Partyflock

Forumonderwerp · 845793

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Denemarken komt maar niet af van de rel rond de cartoons van de profeet Mohammed in de krant Jyllands-Posten. In Saudi-Arabië is een boycot van Deense producten afgekondigd. Ondertussen heeft het Deense bedrijfsleven afstand genomen van de krant.

Het hoofd van de Confederatie van Deense Industrieën, Hans Skov Christensen, heeft Jyllands-Posten in een ingezonden brief opgeroepen ‘zijn vrijheid van meningsuiting te gebruiken om uit te leggen hoe het aankijkt tegen het feit dat grote groepen mensen zich beledigd voelen door de tekeningen’.

Politici en moslimleiders in de islamitische wereld hebben de karikaturen verworpen als een belediging voor hun godsdienst en de profeet. Jyllands-Posten weigert zijn excuses aan te bieden op grond van de vrijheid van meningsuiting. De Deense regering heeft om dezelfde reden gezegd niet te zullen ingrijpen

Daarop trok Saudi-Arabië donderdag zijn ambassadeur terug uit Kopenhagen. Libië heeft gisteren zijn ambassade in Denemarken gesloten.

Slachtoffer van de boycot is onder meer Arla, een van de grootste Deense producenten van melkproducten. Meer dan driehonderd winkels in Saudi-Arabië hebben producten van Arla uit de schappen gehaald. Het bedrijf poogt met advertenties in Saudische kranten uit te leggen hoe het zit met de cartoons, daarbij geholpen door de Deense ambassadeur in Riyad.

De hoofdredacteur van Jyllands-Posten, Carsten Juste, zei tegen het persbureau Associated Press dat het hem spijt als moslims zich gekrenkt voelen. Maar hij voegde eraan toe dat zijn krant zijn redactionele beleid niet laat bepalen door ‘een dictatuur als Saudi-Arabië’.

-------
Vind het ook wel een beetje overdreven reacties vanuit het Midden-Oosten :/. Dat gezever over zo'n cartoon, alsof ze daar zo heilig zijn :no:.
Snap dat het 'offensive' kan zijn tegenover moslims, maar óók dit valt onder vrijheid van meningsuiting :yes:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:20:
Ik ben PvdA-bestuurslid van de afdeling Bergen op Zoom
Landelijk congresafgevaardigde
#11 op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen
JS-lid
En oprichter JS-afdeling Zuid/West Nederland in wording

En wat doen jullie zoal voor deze maatschappij buiten een beetje op partyflock je (beperkte) visie neerplempen?

PVDA, ik had het kunnen weten :nocheer:

Uitspraak van The advisor op maandag 13 februari 2006 om 14:22:
zo weinig mogelijk, zo weinig mogelijk...

:respect:

alsof het nut heeft om iets voor de maatschappij te doen als die linkse PVDA rakkers op het punt staan het land naar een ernorm dieptepunt te brengen O:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:20:
En wat doen jullie zoal voor deze maatschappij buiten een beetje op partyflock je (beperkte) visie neerplempen?

Ik ben lid van de maatschappij en dan zie je zo hier en daar wat dingetjes die niet kloppen he :S

Vip, en wat zijn jouw politieke actiepunten?
Wat zijn jouw voorgenomen acties die je in de politiek wilt wijzigen?
Ik ben benieuwd
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:24:
alsof het nut heeft om iets voor de maatschappij te doen als die linkse PVDA rakkers op het punt staan het land naar een ernorm dieptepunt te brengen

het lullige is dat jij het nog meent ook

The advisor ;-)

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:22:
Iedereen die het niet met jouw eens is die noem je dom

Dat is nu net wat die PvdA kneuzen altijd gedaan hebben.
Niet naar de mensen geluisterd, niet gekeken wat er in de samenleving speelt, alles maar gewoon op de bekrompen sociale manier doen.
En ondertussen niet doorhebben dat het flink broeit overal.
En toen kwamen de verkiezingen en hebben ze het geweten, en dan moet er ineens wel aktie ondernomen worden...
Ik heb eens staan babbelen met de wethouders hier in het dorp en het zijn allemaal van die nerds.
Mannen die weten hoe ze dingen aanpakken kijken wel uit om de politiek in te gaan, vandaar dat je allemaal van die sukkels ziet
laatste aanpassing

