Partyflock

Forumonderwerp · 845793

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Denemarken komt maar niet af van de rel rond de cartoons van de profeet Mohammed in de krant Jyllands-Posten. In Saudi-Arabië is een boycot van Deense producten afgekondigd. Ondertussen heeft het Deense bedrijfsleven afstand genomen van de krant.

Het hoofd van de Confederatie van Deense Industrieën, Hans Skov Christensen, heeft Jyllands-Posten in een ingezonden brief opgeroepen ‘zijn vrijheid van meningsuiting te gebruiken om uit te leggen hoe het aankijkt tegen het feit dat grote groepen mensen zich beledigd voelen door de tekeningen’.

Politici en moslimleiders in de islamitische wereld hebben de karikaturen verworpen als een belediging voor hun godsdienst en de profeet. Jyllands-Posten weigert zijn excuses aan te bieden op grond van de vrijheid van meningsuiting. De Deense regering heeft om dezelfde reden gezegd niet te zullen ingrijpen

Daarop trok Saudi-Arabië donderdag zijn ambassadeur terug uit Kopenhagen. Libië heeft gisteren zijn ambassade in Denemarken gesloten.

Slachtoffer van de boycot is onder meer Arla, een van de grootste Deense producenten van melkproducten. Meer dan driehonderd winkels in Saudi-Arabië hebben producten van Arla uit de schappen gehaald. Het bedrijf poogt met advertenties in Saudische kranten uit te leggen hoe het zit met de cartoons, daarbij geholpen door de Deense ambassadeur in Riyad.

De hoofdredacteur van Jyllands-Posten, Carsten Juste, zei tegen het persbureau Associated Press dat het hem spijt als moslims zich gekrenkt voelen. Maar hij voegde eraan toe dat zijn krant zijn redactionele beleid niet laat bepalen door ‘een dictatuur als Saudi-Arabië’.

-------
Vind het ook wel een beetje overdreven reacties vanuit het Midden-Oosten :/. Dat gezever over zo'n cartoon, alsof ze daar zo heilig zijn :no:.
Snap dat het 'offensive' kan zijn tegenover moslims, maar óók dit valt onder vrijheid van meningsuiting :yes:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 22:11:
Denk je dat als de Italiaanse regering een anti-Libanese demonstratie zou organiseren dat men dan massaal vlaggen ging verbranden op het Sint-Pietersplein.

Het Sint-Pietersplein is niet in Italië :[

Vaticaanstad dan :[

Het bolwerk van het Katholicisme dat ligt in Italie :[
laatste aanpassing
kijk maar naar de geschiedenis..door de euwen heen zijn er door allerlei gelofen oorlogen gevoerd..En we staan nu aan de voet van zo'n nieuwe periode!!als we dit niet tegen houden krijgt die dronken marrokaan gelijk!

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 00:41:
Het bolwerk van het Katholicisme dat ligt in Italie

Toch wel bizar dan dat het centrum van het eerste grote Christelijke Rijk in Turkije lag he? :D (Oostromeinse Rijk)

Ik heb het over het huidige Katholicisme, niet over het Christendom...
Leuk dat je me met weetjes probeert af te troeven maar tegenwoordig is iedere handige googelaar een professor geschiedenis
laatste aanpassing
Wat wordt de boel weer "opgeblazen" zeg...o:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 00:59:
Leuk dat je me met weetjes probeert af te troeven maar tegenwoordig is iedere handige googelaar een professor geschiedenis

ik heb gewoon goed opgelet op school :D

Uitspraak van Tacone* o:) op zondag 12 februari 2006 om 23:28:
alleen dit is toch ècht wel fouter...

En waarom is dit dan fout?!
Onderbouw GVD je argumenten eens...
Anders kunnen we toch niet reageren op zo'n afgestompte reactie

dat is nou eenmaal de gemiddelde flocker, ranco...
iedereen roept maar en niemand weet waar het over gaat! mensen zijn eigenwijze kuddedieren!
en die ineens moeten opgroeien onder een strak moslim regime!

Dat zal nog wel meevallen, het is eerder de terreur waarvoor we moeten oppassen : QUOTE

Dan zou ik maar eens denken aan bijvoorbeeld:

Immigratie van gelukszoekers dat zal blijven doorgaan!
Immigratie van zogenaamde werkkrachten(vergrijzing).
Vergrijzing.
Echte Nederlanders gaan in bevolkingsaantallen achteruit, sterven er meer dan er bij komen!
Allochtonen blijven maar neuken hier.

