Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik vind het erg voor de katten nou begrijp ik waarom iedereen er een hekel aan heeft dat er gratis kittens worden aangeboden.
Ze worden zo makkelijk opgehaald en ook weer weg gedaan.
Sorry maar als ik weet dat ik 40 uur werk dan pijns ik er nog niet over om een dier te nemen sorry.
en als je kittens aanschaft dan weet je nooit of ze veel aandacht moeten krijgen of niet beetje dom van je dat je het ging uit proberen.
Sorry ben ook een dierenvriend en zie dit steets vaker gebeuren wat worden dieren toch makkelijk gekocht of opgehaald en wat worden ze weer makkelijk weg gedaan.
Omdat de meeste katten heel makkelijk er tegen kunnen om alleen te zijn. En vooral als ze dan ook nog eens met zn 2tjes zijn
en hupakee...daar gaan weer 2 katjes richting asiel wegens impulsieve aankoop.
waarom open je dan een topic
Je weet dat je dit soort reacties gaat krijgen dus het was inkoppen voor ons.
Sorry hoor maar je had er wel wat beter over na moeten denken. Ik geloof je zeker dat je het beste wilt voor je katjes maar....
Je wist van te voren dat sommige dieren er niet tegen kunnen.
Je wist van te voren dat je een baan van 40 uur hebt.
Je wist van te voren dat je een druk sociaal leven hebt want je kennelijk dus niet kunt aanpassen.
Tja ...denk dat veel mensen op dit forum dan denken...WAAROM heb je dan twee katjes aangeschaft.
Vraag me vaak ook af hoe ze dat bij kinderen zouden doen. Worden die ook meteen gedumpt op kinderdagverblijf?
Misschien voel jij het als een aanval, maar dat is het (iig vanuit mij) zeker niet.
Ik denk te minste na voor ik een dier in huis
jij niet blijbaar
en aan iemands leeftijd kun je niet zien hoe ik ben dus doe effe niet zo zielig.
blijkbaar kun je niet tegen de waarheid anders reageer je niet zo
kijk jij koos eerder voor je dieren dan voor dit leven ik vind dat je dan je leven aan je dieren moet aanpassen.
als jij later een kind krijgt
Ik beslis samen met me moeder over de dieren ja maar ik verzorg ze zelf betaal ze zelf enz.
inderdaad dus je wist toen ook al dat de mogelijkheid erin zat dat deze katten daar niet tegen konden.
Dan ben ik van mening dat je er dan niet aan moet beginnen wacht dan gewoon een tijdje tot je wel een groter huis hebt en wat vaker thuis bent en schaf ze dan aan.
wat ben jij voor onnozel persoon zeg.
ik kan haar heel goed begrijpen, als je op jezelf woont is het leuk om een huisdier te nemen op dat moment heb je nog geen idee hoe het zal gaan lopen.
en dat weet je uieindelijk nooit, ze ziet nu dus zelf in dat het beter is dat ze een ander baasje krijgen. nou dat is toch alleen maar beter, ik zie hier het probleem niet van in hoor!
wat mijn doel is dat is dat steets vaker mensen hun dieren weg doen omdat ze opeens alergies zijn en al die shit.
En wat nou een pijnlijk onder werp het is gewoon zo.
en ja ik doe ook de huishouding en nee ik werk niet 40 uur per week dat kan ik mijn dieren niet aandoen maar dat heb ik van te voren over nagedacht voor ik een dier aan ging schaffen en jij blijkbaar niet.
Meid nogmaals succes en laat de rest maar zeiken hier
maar mag ik 1 ding zeggen vraag in ieder geval 10 euro ofzo voor die katten want je poesje is niet gesteriliseert en dan komen er de zwaarste gekken op af en daar wil ik je alleen nog voor waarschuwen.
k kom heel fatsoenlijk met een argument dat kun je verwachten op een forum. Dan kun je wel heel verwaand *zucht* opschrijven maar dan moet je dit topic niet openen.
Maar goed het zal als ze maar goed terecht komen want kan het me goed voorstellen dat ze het bij niet naar de zin hebben.
nou Wien succes ermee
succes ermee meid!!
Het kan ieder overkomen dat er er een moment aankomt dat je je beseft dat ze het ergens anders misschien toch beter kunnen hebben.
ze bedoeld er alleen maar goed mee.
heb je al andere fora geprobeerd
maar mag ik 1 ding zeggen vraag in ieder geval 10 euro ofzo voor die katten want je poesje is niet gesteriliseert en dan komen er de zwaarste gekken op af en daar wil ik je alleen nog voor waarschuwen.
ik denk dat je nu onderhand wel weet hoeveel energie een huisdier kost, en zo te zien heb je er niet zomaar 1tje
wat dacht je van koken, schoonmaken, stappen, werken.
en tussendoor nog aandacht willen besteden aan je huisdieren...+ eten geven & schoonmaken. nou k denk dat dat je na een tijd wel je neusgaten uit komt.
Ik heb een kind, hond, een man, een huis wat schoon moet zijn, wil ook stappen en heb een eigen zaak aan huis. Maar ik moet zeggen dat als je daar evenwicht in hebt het een eitje is. Als je alles maar goed indeeld is er niets aan de hand en kom je zelf ook aan je trekken.