2952x bekeken
Ik zou lekker ff op vakantie gaan, naar een ver en warm land (Brazilie bijvoorbeeld)die smerige kou uit.
Daarna ongeveer 2000 op mn rekening zetten voor lopende zaken (denk: wijntjes, biertjes, feestjes en aanverwante zaken.) De rest lekker sparen voor later als je een huissie gaat kopen/huren/inrichten of whatever.
Daarna ongeveer 2000 op mn rekening zetten voor lopende zaken (denk: wijntjes, biertjes, feestjes en aanverwante zaken.) De rest lekker sparen voor later als je een huissie gaat kopen/huren/inrichten of whatever.
donateur
het staat al op spaarrekening
je mag tot 4243 euro erfen belastingsvrij en alles wat daarboven zit gaat 5 % af
maar je mag ook eenmalig in je leven rond de 21000 euro belastingvrij erven..
geloof wel dat dit met een erfenis was..
maar als je erft van niet je naaste familielid gaat er geloof ik meer af
maar als je erft van niet je naaste familielid gaat er geloof ik meer af
Daar had ik het over eigenlijk..
Vriendin van me heeft in 2 jaar tijd 70.00 euro erdoorheen gefeest.
Wel zonde! juist nu ze het nodig heeft is het er niet meer.
Wel zonde! juist nu ze het nodig heeft is het er niet meer.
dikke auto kopen? eigen huisje? Of gewoon keihard feesten en lekker uitgeven waar je aan wil?
ik denk niet dat je een huis en een auto ken kope van dat geld... maar ik zou et slim investere..dus geen AUTO! slechte investering..
hypotheek op een huissie..en daarvan 20.000 contant aanbetale...of wat jij wil..
ik denk dat ik naar een zonnig oord ga waar et leve heel goedkoop is....en daar dus wel een paar jaar op ken leve...
Ik zou et geld nie aan een bruiloft uitgeve..is egt zonde van me geld..ik vin trouwe zo en zo iets uit et verlede...samenwonen is genoeg... en als je dan uit elkaar gaat heb je geen gezeik..met advocate en dergelijk..ten 2de kost zo een bruiloft klauwe vol met geld..terwijl et weinig voorsteld....ken beter leuk reisje same make voor de helft van dat geld...Het huwelijk is niet meer voor eeuwig..
laatste aanpassing
Wat leuke dinge voor mezelf, ouders en vriendje kopen
Rest verder sparen om studieschuld af te lossen ofzo
Rest verder sparen om studieschuld af te lossen ofzo
een klein deel op me lopende rekening en de rest op me spaarrekening !!