Ik denk dat onze eigen democratie ons nog eens de das om doet in de toekomst!
laatste aanpassing

Uitspraak van MvM op maandag 13 februari 2006 om 11:51:
Ik denk dat onze eigen democratie ons nog eens de das om doet in de toekomst

Je wil niet weten wat er van zou komen als elke stemgerechtige moslim in Nederland ineens AEL zou stemmen...
En dat zie ik vandaag of morgen toch een keer gebeuren.
Of dat zo'n Mohammed B. wannaB echt met z'n zwaard het Binnenhof inrent om daar de Islamitische vlag te hijsen.

waarom ga je niet de politiek in? ;)

Omdat ik geen schoon verleden heb hahaha

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 11:59:
Omdat ik geen schoon verleden heb hahaha

Dat hebben heel veel politici niet, bij GroenLinks, Leefbaar Rotterdam en de LPF hebben de meeste wel een strafblad.

heb jij ook een strafblad?

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 12:18:
heb jij ook een strafblad?

:x

jij wel dus, ranco 8)

Ik heb geen strafblad maar met mijn verleden is het niet echt verstandig om in de politiek te gaan
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 21:38:
Zo, wat ben jij stoer dat je dat zomaar doet!

jij vond dat hij dat moest doen..en dan heeft tie dat gedaan en dan ist nog niet goed! bang om uitgeluld te zijn ofzo?
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 08:51:
En waarom is dit dan fout?!
Onderbouw GVD je argumenten eens...
Anders kunnen we toch niet reageren op zo'n afgestompte reactie

rustig joh!!!
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op maandag 13 februari 2006 om 12:33:
jij vond dat hij dat moest doen..en dan heeft tie dat gedaan en dan ist nog niet goed! bang om uitgeluld te zijn ofzo?

:) dank je wel
he maar vip ga jij ajb niet de politiek in dan word het namelijk echt een zooitje!!en dan komen onze voorspellingen echt uit!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 12:32:
Ik heb geen strafblad maar met mijn verleden is het niet echt verstandig om in de politiek te gaan

Ach, zelfs heb je een verleden als hoerenloper, prostituee, cokedealer, activist, lid van een criminele organisatie, in de gevangenis gezeten voor doodslag ed.

Maakt allemaal niet uit ;P, sterker nog veel partijen zitten te springen om mensen met bovengenoemde kwalificaties :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:06:
Ach, zelfs heb je een verleden als hoerenloper, prostituee, cokedealer, activist, lid van een criminele organisatie, in de gevangenis gezeten voor doodslag ed.

Maakt allemaal niet uit , sterker nog veel partijen zitten te springen om mensen met bovengenoemde kwalificaties

ja hoorde dat de SGP nog dat soort leden zocht om hun zetel in de kamer bezet te houden...

The advisor ;-)
Ik kwam deze tegen vind hem toepasselijk !

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:06:

Ja dat vind jij allemaal wel mooi he!!!verkrachters etc!vandaar dat je zo links lult
Uitspraak van rubenV op zondag 12 februari 2006 om 23:36:
zozo je durft wel he!!stoere jongen zo vanachter je pc!!
Maar ik denk dat je wel anders piept als je later kinderen krijgt en die ineens moeten opgroeien onder een strak moslim regime!!Maar lekkerhoor je linkse praatjes!!ik kijk vooruit jij blijkbaar niet.

Mensen zoals jij die het nodig vinden om in Azie vijanden te gaan maken, die zijn pas gevaarlijk voor onze samenleving. Met Irak zijn we er nog goed vanaf gekomen.. een paar honderd Turken en Spanjaarden minder... wees er maar trots op (Y)

Uitspraak van rubenV op maandag 13 februari 2006 om 12:58:
kijk ik ben tegen een oorlog!maar als we dit niet nu aanpakken kan het wel eens te laat zijn!!

Bang voor de woorden van een dronken Marokkaan, maar wel al te graag terroristische vijanden willen maken :no:
laatste aanpassing

he maar vip ga jij ajb niet de politiek in dan word het namelijk echt een zooitje!!en dan komen onze voorspellingen echt uit!!

Nou bij deze heb je dan alvast ongelijk gekregen.

Hier word ik bang van:

http://www.volkskrant.nl/buitenland/article210144.ece
Uitspraak van Knoalster op maandag 13 februari 2006 om 13:11:
Bang voor de woorden van een dronken Marokkaan, maar wel al te graag terroristische vijanden willen maken laatste aanpassing 13 februari 2006 13:12

Nou nou!!die vijanden hebben we nu toch al dus dan kunnen we het beter nu meteen aanpakken!

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:15:
Nou bij deze heb je dan alvast ongelijk gekregen.

