Uitspraak van dj darkcontroller op woensdag 1 februari 2006 om 21:32:pfffffffffffffffff
loop je leeg michel???
Uitspraak van Triple Nipple op woensdag 1 februari 2006 om 22:02:de hypothekerlaatste aanpassing 1 februari 2006 22:03
dat wou ze nou net niet horen
He victa,
is het niet zo dat je verschillende stijlen expres "uitprobeert" om zo te kijken waar je je het meeste in kan vinden en waar je je het lekkerst bij voelt, wat slaat wel aan en wat slaat niet aan? Kan ik me best voorstellen. Je bent toch met iets bezig waar je mee bezig wil BLIJVEN... Ik heb zelf (thuis) verschillende stijlen geproduceert en ben er eigenlijk nog steeds niet echt uit wat ik nou het vetst vind. Wel veeeeel respect gekregen voor industrial, door het zelf proberen te maken. Daarnaast heb ik meestal wel een vrij dezelfde stijl als het op draaien aan komt. En in dezelfde stijl kun je natuurlijk ook wel varieren in lomp- en snelheid.
ZO heel verhaal weer... was ook weer niet de bedoeling, maar vond het wel interessant om te weten.
Grtz en zie jullie misschien snel weer s (en toch baal ik altijd van valse beloftes haha
misschien zit er weer eens een optreden in enschede of omgeving in, who knows)
GRTZ! peace out.
is het niet zo dat je verschillende stijlen expres "uitprobeert" om zo te kijken waar je je het meeste in kan vinden en waar je je het lekkerst bij voelt, wat slaat wel aan en wat slaat niet aan? Kan ik me best voorstellen. Je bent toch met iets bezig waar je mee bezig wil BLIJVEN... Ik heb zelf (thuis) verschillende stijlen geproduceert en ben er eigenlijk nog steeds niet echt uit wat ik nou het vetst vind. Wel veeeeel respect gekregen voor industrial, door het zelf proberen te maken. Daarnaast heb ik meestal wel een vrij dezelfde stijl als het op draaien aan komt. En in dezelfde stijl kun je natuurlijk ook wel varieren in lomp- en snelheid.
ZO heel verhaal weer... was ook weer niet de bedoeling, maar vond het wel interessant om te weten.
Grtz en zie jullie misschien snel weer s (en toch baal ik altijd van valse beloftes haha
GRTZ! peace out.
redelijk waar.
ok de uitleg.
We zijn nog niet heel lang bezig.
zijn dus eerst jaren zelf naar feesten gegaan en hebben dat opgeslagen in ons geheugen.
toen we besloten om met de muziek te beginnen kwamen we er al snel achter dat het zo eenvoudig niet is om een eigen stijl te krijgen.
dat is het eerste punt
wat ons het lekkerste ligt: alles, want we kijken dan naar wat we zelf vet vinden en dat is heel uitgebreid en daarom maken we ook diverse tracks.
binnenkort gaat er weer in diverse aantal tracks naar rige toe waar weer alles in te vinden is.
scheurcore (nieuwe naam??), melodie's, maar ook darkcore (dna stijl)
het aanslaan boeit ons nog zo zeer niet eens, want wij vinden van onszelf (ja is missschien arrogant) unusual een meester werk, maar toch veel commentaar op gehad.
zowel positief als negatief.
(zie recensie dna cd)
boeien, wij zijn er trots op. anders maak je het niet.
wel toegegeven dat we natuurlijk ook tracks hebben(en die zijn uitgekomen) die we minder vinden, maar dat houdt je toch, want als je hem inlevert vind je hem vet, maar als ie echt uitkomt baal je weer, want dan hoor je altijd weer slechte dingen in de track.
leer je wel mee om gaan, want hij is toch al op plaat en het motiveert om nog beter te werk te gaan.
tsja, we richten ons lekker ruim, omdat dus onze sets ook alle ellementen bevatten van de hardcore.
we beginnen vaak met dna, enzyme over naar wat darkcore, beetje main erbij en op het einde ragstyle.
en als we echt zin hebben zelfs wat terror.
we draaien alleen wat we zelf vet vinden.
snap je een beetje wat ik bedoel uit te leggen???
tsja, van wie dan???
peace
zo wat een verhaal zeg
*out*
ok de uitleg.