Uitspraak van The advisor op maandag 13 februari 2006 om 14:28:

dat zie ik eigelijk eerder positief ;)

Uitspraak van The advisor op maandag 13 februari 2006 om 14:28:

Wat is daar no lullig aan? :?
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:29:
dat zie ik eigelijk eerder positief

dat wist ik,

The advisor ;-)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:53:
Of moet ik het voor je uitspellen dat ik al meer dan een jaar zeer actief ben in de politiek?

ok ik wil niet zeggen dat mijn spelling altijd klopt!!maar voor een politicus maak je aardig wat spelfouten!En je politieke ideeen schiet nederland ook niet echt op!en wat doet een druk politicus de hele dag op partyflock!!!???ga aan het werk man!

Uitspraak van The advisor op maandag 13 februari 2006 om 14:31:
dat wist ik,

The advisor

je hoeft niet overal je naam bij te zetten hoor, ik weet nu wel wie het zegt ;P
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:28:
Ik heb eens staan babbelen met de wethouders hier in het dorp en het zijn allemaal van die nerds.

euhhh, heb je het profiel van Vip al eens bekeken dan?

Dan weet je genoeg :nocheer:

Uitspraak van rubenV op maandag 13 februari 2006 om 14:32:
en wat doet een druk politicus de hele dag op partyflock!!!???ga aan het werk man!

:respect:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:33:
euhhh, heb je het profiel van Vip al eens bekeken dan?

Dan weet je genoeg

hahahahahahahahahhahahahaha

Uitspraak van rubenV op maandag 13 februari 2006 om 14:32:
wat doet een druk politicus de hele dag op partyflock!!!???ga aan het werk man!

:cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:22:
Iedereen die het niet met jouw eens is die noem je dom

Sorry hoor, maar als je zo redeneerd dan ben je het niet waardig om in de politiek te zitten.

En om in te zien dat jullie denkwijze de zaken erger maken ipv beter hoef je echt geen psycholoog te zijn.

Maargoed ik wil ook wel even zeiken op Vip, kan iemand me een leugen of onwaarheid citeren? Want "links lullen" is een hersenloos excuus dat door mensen wordt geroepen die geen andere argumenten hebben, dus show me.

Wat heeft dit gezeik eigenlijk nog met het topic te maken? :/

Uitspraak van Knoalster op maandag 13 februari 2006 om 14:35:
Maargoed ik wil ook wel even zeiken op Vip, kan iemand me een leugen of onwaarheid citeren? Want "links lullen" is een hersenloos excuus dat door mensen wordt geroepen die geen andere argumenten hebben, dus show me

Link lullen betekend voor de meeste mensen dat zij oogkleppen op hebben.

links lullen is inderdaad al een goed argument
Dat is nu net wat die PvdA kneuzen altijd gedaan hebben.
Niet naar de mensen geluisterd, niet gekeken wat er in de samenleving speelt, alles maar gewoon op de bekrompen sociale manier doen.
En ondertussen niet doorhebben dat het flink broeit overal.

De PvdA komt tenminste wel nog op voor de hard werkende mens. Ik als hovenier ben onder het CDA, VVD en D66 veel kwijtgeraakt, net zoals jullie. Is dat dan wat jullie willen? Nog hogere zorgwet kosten? Nog meer daling van de koopkracht? 'K heb de vorige keer eerst op LN gestemd, en daarna op de VVD. Maar nu ga ik weer lekker voor de PvdA. Maja, dit hoort volgens mij in een ander topic plaats :)

Ging het hier niet over Deense Cartoons? Volgens mij is iedereen wel zo ongeveer uitgepraat :D
laatste aanpassing

Laten we een beetje on-topic gaan...

Wat geeft een stelletje k*tmarokkanen het recht om willekeurig vlaggen te gaan verbranden van een land omdat 1 enkele inwoner een paar spotprenten gemaakt heeft.