Zucht... onderbouw je antwoorden eens...
Ik kan ook wel zeggen dat ik het er mee oneens ben, maar daar heb je niets aan...Onderbouwen Vip!
Leer dat nou eens!
Uitspraak van rubenV op maandag 13 februari 2006 om 13:16:
Bang voor de woorden van een dronken Marokkaan, maar wel al te graag terroristische vijanden willen

door alleen je mening te uiten! tis toch te gek voor woorden

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:43:
Zucht... onderbouw je antwoorden eens...
Ik kan ook wel zeggen dat ik het er mee oneens ben, maar daar heb je niets aan...Onderbouwen Vip!
Leer dat nou eens!

Dat lijkt me toch een vrij duidelijk antwoord hoor...

Of moet ik het voor je uitspellen dat ik al meer dan een jaar zeer actief ben in de politiek?

bewijs VIP, daar draai alles om! ik kan ook zeggen dat ik 3 miljard euro op me bankrekening heb, maar dat gelooft niemand

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:53:
Of moet ik het voor je uitspellen dat ik al meer dan een jaar zeer actief ben in de politiek?

Aaaaaaahhhrggggg, zit JIJ in de politiek :|

Welke ezels hebben dan op jouw gestemd..

je zit zeker in het wijkbeheer :nocheer:

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:06:
Welke ezels hebben dan op jouw gestemd..

waarom denk je dattie erin ZAT ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:57:
bewijs VIP, daar draai alles om! ik kan ook zeggen dat ik 3 miljard euro op me bankrekening heb, maar dat gelooft niemand

Ik ben aan jou niets verschuldigd en als je het niet gelooft dan boeit me dat ook vrij weinig :)

Maar om niet helemaal tegendraads te doen ;) gooi mijn naam in Google en het bewijs is geleverd :)
*typt* Vip in

The advisor ;-)

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:09:
Ik ben aan jou niets verschuldigd en als je het niet gelooft dan boeit me dat ook vrij weinig

Maar om niet helemaal tegendraads te doen gooi mijn naam in Google en het bewijs is geleverd

je bent mij idd niets verschuldigd, maar waarom ben je eruit dan? ontdekt dat het een kansloze onderneming was?
Uitspraak van rubenV op maandag 13 februari 2006 om 13:16:
Nou nou!!die vijanden hebben we nu toch al dus dan kunnen we het beter nu meteen aanpakken!

"WE"?

Geen doden in de naam van Nederland aub, we hebben aan 1 Mohammed B al genoeg

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:12:
je bent mij idd niets verschuldigd, maar waarom ben je eruit dan? ontdekt dat het een kansloze onderneming was?

Ik ben er helemaal niet uit hoor :s :s
Sterker nog, ik zit er harstikke in :D
Damn wat wordt hier erg op de man gespeeld zeg. lijkt wel een Amerikaanse verkiezingsstrijd....

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:15:
Sterker nog, ik zit er harstikke in

en in welke linkse partij zit?

Ach Teppertje, als je het op inhoud niet kan winnen ;)

Uitspraak van Teppertje op maandag 13 februari 2006 om 14:16:
Damn wat wordt hier erg op de man gespeeld zeg. lijkt wel een Amerikaanse verkiezingsstrijd....

Klopt :yes:
en Vip heeft het helemaal aan zichzelf te danken door een opmerking te plaatsen dat alle mensen,die het niet met hem eens waren, maar dom zijn.
tja, dan kun je deze reactie's verwachten...

Maar als Vip in de politiek zit... dan is het echt erg.
Voor welke partij Guido?

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:18:
en in welke linkse partij zit?

Ik ben PvdA-bestuurslid van de afdeling Bergen op Zoom
Landelijk congresafgevaardigde
#11 op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen
JS-lid
En oprichter JS-afdeling Zuid/West Nederland in wording

En wat doen jullie zoal voor deze maatschappij buiten een beetje op partyflock je (beperkte) visie neerplempen? ;P :P :P
laatste aanpassing

Guide lulde al zo ongelofelijk kotzichtig links, die moest gewoon wel in de politiek zitten.
Het is soms gewoon zielig hoe groot het bord voor de kop van sommige politici is.
Dat ze niet door hebben hoe erg de onlusten in de samenleving zijn...

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 22:11:
De enige die dit landje echt kapot maken zijn idioten als Ranco, RubenV, Ravi en natuurlijk niet te vergeten thijs1984! welke in menig moslimtopic te vinden zijn.

Volgens mij moet je nou niet de rollen gaan omdraaien Vip.
Jij begon met je bovenstaande domme antwoorden...
JIJ begon het dus op de man te spelen...
Iedereen die het niet met jouw eens is die noem je dom :nocheer:

Sorry hoor, maar als je zo redeneerd dan ben je het niet waardig om in de politiek te zitten.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:20:
En wat doen jullie zoal voor deze maatschappij buiten een beetje op partyflock je (beperkte) visie neerplempen

zo weinig mogelijk, zo weinig mogelijk...

The advisor ;-)