We zijn nog niet heel lang bezig.
zijn dus eerst jaren zelf naar feesten gegaan en hebben dat opgeslagen in ons geheugen.
toen we besloten om met de muziek te beginnen kwamen we er al snel achter dat het zo eenvoudig niet is om een eigen stijl te krijgen.
dat is het eerste punt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:57:is het niet zo dat je verschillende stijlen expres "uitprobeert" om zo te kijken waar je je het meeste in kan vinden en waar je je het lekkerst bij voelt, wat slaat wel aan en wat slaat niet aan?
wat ons het lekkerste ligt: alles, want we kijken dan naar wat we zelf vet vinden en dat is heel uitgebreid en daarom maken we ook diverse tracks.
binnenkort gaat er weer in diverse aantal tracks naar rige toe waar weer alles in te vinden is.
scheurcore (nieuwe naam??), melodie's, maar ook darkcore (dna stijl)
het aanslaan boeit ons nog zo zeer niet eens, want wij vinden van onszelf (ja is missschien arrogant) unusual een meester werk, maar toch veel commentaar op gehad.
zowel positief als negatief.
(zie recensie dna cd)
boeien, wij zijn er trots op. anders maak je het niet.
wel toegegeven dat we natuurlijk ook tracks hebben(en die zijn uitgekomen) die we minder vinden, maar dat houdt je toch, want als je hem inlevert vind je hem vet, maar als ie echt uitkomt baal je weer, want dan hoor je altijd weer slechte dingen in de track.
leer je wel mee om gaan, want hij is toch al op plaat en het motiveert om nog beter te werk te gaan.
tsja, we richten ons lekker ruim, omdat dus onze sets ook alle ellementen bevatten van de hardcore.
we beginnen vaak met dna, enzyme over naar wat darkcore, beetje main erbij en op het einde ragstyle.
en als we echt zin hebben zelfs wat terror.
we draaien alleen wat we zelf vet vinden.
snap je een beetje wat ik bedoel uit te leggen???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:57:en toch baal ik altijd van valse beloftes haha
tsja, van wie dan???
peace
zo wat een verhaal zeg
*out*
haha ja ik verveel me ook momenteel dus hoppakee hier nog een verhaal 
Ik begrijp dat zeker wel, doen wat je hart je in geeft (en nee ik heet geen Dr. Phil) maar daar komt het wel op neer. Niet voor anderen aan de bak gaan, anders had ik t draaien ook niet al die tijd volgehouden. Het moet idd wel leuk blijven. Het is natuurlijk ook wat je op dat moment voelt en wat je over wilt brengen in je muziek. Ik heb eens zwaar over de rooie aan de muziek gezeten, kan toch wel merken dat er dan iets anders uit komt dan wanneer je net sex hebt gehad
hahaha...
Ik denk dat je een tijdje hebt om je stijl bekendheid te geven, waarna je ook mensen achter je krijgt. Of mensen achter je verliest...
(valse beloftes van mensen die zeggen: IK ZIE JE SNEL!)
Ik begrijp dat zeker wel, doen wat je hart je in geeft (en nee ik heet geen Dr. Phil) maar daar komt het wel op neer. Niet voor anderen aan de bak gaan, anders had ik t draaien ook niet al die tijd volgehouden. Het moet idd wel leuk blijven. Het is natuurlijk ook wat je op dat moment voelt en wat je over wilt brengen in je muziek. Ik heb eens zwaar over de rooie aan de muziek gezeten, kan toch wel merken dat er dan iets anders uit komt dan wanneer je net sex hebt gehad
Ik denk dat je een tijdje hebt om je stijl bekendheid te geven, waarna je ook mensen achter je krijgt. Of mensen achter je verliest...
(valse beloftes van mensen die zeggen: IK ZIE JE SNEL!)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:12:IK ZIE JE SNEL
heb ik nooit gezegd wehehehe
ok.
nogmaals.
we willen voorkomen dat we een eigen stijl krijgen, omdat je anders een hokje in word gedrukt.
en om voor alle stijlen een andere naam te pakken is ook zo wat.
