Als je alles wil uitgeven op je 21, is het ook echt zo op. Zelf ben ik al vrij zuinig (in de zin dat er gemiddeld per maand meer binnenkomt dan eruitgaat) maar ik vind dat je als jongeman niet al je geld moet verbrassen

25000 pleuro geeft best wel wat mogelijkheden. Kijk, het is makkelijk om dat geld nu op te maken aan reizen, feesten, drank, hoeren, drugs of vul maar wat decadents in, maar als het geld eenmaal op is, heb je er niks meer aan

Ik zou er een langere tijd van willen genieten.
Als je er een auto van koopt weet je zeker dat je na 5 of 6 jaar zeker van je geld af bent

Heb het toch al niet zo op auto's, maar als een auto niet per se nodig hebt is een 2e hands veel verstandiger.
Als je op jezelf gaat wonen (en dan bedoel ik in een koophuis) kan je het daarvoor gebruiken, omdat je een huis kopen als een investering kan zien. Moet er wel bij zeggen dat 25000 euro voor een huis peanuts is

Een gedeelte gebruiken om wat ruimer te leven, als dat nu niet kan moet kunnen.
Zelf zou ik het beleggen, of op een deposito zetten. De laatste is natuurlijk een stuk veiliger en je kan toch aardige renten krijgen

Denk er iig over na en denk aan die idioten die de loterij winnen en uiteindelijk failliet raken