingen in de track.
leer je wel mee om gaan, want hij is toch al op plaat en het motiveert om nog beter te werk te gaan.

tsja, we richten ons lekker ruim, omdat dus onze sets ook alle ellementen bevatten van de hardcore.

we beginnen vaak met dna, enzyme over naar wat darkcore, beetje main erbij en op het einde ragstyle.
en als we echt zin hebben zelfs wat terror.

we draaien alleen wat we zelf vet vinden.

snap je een beetje wat ik bedoel uit te leggen???

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:57:
en toch baal ik altijd van valse beloftes haha

tsja, van wie dan???

peace

zo wat een verhaal zeg

*out*

haha ja ik verveel me ook momenteel dus hoppakee hier nog een verhaal ;)

Ik begrijp dat zeker wel, doen wat je hart je in geeft (en nee ik heet geen Dr. Phil) maar daar komt het wel op neer. Niet voor anderen aan de bak gaan, anders had ik t draaien ook niet al die tijd volgehouden. Het moet idd wel leuk blijven. Het is natuurlijk ook wat je op dat moment voelt en wat je over wilt brengen in je muziek. Ik heb eens zwaar over de rooie aan de muziek gezeten, kan toch wel merken dat er dan iets anders uit komt dan wanneer je net sex hebt gehad ;) hahaha...

Ik denk dat je een tijdje hebt om je stijl bekendheid te geven, waarna je ook mensen achter je krijgt. Of mensen achter je verliest...

(valse beloftes van mensen die zeggen: IK ZIE JE SNEL!);)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:12:
IK ZIE JE SNEL

heb ik nooit gezegd wehehehe

ok.
nogmaals.
we willen voorkomen dat we een eigen stijl krijgen, omdat je anders een hokje in word gedrukt.
en om voor alle stijlen een andere naam te pakken is ook zo wat.
(zijn er wel mee bezig trouwens ;) )
we maken gewoon waar we zin in hebben en soms gaan we bezig en willen we een main track maken, maar komt er iets dark's uit enz. enz.

omdat we dus diverse stijlen vet vinden(zelfs schranz staat op het programma) maken we het ook.

dus als we ergens draaien akn je dus een diverse set verwachten puur omdat we veel soorten hardcore mooi vinden.

lang leve de niet hokjes denkers ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:17:
Uitspraak van Eye-con op woensdag 1 februari 2006 om 23:12:
IK ZIE JE SNEL

heb ik nooit gezegd wehehehe

Nee IK zei dat ;)

SCHRANZ :P heerlijk ;) check ook eens (als je ergens de mogelijkheid krijgt): Mental Symbiot.

Ik heb tzelfde ja, begin aan een track met het idee voor melodieus, en na een aantal rare effecten en alcohol, komt er iets heel anders uit. Je moet jezelf daar ook niet door tegen laten houden.
Daarnaast is t natuurlijk ook wel belangrijk dat t publiek wat voor je komt luisteren, een beetje een idee hebben van wat ze kunnen verwachten.

en zeker lang leve de NIET hokjes denkers, oftewel SPACEY ppl ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:27:
Daarnaast is t natuurlijk ook wel belangrijk dat t publiek wat voor je komt luisteren, een beetje een idee hebben van wat ze kunnen verwachten.

juist, van alles en nog wat.

ik ga slapen grtz spreek je laters

Artiest Balbasaur
dj darkcontroller
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
dat was opzich wel een goeie discussie :yes: geeft het nut van een forum tog nog weer:9

maarja ik ga geen oordeel vellen tussen deze 2 favo's van mij...

* Beide DNA
* Beide Variatie snel / langzamer (michel meestal sneller)
* Beide zitten de nummers echt technisch super in elkaar!
* Beide kunnen erg goed draaien (michel iets meer mixmaster)
* Beide nummers op platen / cd's etc. (michel iets meer vanwege langer meedraai)

mensen kunnen daarnaast wel een eige opini geven wat hun meer aanspreekt, maar feitelijk gaan ze behoorlijk gelijk op (f)

hmm

Cemon Victa heb lekkere tracks, maar k ga denk toch voor Darkcontroller, DNA 013 Scrambled Minds is een meesterwerk, blij dat ik die plaat in me bakkie heb liggen (L)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 08:24:
Cemon Victa heb lekkere tracks, maar k ga denk toch voor Darkcontroller

die twijfel is wel grappig :D:D:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 08:24:
DNA 013 Scrambled Minds is een meesterwerk

:o owh michel jij speelt vals.
wehehehe :devil:

Uitspraak van The Untalented One b) op donderdag 2 februari 2006 om 12:05:
das geen vals spelen, dat is gewoon een Geniale plaat

wel vals spelen, want dat is een je weet wel en een je weet wel :devil:
of liever gezegd
negative A & darkcontroller

maar geeft niet, ook al reken je die niet mee, heb je altijd straks dna23 :kwijl: :respect: asstortion :respect:

gewoon geweldige track van michel

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 12:01:
die twijfel is wel grappig

hehe geeft je trots he :p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 13:00:
hehe geeft je trots he

8)

maar Darkcontrollertje is toch beter :[ :p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 13:02:
maar Darkcontrollertje is toch beter

true :respect:
door meer ervaring :x
nou ik vind op sommige punten dan cemon weer beter, die heeft wat meer experimentele shit :)
denk miss ook wat eyecon zei, omdat ze nu wat meer experimentere vanwege welke richting ze btje opwillen.. niet geheel ricar, dus heb niet over hokjes etc, maar gwoon wat meer experimentere

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 00:04:
dj darkcontroller

me 2

Uitspraak van ManUmaX op donderdag 2 februari 2006 om 14:31:
denk miss ook wat eyecon zei, omdat ze nu wat meer experimentere vanwege welke richting ze btje opwillen.. niet geheel ricar, dus heb niet over hokjes etc, maar gwoon wat meer experimentere

we zullen altijd blijven uitproberen, want het gaat niet om de hokjes of wat dan ook, maar we vinden veel hardcore mooi dus willen we veel blijven maken.
snap je nu wat ik bedoel?
ik wel miss andere niet?

Uitspraak van ManUmaX op donderdag 2 februari 2006 om 15:06:
ik wel miss andere niet?

vast wel
verveel me:( vannochtend veelste fanatiek op het werk:p heb nu alle pc's alweer klaar...

ja vast manu ;)
http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=0W0LPQ1J4TMEH17JBZG871U54B

kijkt u ma voor jezelf.. alle pc's klaar;)
laatste aanpassing

goed bezig man :D:D:D
:respect:

das mijn werkplekje:)

;)
dacht ik al :D:D

Artiest Jay Steel
Carvan Cevitan of Drankcontroller .. Hmm..

Lastige keuze :9

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 16:45:
Carvan Cevitan of Drankcontroller .. Hmm..

hey proto sips ;)
alles mooi dan?

B) !

Mja, gaat goed hier!

Dáár ook?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 16:48:
Mja, gaat goed hier!

Dáár ook?

ja zekers
bezig met de muziek he ;)
2 tracks weer af:D:D

Goed bezig!

Kan hier ook volop mn ding doen. Pa + vriendin zijn 2 weken opgehoepeld naar Egypte, dus heb ik het huis voor mezelf B)

Party, pizza vreten, party, slaapfeestjes en weer pizza vreten tot de party weer begint :9

Mja, gezellige boel dus B)