whaahahaha!!! goed idee.. vrijwilligers nodig???
we kunnen wel een keer afspreken bij een kerk voor de deur
ik kom wel
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 31 januari 2006 om 23:04:eigenlijk moet er ook een gabber bus zijn met vette woofers er in
en dan bij de kerk voor de deur staan dreunen en hakke
en flyers uitdelen aan griffo's
en zeggen dat er veeel leukere dingen te doen zijn dan suf in de kerk zitte, en bang zijn voor satan
weetje ik ga dat gewoon een keer doen met mn auto, dan film ik t en zet ik m op internet
maak er wel een topic over als ik t gedaan heb
hahahahahahahaa
echt een goed idee, ga ik echt doen :
na MOH ofzo..
laatste aanpassing
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 31 januari 2006 om 23:04:eigenlijk moet er ook een gabber bus zijn met vette woofers er in
en zeggen dat er veeel leukere dingen te doen zijn dan suf in de kerk zitte, en bang zijn voor satan
weetje ik ga dat gewoon een keer doen met mn auto, dan film ik t en zet ik m op internet
hahahahahahahaa
echt een goed idee, ga ik echt doen :
hahahahahahahaa
echt een goed idee, ga ik echt doen
hijs wel goed jah...
laatste aanpassing
maar het beste is om binne op de party te gaan bidden,
dan zal jezus satan verdrijven,
maar naar binnen gaan nee.
hahahahaha geweldig, zo,n neger tegen zo,n jezus figuur, ja maar dit is hardcore, dan ken je niet met zielige dingentjes aankomen zoals koos alberts,
oh oh oh wat een lol.
en dan inderdaad nog die kerel die de hele avond rondjes loopt, en elk rondje is anders.
dan zal jezus satan verdrijven,
maar naar binnen gaan nee.
hahahahaha geweldig, zo,n neger tegen zo,n jezus figuur, ja maar dit is hardcore, dan ken je niet met zielige dingentjes aankomen zoals koos alberts,
oh oh oh wat een lol.
en dan inderdaad nog die kerel die de hele avond rondjes loopt, en elk rondje is anders.
laatste aanpassing

![-=[*TeRRa||TeKK*]=-](/images/user/270155_2287306.gif)

![[HuipiE]](/images/user/143712_926564.gif)