Zouden ze ook Nederlandse vlaggen gaan verbranden en consulaten gaan slopen als ze erachter zouden komen dat Hans Teeuwen Allah weleens beledigd heeft?

Wat de fak heeft een heel land te maken met 1 enkele tekenaar :S
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:38:
Link lullen betekend voor de meeste mensen dat zij oogkleppen op hebben.

niks aan toe te voegen!dat is het enige wat we ermee willen zeggen!en wij komen anders ook met argumenten hoor!dus wat is je probleem??

Uitspraak van Teppertje op maandag 13 februari 2006 om 14:40:
De PvdA komt tenminste wel nog op voor de hard werkende mens. Ik als hovenier ben onder het CDA, VVD en D66 veel kwijtgeraakt, net zoals jullie. Is dat dan wat jullie willen? Nog hogere zorgwet kosten? Nog meer daling van de koopkracht?

Als de PvdA al vanaf het prille begin wat zuiniger omgegaan was met de staatskas en niet elke zielepoot uit Afrika hier een warm onthaal had gegeven compleet met uitkering, woonhuis en inboedel, dan hadden we nu wat meer centjes over gehad om de tekorten in de zorg op te vullen.

Als niet elke Jan Doedel hier een uitkering kan krijgen als ie alleen al jeuk aan zijn teen heeft of een ander zielig verhaal dan had je sowieso niet veel kwijtgeraakt.
Het sociale zorgstelsel is gewoon een grote filantropische instelling waar elke werkschuwe loser van mee kan profiteren.
Als men al vanaf de jaren '70 er een streng asiel en social beleid op na had gehouden hadden we miljarden over gehouden...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:41:

Wat geeft een stelletje k*tmarokkanen het recht om willekeurig vlaggen te gaan verbranden van een land omdat 1 enkele inwoner een paar spotprenten gemaakt heeft.

Niks natuurlijk, maar waarom zijn die kutkinderen belangrijker dan die miljoen nederlandse moslims die GEEN vlaggen in brand hebben gestoken en op een andere manier hun ontevredenheid uiten?

Zouden ze ook Nederlandse vlaggen gaan verbranden en consulaten gaan slopen als ze erachter zouden komen dat Hans Teeuwen Allah weleens beledigd heeft?

Wat de fak heeft een heel land te maken met 1 enkele tekenaar

Yeah, weer ontopic :p

Je hebt gelijk, en dan ook weer ongelijk. het begon idd met een Deense cartoonist, maar onderhand zijn er in vele Europese landen spotprenten over dit onderwerp gemaakt. Dus het gaat niet meer om 1 persoon.

'K zag laatst in het Limburgs Dagblad een vette. 2 potloden die de Twin Towers moesten voorstellen, waar een vliegtuig invloog :D

Maar goed, het is de schijnheiligeheid, intolerantie en de haat jegens het westen, die de meeste moslims tot daden, zoals deze rellen, over laten gaan.

Zoals al eerder gezegd door mij, zag je toen onschuldige burgers werder vermoord tijdens de aanslagen op de Twin Towers, Madrid, Londen enz, geen moslim demonstratie van grote proporties. Terwijl het uitdrukkelijk verboden is onschuldige brugers te doden volgens de regels van de Jihad. Dus als je het mij vraagt meten de moslims met 2 maten.
Niks natuurlijk, maar waarom zijn die kutkinderen belangrijker dan die miljoen nederlandse moslims die GEEN vlaggen in brand hebben gestoken en op een andere manier hun ontevredenheid uiten?

Ik denk, omdat zij al meer geproefd hebben van de westerse wereld en hun normen en waarden en omdat ze meer vooruit leven in de tijd vergeleken met hun moslim broeders in de echte moslim landen. Maar over het tijdsverschil zullen we maar niet weer beginnen he Kativo :D
→ als beheerder
Sjow.. Nu is het klaar. Alles is gezegd en als je elkaar wil uitkafferen of persoonlijk onder de tafel wil schoppen/lullen/whatevah spreken jullie maar af in een politiek café ofzo