(zijn er wel mee bezig trouwens
we maken gewoon waar we zin in hebben en soms gaan we bezig en willen we een main track maken, maar komt er iets dark's uit enz. enz.
omdat we dus diverse stijlen vet vinden(zelfs schranz staat op het programma) maken we het ook.
dus als we ergens draaien akn je dus een diverse set verwachten puur omdat we veel soorten hardcore mooi vinden.
lang leve de niet hokjes denkers
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:17:Uitspraak van Eye-con op woensdag 1 februari 2006 om 23:12:
IK ZIE JE SNEL
heb ik nooit gezegd wehehehe
Nee IK zei dat
SCHRANZ
Ik heb tzelfde ja, begin aan een track met het idee voor melodieus, en na een aantal rare effecten en alcohol, komt er iets heel anders uit. Je moet jezelf daar ook niet door tegen laten houden.
Daarnaast is t natuurlijk ook wel belangrijk dat t publiek wat voor je komt luisteren, een beetje een idee hebben van wat ze kunnen verwachten.
en zeker lang leve de NIET hokjes denkers, oftewel SPACEY ppl
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:27:Daarnaast is t natuurlijk ook wel belangrijk dat t publiek wat voor je komt luisteren, een beetje een idee hebben van wat ze kunnen verwachten.
juist, van alles en nog wat.
ik ga slapen grtz spreek je laters
dat was opzich wel een goeie discussie
geeft het nut van een forum tog nog weer
maarja ik ga geen oordeel vellen tussen deze 2 favo's van mij...
* Beide DNA
* Beide Variatie snel / langzamer (michel meestal sneller)
* Beide zitten de nummers echt technisch super in elkaar!
* Beide kunnen erg goed draaien (michel iets meer mixmaster)
* Beide nummers op platen / cd's etc. (michel iets meer vanwege langer meedraai)
mensen kunnen daarnaast wel een eige opini geven wat hun meer aanspreekt, maar feitelijk gaan ze behoorlijk gelijk op
maarja ik ga geen oordeel vellen tussen deze 2 favo's van mij...
* Beide DNA
* Beide Variatie snel / langzamer (michel meestal sneller)
* Beide zitten de nummers echt technisch super in elkaar!
* Beide kunnen erg goed draaien (michel iets meer mixmaster)
* Beide nummers op platen / cd's etc. (michel iets meer vanwege langer meedraai)
mensen kunnen daarnaast wel een eige opini geven wat hun meer aanspreekt, maar feitelijk gaan ze behoorlijk gelijk op
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 08:24:Cemon Victa heb lekkere tracks, maar k ga denk toch voor Darkcontroller
die twijfel is wel grappig
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 08:24:DNA 013 Scrambled Minds is een meesterwerk
wehehehe
Uitspraak van The Untalented Onedas geen vals spelen, dat is gewoon een Geniale plaatop donderdag 2 februari 2006 om 12:05:
wel vals spelen, want dat is een je weet wel en een je weet wel
of liever gezegd
negative A & darkcontroller
maar geeft niet, ook al reken je die niet mee, heb je altijd straks dna23
gewoon geweldige track van michel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 12:01:die twijfel is wel grappig
hehe geeft je trots he
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 13:02:maar Darkcontrollertje is toch beter
true
denk miss ook wat eyecon zei, omdat ze nu wat meer experimentere vanwege welke richting ze btje opwillen.. niet geheel ricar, dus heb niet over hokjes etc, maar gwoon wat meer experimentere
we zullen altijd blijven uitproberen, want het gaat niet om de hokjes of wat dan ook, maar we vinden veel hardcore mooi dus willen we veel blijven maken.
snap je nu wat ik bedoel?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 16:45:Carvan Cevitan of Drankcontroller .. Hmm..
hey proto sips
alles mooi dan?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 16:48:Mja, gaat goed hier!
Dáár ook?
ja zekers
bezig met de muziek he
2 tracks weer af