Mag ik ook mee?
Mag ik ook mee?
Met verkleedpartijtje en erotisch verstoppertje...
We zijn op het idee gekomen om een 30+ stap avond te organiseren voor de dames..
Dit willen we gaan doen op goede vrijdag (14 april 2006)
Lijken de 30+ PF dames dit wat??
Altijd de donkere holletjes zoeken he...
haha dat niet ,maar wil wel graag ter plaatse zijn om hiervan verslag te kunnen doen
evt wat fotoos maken
Mogen er geen mannen komen???
Nog 1 jaar en 2 maandjes dan ben ik ook oud genoeg om me bij dit 30+ feestje te voegen
![[img]https://vip.partyflock.nl/images/user/25088_large.jpg[/img]](https://vip.partyflock.nl/images/user/25088_large.jpg)
ik mag zeker niet mee
Mogen er geen mannen komen???
ik wil ook wel strippen hoor samen met don
Nou....22...das voor mij toch al weer een flinke tijd geleden, hoor! Kan er nix anders van maken!
Maar goed om te horen dat ik voor 22 door kan gaan!
Ik ben oost-Indisch blind
heb echt geen zin om jullie tegen te komen dus zeg op!!!
wat een stilte ineens
waait het bij jullie ook zo hard???
juist voor mij ook
en er staat toch echt vrouwen stapavond
niet nodig hoor
waar gaan we heen?
Maar dat kan iedereen toch......kan je net zo goed op t forum zelf zetten........
meschien heeeeeeeeel meschien ga ik ook mee maar waar gaan we naar toe en hoe word er afgesproken????
want dat moet ik ff weten of het allemaal haalbaar is voor mij
pff krijg ik een anonieme ecard voor valentijn..
Tja..ik zou wel mee willen, maar ik denk dat ut dan te veel van ut goeie wordt. 15 en 16 april al Crazyland!! 3 nachten doorhalen???? Pf fdenk nie dak dat ga redden!! Maja .... ik ben ook geen 30+ meer, maar al 40+
Maar op zich heel leuk idee!!
Hey, das een bekend topic!! Ook veel 30+ meiden en ergens an begin staat dat we een x een dagje beautyfarm met de dames willen doen!! Dus wie weet ook een idee!!!
om de 6 - 8 weekies me haartjes laten verven
En al gedouched!! Dus nu ff alles klaar zetten, video ingeschakeld voor als ik morgen te laat thuis kom (4 uur Smallville en OC erna). Nu nog ff schaatsen kijken tot 6 uur en dan gone!!
Iedereen fijne aaf en tot morgen weer!!
ik doe wel gewoon de 7e en de 14e
ben wel in voor een feestje ghe ghe
naar je zin gehad??
Owjee, wat is er nu weer gebeurd???
Hij dènkt dat hij het weet, maar wat hij níet weet is dat hij bewust verkeerde informatie heeft gehad...
Is nog niet helemaal zeker... maar het lijkt me zeker wel gaaf! Ik ga mijn best doen!
gedagvaard
heb wel een beetje geleerd in me leven
ik ga overal heen en laat me niet tegenhouden omdat er alleen maar jongeren op af komen want je bent zo oud als je jezelf voelt
moah, als ik jouw foto zie ben je nog lang geen 40
ben je al wel 30 geweest dan??
enne wat is de bedoeling dan gaan we ff stampen of kroegie lopen of de slettebakkies uithangen (goed bedoelt hoor hahah)
nou lijkt me toppie maar waar moet dat gebeuren.ik woon in zaanstad en vind het eigenlijk wel leuk om ook een wijntje te kunnen nemen en niet in de auto te stappen
Ja ik wil ook graagmee, maar ik kan nie 7, 14 en 21 ook nie (benk net op vakantie in Twente en verjaardag mamsie)!!!
enne wat is de bedoeling dan gaan we ff stampen of kroegie lopen of de slettebakkies uithangen (goed bedoelt hoor hahah)
we gaan gewoon naar een leuke tent en daar kan je zelf bepalen wat je wil
zitten drinken sletten dansen of gewoon jezelf zijn
Maar er komt vast wel een vervolg en zo nie, dan maak ik wel een vervolg eraan!!
kijk
ik wil ook mee nu
Nou volgens mij moet je eerst een vrouwtje worden of ga je gewoon als vrouwtje mee?? Kan natuurlijk ook!! Rokkie an, benen sheren??
We zijn op het idee gekomen om een 30+ stap avond te organiseren voor de dames..
Dit willen we gaan doen op goede vrijdag (14 april 2006)
Lijken de 30+ PF dames dit wat??
als je 1 of 2 jr jonger bent kan je je ook aanmelden maar niet jonger dan dat
matrixx ...1e keer daar...
Jij bent nog een jonkie!!
zet de cherry en de advocaat maar alvast koud
bessen (vind het bocht daar niet van) gaat er ook goed in meestal toch??!